Igår, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Från en kommentar hos #826

” Sluta nu gubben. Segt med Dumpilidumpen, men nu gäller det att se framåt! Träffade #588 häromdagen och ni skulle kanske slå er ihop, han har jäkla bra koll på juridik.”

588 dyker upp här å där

Ja, 588 skriver mycket trams om GDPR på sociala fora, och använder Chatgpt. Han behöver verkligen få ett nytt jobb och sluta leva på samhället.
Citera
Igår, 19:43
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Ja, 588 skriver mycket trams om GDPR på sociala fora, och använder Chatgpt. Han behöver verkligen få ett nytt jobb och sluta leva på samhället.

Ja den jävla parasiten #588 kan gå till samhall och få jobb som toalettskrubbare så han gör nån nytta
Citera
Igår, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Ja den jävla parasiten #588 kan gå till samhall och få jobb som toalettskrubbare så han gör nån nytta

Kan ta anställning utanför sin gamla godisbutik med skylt, "Så här ser en gädda ut".
Citera
Igår, 20:01
Medlem
588 sekunden innan raketen exploderar.

https://gofile.io/d/33btnvYg
Citera
Igår, 20:04
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Kan ta anställning utanför sin gamla godisbutik med skylt, "Så här ser en gädda ut".
Ja det tycker jag. Det räknas som public service. #588
Citera
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Karln vinner ju SM i offerkofta! Han försöker få tanterna att tycka synd om honom. Tänker mig att han spelat offer så länge nu så folk lessnat helt. Såg på ett av hans konton att han försökt samla in pengar... till en operation! Och så kommenterar en av tanterna att man faktiskt inte betalar för operationer i Sverige #826 är en loser på alla sätt!
Ja, intelligensen är ju inte så hög på honom tyvärr lol #826
Citera
Medlem
kukflashs avatar
Raketmannen 588 har verkligen sabbat för sig själv, han blir fortfarande ihågkommen och omtalad i tråden trots att det gått ett bra dag.

Senaste gäddan #827 gick det snabbt för, typ 1 dag innan dom sågs.
Citera
Igår, 20:05
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

AAahhahahahah!!! #588
Citera
Igår, 20:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Hahaha, nej där är det inte tal om någon stiff upper lip. Kroppsspråk is a bitch. 😅 #588
Citera
Igår, 20:17
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Nu väntar vi bara på att någon från socialgrupp fyra frågar om fallhöjd på 827, för det händer alltid när någon ser ut att tjäna över medianen hängs ut av Dumpen.
#827 är garanterat den gädda som fick sin advokat att skriva till Dumpen och hota med tråkigheter om han blev publicerad. Han har såvitt jag vet en rätt högt uppsatt tjänst på ett stort företag. Eftersom jag inte är, eller kommer att bli, gädda själv, så kan jag inte uttala mej om hur den här gäddan tänker, men vi har ju redan fått se två gäddor som gjort sej oförglömliga genom att stämma Dumpen. Tack vare dessa stämningar vet nu alla intresserade vad dom heter och var dom bor. Jag vet inte om dom känner sej nöjda med det. Själv skulle jag tycka att segern kom med en jävligt bitter eftersmak, men som sagt är jag heller inte gädda. #827s status och ego kanske ger oss ännu en kränkt pedofil som kommer att etsa fast sej i minnet. Advokaten var ju aningen grinig i sitt brev.
Citera
Igår, 20:42
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#827 är garanterat den gädda som fick sin advokat att skriva till Dumpen och hota med tråkigheter om han blev publicerad. Han har såvitt jag vet en rätt högt uppsatt tjänst på ett stort företag. Eftersom jag inte är, eller kommer att bli, gädda själv, så kan jag inte uttala mej om hur den här gäddan tänker, men vi har ju redan fått se två gäddor som gjort sej oförglömliga genom att stämma Dumpen. Tack vare dessa stämningar vet nu alla intresserade vad dom heter och var dom bor. Jag vet inte om dom känner sej nöjda med det. Själv skulle jag tycka att segern kom med en jävligt bitter eftersmak, men som sagt är jag heller inte gädda. #827s status och ego kanske ger oss ännu en kränkt pedofil som kommer att etsa fast sej i minnet. Advokaten var ju aningen grinig i sitt brev.

En sorts utväg för att försöka förhindra publicering, kan man anta. Tror att de flesta gäddorna skulle ta till den åtgärden, om de hade råd dvs.
Självfallet lyckades det inte! #827 är publicerad och officiellt körd. Dagsböter för knark lär det också bli. Kan vi måhända få en till rättshaverist?
Citera
Igår, 20:45
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Man kan ju undra vad gäddadvokaterna tycker och tänker innerst inne.
Ingen normal människa kan väl tycka att det är ok det gäddorna gör/har gjort.
Gäddorna som kontaktar advokater och berättar vad som hänt borde ju känna en enorm skam, kan man tycka, men det är inget som hindrar att gå vidare med ärendet tydligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in