Citat:
Ursprungligen postat av
Leland1979
Jo såklart har det betydelse. De flesta europeiska länder har utvecklats och blivit civiliserade sedan 1500-talet. Dock inte Ryssland som fortfarande är en imperialistisk pissnation. Och finner du det tvetydigt vem som är skurk gällande Rysslands invasion av Ukraina så har du kognitiva problem
Har det "kommit fram" att hon varit kritisk mot Putin? Ge ett konkret exempel på detta, tack.
Din argumentation är idiotisk och inskränkt.
Jag är inte rysk.
Jag har inga problem med tvetydighet i fråga om Putin. Frågan är om
ryssar har tvetydighet i fråga om Putin. Frågar du ryssar på Krim tycker de kanske att han är en hjälte, vad vet jag. De ser sig kanske som befriade. Att du med ditt lilla trånga svenska perspektiv, där du inte ser längre än upp i din egen röv, inte kan fatta att nån annan - på plats där händelserna faktiskt utspelar sig - kan ha ett helt annat perspektiv är du för korkad och inskränkt för att fatta.
Kvinnan ifråga är ryska och älskar säkerligen sitt hemland. Hon har varit kritisk mot Putin på sociala medier efter Ukraina. Efter Krim, alltså 2014, var hon mer kritisk mot västs beskrivning av händelserna. Så har jag fattat det. Det ligger 12 år tillbaka i tiden och avsåg något helt annat. För helvete, dra huvet ut röven och sluta upp att göra ett spektakel av dig själv. Försök att inse att saker kan ha både två, tre och fyra sidor.
Jag gör inte anspråk på att sitta på alla fakta här. Men vad jag säkert vet är att detta ett ett skit-”scoop”, en storm i ett vattenglas och ett försök från radikalvänstern att påverka valet. Och då slänger de gärna en småbarnsmamma under bussen och förstör hennes liv. Och du väljer att delta.