2026-09-05, 09:18
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Med tanke på mordhoten mot Schyffert 2017:
(FB) Info/skvaller om Jonas Inde? Åtalad för hot mm.
och att han hotade att polisanmäla Robert Gustafsson så sent som 2023 efter att "den giriga fittan gick loss med Rolandz i judiska @TV4"
(FB) Info/skvaller om Jonas Inde? Åtalad för hot mm.
så hade nog krävts separata loger - och scener! - om Inde skulle varit med i Globen.

Ja han skulle behövt en pr-människa under ett par decennier. Kollegor brukar ju surna till över såna där uttalanden.
Citera
2026-09-06, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Ja han skulle behövt en pr-människa under ett par decennier. Kollegor brukar ju surna till över såna där uttalanden.
Jonas mådde mycket dåligt, klart att han är utfryst. Han kanske inte mår bra än.
Citera
2026-09-06, 01:05
Medlem
Äckligt. Spyfärdig. Vad mer ska man säga?

Men samtidigt är "Sverige" inte det var det en gång var.

Finns faktiskt ingen KG som man tycker om längre.

Det som gläder mig är att alla i denna konstellationen kommer att dö. Kanske inte idag, inte imorgon, men en dag.

Då blir det tyst från "Killinggänget" och så kan världen gå vidare.
Citera
2026-09-06, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Jonas mådde mycket dåligt, klart att han är utfryst. Han kanske inte mår bra än.

Jonas blev utfryst för att han har en humor som är "morbid" - Detta går inte inte hem i KG. i KG måste man vara PK eller åtminstone spela "inom ramarna". Synd för Jonas del.
Citera
2026-09-06, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Jonas blev utfryst för att han har en humor som är "morbid" - Detta går inte inte hem i KG. i KG måste man vara PK eller åtminstone spela "inom ramarna". Synd för Jonas del.
Jag gillade honom, han har hängt med mej sedan 80-talet. Särskilt var han bra i Torsk på Tallin, som slamsugare. Men på 80-talet gjorde han bra med, för ungdomar som jag minns det.
Men han betedde sej illa med, därav uteslutningen. Skilsmässa tror jag, psykiska problem.
Citera
2026-09-06, 01:22
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Nej? Han gav ut ett pressmeddelande om att han lämnade frivilligt utan att berätta det för övriga gänget innan.
Citera
2026-09-06, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Håller med, han är som Jerry Seinfeld. Centralfigur, men intetsägande, spelar bara sig själv rakt upp och ned och bidrar inte till något.
Tycker Seinfeld lyckas bättre faktiskt. Där känns det som att han omfamnar att vara ett intetsägande lim och gör sitt jobb. Han försöker inte vara roligare än han faktiskt är. Schyffert känns däremot lite som att han försöker men inte lyckas.
Citera
2026-09-06, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Jag gillade honom, han har hängt med mej sedan 80-talet. Särskilt var han bra i Torsk på Tallin, som slamsugare. Men på 80-talet gjorde han bra med, för ungdomar som jag minns det.
Men han betedde sej illa med, därav uteslutningen. Skilsmässa tror jag, psykiska problem.

Jonas var en av stolparna i både Nile City och även i Percy Tårar - Utan honom hade inget av dessa två lyft. Schyffert och Robert i all ära att skriva sina delar med PK-humor och "slapstick".

Tror att Robert och Schyffert är del att klandra att Jonas karriär gick ner...Jonas är att jämställa med en Peter Dalle och Johan Ulvesson i ett - Spjuver och ha en spets på sin humor och då lite över gränsen. ICKE PK.

Jonas hade ett / har ett fantastiskt sätt att leverera humor. Ironi med verklighet.
Citera
2026-09-06, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Nej? Han gav ut ett pressmeddelande om att han lämnade frivilligt utan att berätta det för övriga gänget innan.

"Frivilligt" Det betyder i denna PK-värld att han aldrig fick en fråga om att vara med utan måste själv "ursäkta sig".
Citera
2026-09-06, 01:29
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Ett jippo jag aldrig skulle gå på. Älskar Nilecity men det här känns bara krystat.
Citera
2026-09-06, 01:30
Medlem
Citat:
Jonas var en av stolparna i både Nile City och även i Percy Tårar - Utan honom hade inget av dessa två lyft. Schyffert och Robert i all ära att skriva sina delar med PK-humor och "slapstick".

Tror att Robert och Schyffert är del att klandra att Jonas karriär gick ner...Jonas är att jämställa med en Peter Dalle och Johan Ulvesson i ett - Spjuver och ha en spets på sin humor och då lite över gränsen. ICKE PK.

Jonas hade ett / har ett fantastiskt sätt att leverera humor. Ironi med verklighet.
Håll käften jävla skitunge! 😄
Citera
2026-09-06, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ett jippo jag aldrig skulle gå på. Älskar Nilecity men det här känns bara krystat.
Givetvis, detta är patetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in