2026-09-04, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
MånsPetters intention var att tackla sin fru. "Typisk tjafs mellan makar"? Du är ju för fan inte klok. Fysisk misshandel var alltså sant.

Jag tror dessutom att han inte bara tacklade med ryggen. Han stannade nog till och grep tag i och kastade henne. Hon kanske inte anmälde nåt mer eftersom det inte funnits övervakningskameror i hemmet.
Citera
2026-09-04, 23:30
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Jag tror dessutom att han inte bara tacklade med ryggen. Han stannade nog till och grep tag i och kastade henne. Hon kanske inte anmälde nåt mer eftersom det inte funnits övervakningskameror i hemmet.

Vi tror dig. Fler vill berätta nu.
Citera
2026-09-04, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Vi tror dig. Fler vill berätta nu.

Hahaha lol. Han är en sån klassisk psykopat, de är inte alls smarta som folk tror. De kan varken känna rädsla eller skam så de åker fast och avslöjar sig själva genom att aldrig vara rädda för konsekvenser. De överskattar sig själva.
Han kommer aldrig ändra självbild att han ljugit och är ensam ansvarig för sitt beteende.
Möjligtvis kan han vara arg på föräldrarna som gött hans grandiosa självbild.
Citera
2026-09-04, 23:40
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Hahaha lol. Han är en sån klassisk psykopat, de är inte alls smarta som folk tror. De kan varken känna rädsla eller skam så de åker fast och avslöjar sig själva genom att aldrig vara rädda för konsekvenser. De överskattar sig själva.
Han kommer aldrig ändra självbild att han ljugit och är ensam ansvarig för sitt beteende.
Möjligtvis kan han vara arg på föräldrarna som gött hans grandiosa självbild.

Vi tror dig, men svagbegåvade psykopater faller alltid till slut.

Och vi bevittnar nu det definitiva slutet.
Citera
2026-09-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
När det är självklart att någon fabulerar, ljuger och svamlar så måste ju någon säga till, that's it.
Då får man ju konkretisera vad som är svammel, fabrikation och lögn. Och så bemöta det.
Men du kör med det som härskarteknik när du inte kan svara. DVS avfärdar och förolämpar.
Och alla är väldigt less på det.
Citera
2026-09-05, 00:06
Medlem
Citat:
BS! Om han någonsin höjt en hand mot henne hade hela världen vetat det.
Hennes polisanmälan om en knuff blev nedlagd i brist på bevis.
I samband med det sa CJ -Jag valde att anmäla efter den FÖRSTA knuffen.
För något annat hade hon ej att komma med.
Citera
2026-09-05, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
MZ:s söner var inte där....på videon kan man se lite av dagens kränkta dam (vad kan man göra när MZ inte gillar hennes röst)...och mannen är damens man....barnet som den kränkta damen nämner är hennes 15-åriga dotter som vill bli sångerska, så hon sjöng på den där konstutställningen...och ingens liv föll isär på den där utställningen från 26 februari 2025...Idag är hennes inlägg ett klassiskt exempel på att dra till sig uppmärksamhet, skapa drama för att marknadsföra sig själv...det finns fortfarande reels från den utställningen på hennes Instagramprofil, inklusive en återpublicerad story från MZ som hyllar hennes dotter, och damen skickade sedan hjärtan till MZ...för då blev hon inte kränkt...då var hon och hennes man och dotter otroligt glada över att vara i MZ:s sällskap...

MZ ska nog tacka sin lyckliga stjärna att han förhoppningsvis kommit ifrån CJ och hennes pack.

Vissa av dem har följare som kallar sig för trollpackor upplever att de är just det hela högen.

Ja angående människan från Marbella så är det väl flera som håller med om MZ upplevelse av henne när hon var med i Förrädarna. Henne som Bjorndenratte kallade för en charlatan med en murslev som skor sig på Ciara.

Och sen CL nära vänskap med Ciara??? Hon träffade henne en gång 2019 sedan på en inspelning 2023 och sedan blev hon nära vän mars 2025 ??? Hon fick frågan under rättegången om hon varit hemma hos Ciara innan denna händelse? Svaret var NEJ Sedan fick hon frågan om hon varit hemma hos henne efter denna händelse svaret blev NEJ

Ni vettiga läsare av denna tråd även om ni inte skriver nåt tro verkligen inte på alla sjuka historier som MZ hatarna hittar på , det går faktiskt att hitta belägg/bevis gentemot vad de säger och de vet de om. Men de försöker bara skapa dimridåer.
Citera
2026-09-05, 01:34
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Gör dig inte dummare än du är! Eller rättare sagt, du bekräftar bara din desperation. Han skriver ju exakt hur han agerade, din dumme fan.

"Halvvägs genom korridoren gör jag, utan att tänka, som jag brukade göra när Andreas och de andra killarna sprang efter mig i mellanstadiet. Jag stannar plötsligt mitt i steget."

Sånt gör han utan att tänka för han gjorde det som barn.... Vad säger det om hur han är nu?

Att MånsPetterAlbert vid 40 års ålder fortfarande är ett trotsigt barn!

Man kan verkligen fundera på om mor B och far O är nöjda med sin produkt eller om de kanske ställer sej frågan:
- Hur de kunde skapa en Fullblodsnarcissist?
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2026-09-05 kl. 01:40.
Citera
2026-09-05, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
MZ ska nog tacka sin lyckliga stjärna att han förhoppningsvis kommit ifrån CJ och hennes pack.

Vissa av dem har följare som kallar sig för trollpackor upplever att de är just det hela högen.

Ja angående människan från Marbella så är det väl flera som håller med om MZ upplevelse av henne när hon var med i Förrädarna. Henne som Bjorndenratte kallade för en charlatan med en murslev som skor sig på Ciara.

Och sen CL nära vänskap med Ciara??? Hon träffade henne en gång 2019 sedan på en inspelning 2023 och sedan blev hon nära vän mars 2025 ??? Hon fick frågan under rättegången om hon varit hemma hos Ciara innan denna händelse? Svaret var NEJ Sedan fick hon frågan om hon varit hemma hos henne efter denna händelse svaret blev NEJ

Ni vettiga läsare av denna tråd även om ni inte skriver nåt tro verkligen inte på alla sjuka historier som MZ hatarna hittar på , det går faktiskt att hitta belägg/bevis gentemot vad de säger och de vet de om. Men de försöker bara skapa dimridåer.
Vad skriver du egentligen?

Att MånsPetter hade en upplevelse angående någon med en murslev som var med i Förrädarna och att Camilla Läckberg aldrig varit hemma hos Ciara?

Är det vad du vill diskutera?
Citera
2026-09-05, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
BS! Om han någonsin höjt en hand mot henne hade hela världen vetat det.
Hennes polisanmälan om en knuff blev nedlagd i brist på bevis.
I samband med det sa CJ -Jag valde att anmäla efter den FÖRSTA knuffen.
För något annat hade hon ej att komma med.

Så går det ju alltid till, våld i nära relationer får alltid omvärlden (hela världen) veta direkt och alla anmälningar om det går alltid vidare till åtal.
Citera
2026-09-05, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Att MånsPetterAlbert vid 40 års ålder fortfarande är ett trotsigt barn!

Man kan verkligen fundera på om mor B och far O är nöjda med sin produkt eller om de kanske ställer sej frågan:
- Hur de kunde skapa en Fullblodsnarcissist?

Med flit? För att de är det själva?
Citera
2026-09-05, 11:07
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
...
Slutsatsen blir att jag inte köper att boken är skriven som en dagbok.
”– Jag hade aldrig skrivit förut. Men när allt var som värst uppmuntrade Lasse mig att börja skriva dagbok och snart märkte jag hur terapeutiskt det var.”
Vem tusan skriver en dagbok på det sättet?
...

Det där var något jag tänkte också, att MZ inte verkar vara typen som skriver dagbok.

Och här säger han ju själv mer eller mindre att "dagboken" inte fanns förrän de började skriva den bok som kom ut nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in