2026-09-04, 21:43
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turphiee
Och vad tror du detta betyder? Tror du det betyder att det inte hände i samband med bråket eller tror du det betyder att det inte hände alls?
Hur tror du skillnaden i tid mellan dotterns uttalande om "tidigare på kvällen" och polisens uttalande om "i samband med händelsen" ser ut?
Kalla mig vad du vill, men sålänge du inte förstår ordens innebörd kanske du ska undvika att öppna käften ens en gång.
Det är du som inte förstår. Du ticks leva i en låtsasvärld.
Citera
2026-09-04, 21:52
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Det är du som inte förstår. Du ticks leva i en låtsasvärld.
Och du kommer som vanligt med ett påstående utan att på något sätt backa upp det med vad som skulle kunna styrka det du påstår.
I din värld räcker det med att du säger något för att alla andra ska tolka det som ovillkorad sanning, ingenting annat än "du har fel" behövs...

Berätta för mig VAD jag inte förstår om du tror att du vet bättre. Jag är redo att visa för dig varför det du presenterar (vad än det är) inte stämmer.
Citera
2026-09-04, 21:57
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking632
Det spelar väl ingen större roll vem som startade det hela . Dom idoterna har inte ute i samhället att göra om dom misshandlar en man till döds genom att sparka han i huvudet då han ligger ner ochhoppa på han . Avskum som jag hoppas får sitta i fängelset väldigt länge

Vad för sparkar och hoppande?

Det har ju dementerats.
Citera
2026-09-04, 21:57
Medlem
Så denna kille har nu 9 år senare återigen hamnat på media? https://www.ttela.se/nyheter/lilla-edet/hjalteagerande-av-teo-i-ratt-tid.5a1c1fa4-01c0-446e-b232-177c478aac12
Citera
2026-09-04, 22:00
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Släpp vinflaskan, det blir bara svårare och svårare att läsa vad du skriver.

Polisen har styrkt att inget sådant skett i samband med händelsen.
Dottern har sagt att det skedde innan händelsen
DU och några fler har tolkat polisens uttalande som att det aldrig har hänt. Men det är inte vad polisen har sagt.

Och du syftar på vad exakt? Två unga fulla killar på krogen som var lite för på?
Citera
2026-09-04, 22:02
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Och du syftar på vad exakt? Två unga fulla killar på krogen som var lite för på?

Du får backa i tråden när du nyktrat till. Just nu förstår jag inte ens vad i vår diskussion du frågar om... Har du glömt vad vi diskuterar?
Citera
2026-09-04, 22:07
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Du får backa i tråden när du nyktrat till. Just nu förstår jag inte ens vad i vår diskussion du frågar om... Har du glömt vad vi diskuterar?

Jag frågade vad du syftar på. Är det komplicerat att svara på?
Citera
2026-09-04, 22:57
Medlem
Stämmer det att dessa WT-monster hade VÄLDIGT målade ögonbryn?? Hört det från flera håll när jag checkar in i olika forum från min gamla hemstad.

Eller det kanske så det ser ut nu bland 20 åriga pojkar i detta sönderknullade land.
Senast redigerad av kulturkrieg365 2026-09-04 kl. 23:10.
Citera
2026-09-04, 23:04
Medlem
Citat:
Och vad tror du detta betyder? Tror du det betyder att det inte hände i samband med bråket eller tror du det betyder att det inte hände alls?
Hur tror du skillnaden i tid mellan dotterns uttalande om "tidigare på kvällen" och polisens uttalande om "i samband med händelsen" ser ut?
Kalla mig vad du vill, men sålänge du inte förstår ordens innebörd kanske du ska undvika att öppna käften ens en gång.
Jag tror att det inte hände alls. Varför tror jag det då?

Jo, för om en av killarna (eller flera) hade begått ett sexuellt ofredande mot den unga kvinnan och detta i sin tur varit gnistan till det som sedan hände, så hade det varit ”i samband med händelsen” även om det skedde två eller fem timmar innan pappan åkte i backen.

Är jag säker på att jag har rätt? Nix, men jag tycker definitivt att allt som har påverkat det som sedan skedde är ”I samband med händelsen”.
Citera
2026-09-04, 23:59
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Jag tror att det inte hände alls. Varför tror jag det då?

Jo, för om en av killarna (eller flera) hade begått ett sexuellt ofredande mot den unga kvinnan och detta i sin tur varit gnistan till det som sedan hände, så hade det varit ”i samband med händelsen” även om det skedde två eller fem timmar innan pappan åkte i backen.

Är jag säker på att jag har rätt? Nix, men jag tycker definitivt att allt som har påverkat det som sedan skedde är ”I samband med händelsen”.

Killarna var nog fulla och kåta och raggade på ett oanständigt sätt, intet nytt under solen, och tjejen trodde sig vara i kyrkan och pappan blev stora starka daddy men killarna slog ihjäl honom istället för att gå hem och runka.
Citera
2026-09-05, 02:31
Medlem
Helt sjuk händelse som aldrig borde ha hänt om dessa idioter haft någon respekt överhuvudtaget.
Så jag hoppas de ruttnar i fängelset eller så!
Citera
2026-09-05, 05:15
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leoerdedler
Ja mycket vanlig med syrianer som heter A*lstrand i efternamn

Det namnet är moderns namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto