2026-09-04, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Typ en terrorkramande islamist, som skriver att Sverige och väst är islamofobiskt, har blivit anställd av V i riksdagshuset
Jag syftade på rubriket på tråden.
Citera
2026-09-04, 21:27
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catch22
Jag syftade på rubriket på tråden.
Du förstår inte rubriket?
Ja.. Det är svår
Citera
2026-09-04, 21:29
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Du förstår inte rubriket?
Ja.. Det är svår
Tusen olika säkerhetsfrågor bör jämföras med topic.

Inte endast när just SD gör fel.
Citera
2026-09-04, 21:30
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DasspappretDN
Spelar det någon roll om du är likgiltig?

Många etniska svenskar har nästan gjort sig förtjänta av utplåning på grund av sin enfald vid det här laget dock. Det är väldigt svårt att sympatisera med någon som röstar. Väldigt svårt. Det är väldigt korkade människor det. Det är väldigt, väldigt svår dumhet. Som förtjänar att få det de gapar efter. Och då menar jag inte högre bidrag och sån skit. Utan flummet till både vänster och höger och i mitten de röstar för.

Så ja. Jag är nästan för det också. Det är sentimentet dumsvensken drivit mig till att nästan börja anamma.

Jag är trött på hela mänskligheten. Fy fan vilket självgott jävla pack som skrävlar om teknologi samtidigt som vi bara bygger en idiotrepublik med den.

Jag tycker det spelar en jävla roll att vilja nånting eller bara inte bry sig om det. Men du får tycka vad du vill.

Redan de gamla grekerna diskuterade om demokrati verkligen var en bra grej pga den enskilda människans dumhet. Jag har landat i att det är värt det.
Citera
2026-09-04, 21:34
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Tusen olika säkerhetsfrågor bör jämföras med topic.

Inte endast när just SD gör fel.
Vad snackar du om?
V avslöjas ideligen med terrorkramare.
S med sina gängkriminella i ABF.
S med El haj eller vad fanskapet nu hette.
S och V's historiska kopplingar till Ryssland.
V's kopplingar till Östtyskland.
C's kopplingar till Tyskland.
M.m

Offerkoftor är pinsamma. Oavsett vem som bär den
Citera
2026-09-04, 21:40
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Jag tittar inte på ETC som du endast sysslar med..

https://www.youtube.com/watch?v=g74uYlcS8I0&t=39s
Etc?
Citera
2026-09-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Verkar jag blåögd inför Putin? Det är nog bara du som tycker.

Ja, du är överslätande o relativiserar Putin. Såhär skrev du:

Citat:
Kärringen har pratat Putinvänligt på nätet. Det är väl det hela. Det har många andra gjort också tidigare

Vi som inte är SD:are ser problem med Putins Ryssland.
Citera
2026-09-04, 21:45
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse94
Jag kan se expo fundera på när man ska droppa nyheten för att åstadkomma maximal valpåverkan. 10 dagar innan valet? Ja, det låter bra.

Så är det naturligtvis. Sen är detta ett rötägg inom SD som har postat pro-ryskt skit för ett antal år sedan. Hon är redan undanskuffad ur partiet.

Jag tror det går att hitta motsvarande "skandaler" i varje riksdagsparti. Om man vill. Sen väljer man naturligtvis timing när man ska presentera det. Inte lika roligt mitt mellan två riksdagsval.
Citera
2026-09-04, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Knappt värt att besvara det där, eller vad säger du?
Du menar dina idéer att diskriminera mot folkgrupper? Nej, det är rätt ointressant att diskutera.
Citera
2026-09-04, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PierreValdez
Hahaha! Varför skulle Putin vilja göra någon nytta för Sverige?

Och ändå så beundrar du tydligen honom.

Putin är direkt onyttig för vårt fosterland.
Citera
2026-09-04, 22:07
Medlem
Bilderberg78s avatar
Jag menar är en rubrik hela sanningen? Är Åkesson Putunist eller kostade Sibylla endast en krona i verkligheten?

https://www.friatider.se/sibylla-saljs-en-krona
Citera
2026-09-04, 22:09
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PierreValdez
Fienden?

Det är det här som är problemet. Den finns mentalt sjuka människor här i Sverige som tror sig befinna sig i krig. De bör satsas mer på mentalsjukhus för sådana människor innan de leder oss in i ett krig på riktigt.

Du får mig att tänka på filmen Grizzly Man (2005, Werner Herzog). En naiv idiot som tror att björnen i öst är din kompis när allt den vill är att äta upp dig.

Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Då får man lägga fram konkreta bevis för det. Att blott uttrycka stöd på sociala medier är inte bevis för det. Folk är snabba med att döma på förhand utan bevis och det är lite skrämmande. Jag vill inte ha en häxjakt på oliktänkande i mitt rike.

Det är ju detta som tråden handlar om, är det inte? Tråden handlar inte bara om helt lösa spekulationer, utan om att bevis faktiskt har uppdagats, vilka leder till misstankar om kopplingar till Putin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in