2026-09-04, 19:00
Medlem
Vad har ryzzkan skrivit på twitter och facebook de sista 4 åren som är graverande?

Om något är fel hur kunde hon då slippa igenom säkerhetskontrollen.

SÄPOS roll?

Jag tycker hela skandalen verkar konstig.
Citera
2026-09-04, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det här är Flashback, här är synen på ryssar och alla som på något vis anses ha "samröre med ryssar" rätt så speciell. mer extrem och laddad än inom svenska folket i stort, kan man lugnt säga.

Och jag upprepar, jag själv har inga sympatier för SD. Det hindrar inte attt det här är en riktigt uppumpad historia.
Synen är så pass extrem att inte ens ryssar får älska Ryssland utan att kallas ryzztroll. Man kan bara skaka på huvet åt inskränktheten och fantasilösheten.
Citera
2026-09-04, 19:02
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Exakt. Den stora frågan är väl varför Kristersson och Moderaterna fortfarande känner att de måste spreta för media...

Ja och detsamma gäller Åkesson.

Varför får han panik över ingenting? Varför ber han inte media dra åt helvete istället för att krypa för dem?
Citera
2026-09-04, 19:03
Medlem
DasspappretDNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Tagga ner nu min rabiate ryssvän😉

NATO är inte ämnet för denna tråd utan att SD hyser Putinälskare

Jag är fortfarande inte Putin-vän. Jag har varit tydlig med att han är en agent och kontrollerad opposition åt London (därför han aldrig kommer att atombomba London vilket han borde göra men aldrig kommer göra för att han suger).

Ni Londonälskare är fan äckligast av alla.
Citera
2026-09-04, 19:04
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Hon är Rysslandsälskare vilket inte är så konstigt då hon är ryska.

Om hon älskar Ryssland så mycket så vad fan gör hon här då??
Citera
2026-09-04, 19:05
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka
Eh? Storm i ett vattenglas? Att fienden infiltrerar oss? Vänsterpropaganda? Är du dum på riktigt?

Infiltrerar

Det här är ju ingenting.
Citera
2026-09-04, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka
Jomen då bör hon väl jobba för Putin och inte för Sverige. Vad är det du inte förstår?
Man kan älska ett hemland utan att älska nuvarande regim. Herregud - är Sverige enbart Tidö? Midsommar, Gustav Vasa, fjällen, skärgården, Pippi Långstrump, SOS - är inte det Sverige oavsett regim? Vad är det DU inte fattar?
Citera
2026-09-04, 19:07
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Vad har ryzzkan skrivit på twitter och facebook de sista 4 åren som är graverande?

Om något är fel hur kunde hon då slippa igenom säkerhetskontrollen.

SÄPOS roll?

Jag tycker hela skandalen verkar konstig.
Har frågat detsamma, men ingen verkar veta.
Citera
2026-09-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-Blond
Om hon älskar Ryssland så mycket så vad fan gör hon här då??
Jag ska berätta en hemlis - de flesta migranter som kommer hit älskar sitt hemland. Men berätta det inte för nån.
Citera
2026-09-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DasspappretDN
Jag är fortfarande inte Putin-vän. Jag har varit tydlig med att han är en agent och kontrollerad opposition åt London (därför han aldrig kommer att atombomba London vilket han borde göra men aldrig kommer göra för att han suger).

Ni Londonälskare är fan äckligast av alla.

Vad i helvete yrar du om? Agerar Putin å Londons vägnar?😅
Citera
2026-09-04, 19:09
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Man kan älska ett hemland utan att älska nuvarande regim. Herregud - är Sverige enbart Tidö? Midsommar, Gustav Vasa, fjällen, skärgården, Pippi Långstrump, SOS - är inte det Sverige oavsett regim? Vad är det DU inte fattar?

Men nu älskar hon putin och skickat hjärtan och pussar och positiva kommentarer om den lille rabiesråttan tsar of russia
Citera
2026-09-04, 19:09
Medlem
Citat:
Jag ska berätta en hemlis - de flesta migranter som kommer hit älskar sitt hemland. Men berätta det inte för nån.

Älskar dom även de vidriga krigsförbrytarna i sitt hemland?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in