Citat:
Ursprungligen postat av
Leland1979
Vad fan yrar du om? Det pågår ingen psyos. Extremistjävlarna i SD och V sänker sig själva likt ett självspelande piano.
Fortsätt älta som en hackig jävla skiva då, din jävla fabianist.
SD är inte "extremister". De lade sig platt för Kristersson och lät han dra in oss i NATO. Vänsterpartiet vek ner sig i den frågan också till slut har jag för mig men rätta mig om jag har fel där. Vänsterpartiet viker ner sig och pudlar konstant för allt möjligt bara för att blidka S och Wallenbergarna numera. Så är det sedan Spymans tid redan.
Nu drar EXPO upp det här dagar innan valet bara för att S börjat dala i opinionen. Nu är ju mittens rike faktiskt hotat (eller nja för jag har ju redan förklarat hur SD och V är med på det ändå). Då måste vi drämma till med en ryss-skandal i SD. Ni har ju redan spelat ut korten mot V med Hamas breven eller vad det var (islamisten som ville elda upp Simona var faktiskt sosse kom jag på nu). Nu det här. Ni är desperata. Ni vill ju ändå ha en bredare mitt än vad opinionsläget visar just nu. S under 30% får er alltid att kallsvettas.