2026-09-04, 14:10
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Verkligen usch och twii! En sak kan vi konstatera - om man ska ägna sej åt avancerat gädderi så är det säkrast att bo i hyresrätt. Dumpen-publiceringen kommer nämligen att hänga med extra länge när man bor i eget hus. #746, #785
Jag tror inte att en hyresrätt kommer hjälpa heller #746, #785
Citera
2026-09-04, 14:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Sen vet man ju inte vad som hänt i huset. Man vill väl inte beblanda sig med den sortens atmosfär... "det sitter i väggarna" - bokstavligen #785 #746
Ja, det fanns ju en programserie med det namnet. Med tanke på att flera gäddor har gjort TV-framträdanden av vitt skiftande karaktär, så är det synd att #746 inte fick vara med i något av dessa program. Han hade ju kunnat vara en perfekt posterboy för "Det sitter i väggarna - Krimversionen".
Citera
2026-09-04, 14:40
Medlem
anortos avatar
Citat:
Verkligen usch och twii! En sak kan vi konstatera - om man ska ägna sej åt avancerat gädderi så är det säkrast att bo i hyresrätt. Dumpen-publiceringen kommer nämligen att hänga med extra länge när man bor i eget hus. #746, #785

Är väl hyresrätt 746 sitter och trycker i nu? Sur och bitter. Usch och twii.
Citera
2026-09-04, 14:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Är väl hyresrätt 746 sitter och trycker i nu? Sur och bitter. Usch och twii.
Jajamän, en hyresetta på 28m² i en liten håla någonstans i Sverige. #746
Citera
2026-09-04, 14:59
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-29
Det där har någon (du?) skapat åt honom för att håna.

Haha. Såg den i Telegram gruppen Gräv. Allt kring honom där ( Sebastian Johan Borg #588) är rätt infantilt. Mest larv. Jag stör mig lite på Raketmannen, det retar lite att han inte viker sig. Men Kudos till honom samtidigt. Tyckte inte det var så extremt allvarligt, tjejen han jagade var väl fjorton i orden. Men sen såg man den där bilden som fiskaren körde med, en bild på ett flickebarn. Helt sjukt tycker jag hur man kan se en bild på en ung flicka, och hala fram snabeln. Då är man ju pedofil. Inget snack om saken.
Citera
2026-09-04, 14:59
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Jajamän, en hyresetta på 28m² i en liten håla någonstans i Sverige. #746
Då får man leta upp adressen till #746 hahahahahahaha
Citera
2026-09-04, 15:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Haha. Såg den i Telegram gruppen Gräv. Allt kring honom där ( Sebastian Johan Borg #588) är rätt infantilt. Mest larv. Jag stör mig lite på Raketmannen, det retar lite att han inte viker sig. Men Kudos till honom samtidigt. Tyckte inte det var så extremt allvarligt, tjejen han jagade var väl fjorton i orden. Men sen såg man den där bilden som fiskaren körde med, en bild på ett flickebarn. Helt sjukt tycker jag hur man kan se en bild på en ung flicka, och hala fram snabeln. Då är man ju pedofil. Inget snack om saken.

Tackar! Helt ok att störa sig på honom, han är jävligt oskön, och för mig är det är för hans mästrande sätt. Att han är en krigare respekterar jag i någon mån. Har egentligen svårare för de som bara ger upp.

Sen är har han bristfälliga spärrar, kan vi enkelt konstatera.
Citera
2026-09-04, 15:03
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Då får man leta upp adressen till #746 hahahahahahaha
Jag har redan letat upp den. #746 inbillade sej väl att ett namnbyte, flytt till annan ort och att rensa på nätet skulle hjälpa mot snokande flashbackare. Faktum är att det inte hjälpte alls.
Citera
2026-09-04, 15:07
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Jag har redan letat upp den. #746 inbillade sej väl att ett namnbyte, flytt till annan ort och att rensa på nätet skulle hjälpa mot snokande flashbackare. Faktum är att det inte hjälpte alls.
Vittnesskydd skulle antagligen hjälpa mycket bättre än det där lol #746
Citera
2026-09-04, 16:19
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Haha. Såg den i Telegram gruppen Gräv. Allt kring honom där ( Sebastian Johan Borg #588) är rätt infantilt. Mest larv. Jag stör mig lite på Raketmannen, det retar lite att han inte viker sig. Men Kudos till honom samtidigt.

Kudos till en gädda som jobbade bland barn? Okeeej.

Nu vet jag inte i vilken Gräv-grupp du befinner dig i. Kanske avstängda "2026-08-21" för peddohunters? Som han påstod fanns. Dock bara han som påstått det.

Men i "riktiga" Gräv, förekommer det visst skojande om honom. Det må jag medge. Men det är ju för att cepet skriver så infantilt på sin insta "Dumpadumpen". Däremot har det framkommit vilken skrivbordsriddare han är. Hatisk, hotfull med mera. Men i verkliga livet stryker han längs väggarna i sin hemstad när han vågar visa sig ute. Det stod först att finna på Gräv.
Citera
2026-09-04, 16:20
Medlem
anortos avatar
Citat:

Hade 746 inte bott så förbannat litet, hade han kunnat gänga sig med 785. Undrar om Cepets (588) redaktion på Dumpadumpen skulle få plats där. Tre kanske blir lite för många?
Citera
2026-09-04, 17:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Hade 746 inte bott så förbannat litet, hade han kunnat gänga sig med 785. Undrar om Cepets (588) redaktion på Dumpadumpen skulle få plats där. Tre kanske blir lite för många?
Enligt raketpuckot själv är dom väl minst 25...😅 Om #746 ska inhysa alla dom, så bör han nog flytta tillbaka till sitt hus. Det blir ju inte sålt i alla fall och det är dumt om det står tomt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in