2026-08-29, 13:53
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
Så alla grönsaker med körkort är kapabla att sexchatta och våldta barn

Känns lite som att debattera med ett spädbarn nu
Menar du att #820 inte vet vad han själv håller på med?
Citera
2026-08-29, 13:57
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
För att kunna bilda sej en uppfattning om #820 bör man rimligen läsa chatten och veta vad som står där, annars blir det ju bara gissningar och spekulationer.
Man kan väl ändå konstatera att han är otroligt fet, och verkar förståndshandikappad.
Det behöver man inte läsa någon chatt för att uppfatta.
Jag kan inte läsa sån skit, och den som dyker upp till ett sådant där möte lär ju vara skyldig till något.
Det var nog dock länge sedan han lyckades använda snorren till något annat än att pissa som tur är.
Han kan ju inte ens sett den på åratal.
Citera
2026-08-29, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Du skulle ju bevisa mellanhandens existens, genom att posta på gofile. Då du inte gjort det, så finns han ju inte. Och det är bara trams från dig. I verkligheten så sexchattade 785 med en 13 åring och ville slicka flickan. Sjukt. Hoppas han får hjälp.
det har jag aldrig påstått och dessutom så har jag inte försvarat 785
Citera
2026-08-29, 14:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Menar du att #820 inte vet vad han själv håller på med?
Nej. 820 förstår mycket väl att han sitter och pratar skit och försöker intala någon idiot att han ligger med barn.

Tar man steget längre och använder sin valnöt förstår man mycket väl att denna individ aldrig skulle få ett barn på rygg.

Han är en imbecill inget att vara rädd för så slappa av
Citera
2026-08-29, 14:23
Medlem
Citat:
Nej. 820 förstår mycket väl att han sitter och pratar skit och försöker intala någon idiot att han ligger med barn.

Tar man steget längre och använder sin valnöt förstår man mycket väl att denna individ aldrig skulle få ett barn på rygg.

Och varför sexchattar han med barn? Om han nu förstår som du säger? Du har vääääldigt konstigt tänk. Men visst, låt han chatta med dina. Om du nu har några. Ett pervo som 746 har i alla fall inga barn. Gudskelov.
Citera
2026-08-29, 14:25
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:

Vem är rädd för honom?
Dessutom så menar du bokstavligen att det är okej för honom att sexchatta med barn eftersom du anser att han är ofarlig för barn då han inte skulle göra något, fast han själv skrev i chatten att han redan har förgripit sig mot barn. Hur ställer du dig till det då? Om du hade barn själv hade du låtit de vara ensam med honom? #820
Citera
2026-08-29, 14:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Och varför sexchattar han med barn? Om han nu förstår som du säger? Du har vääääldigt konstigt tänk. Men visst, låt han chatta med dina. Om du nu har några. Ett pervo som 746 har i alla fall inga barn. Gudskelov.
Han sexchattar inte med barn han sexchattar med vad han tror är en mamma som vill dela sina barn.
Citera
2026-08-29, 14:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Vem är rädd för honom?
Dessutom så menar du bokstavligen att det är okej för honom att sexchatta med barn eftersom du anser att han är ofarlig för barn då han inte skulle göra något, fast han själv skrev i chatten att han redan har förgripit sig mot barn. Hur ställer du dig till det då? Om du hade barn själv hade du låtit de vara ensam med honom? #820
Ni är väldigt många som är rädda för dessa uthängda det är bara sorligt. Vad han tidigare gjort har jag ingen aning om men verkligheten fungerar inte som så att du kan se och bete dig som en grönsak och sen ha smörgåsbord fullt av småbarn lägg ner bara pedohunter ta fram något riktigt istället
Citera
2026-08-29, 14:43
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Han sexchattar inte med barn han sexchattar med vad han tror är en mamma som vill dela sina barn.
Men sen så skriver han ju vad han vill göra. Det är inte så att han skriver så för att han vet om att det är på låtsas och vill träffa Dumpen och sen bli publicerad, eller hur?
Citera
2026-08-29, 14:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Man kan väl ändå konstatera att han är otroligt fet, och verkar förståndshandikappad.
Det behöver man inte läsa någon chatt för att uppfatta.
Jag kan inte läsa sån skit, och den som dyker upp till ett sådant där möte lär ju vara skyldig till något.
Det var nog dock länge sedan han lyckades använda snorren till något annat än att pissa som tur är.
Han kan ju inte ens sett den på åratal.
Nä, den har han nog inte skådat på dom senaste decennierna. Nu är det dock så att våldtäkt definieras av fler faktorer än endast penetration med kuken. Även fingrar och föremål kan användas och det tror jag att valrossen är fullt kapabel till. Kvinnor kan också dömas för våldtäkt och dom har ingen kuk överhuvudtaget. #820
Citera
2026-08-29, 15:01
Medlem
Citat:
Ni är väldigt många som är rädda för dessa uthängda det är bara sorligt. Vad han tidigare gjort har jag ingen aning om men verkligheten fungerar inte som så att du kan se och bete dig som en grönsak och sen ha smörgåsbord fullt av småbarn lägg ner bara pedohunter ta fram något riktigt istället

Ännu värre.

Vem är pedohunter? Pedohunters (jagar pedofiler) gör ju så fall ett bra jobb. Men som sagt, intressant att läsa hur någon från andra sidan tänker.
Citera
2026-08-29, 15:03
Medlem
Citat:

Rädd för dessa uthängda? Inte det minsta. Har inga problem med att försvara mig, eller de som står mig nära. Det är inget vara rädd för dessa mesar. Lyssna på mesen 746, han krälar ju. Hade Sara bett honom att kyssa hennes röv, hade han gjort det. Riktigt pinsam figur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in