Citat:
Nej ser det som ett ypperligt tillfälle att komma bort om hon ändå är här för annars hade jag varit i stan där hon förmodligen kommer vara och det vill jag inte att de ska hända, att vi möts.
Så bättre se det som en mini weekend och testa nytt. Hon har inga nycklar tack gode gud...Men vet ju portkod och hoppas verkligen inte hon kommer upp....
Jag hoppas verkligen nästa kille ser dessa röda flaggorna innan han hamnar i Samma situation. En äldre dam som ännu inte har fått barn eller varit gift eller för den delen varit i längre relationer än 1 år. Säger en del om henne...
Nej hon finns inte längre i mina tankar och jag tackar gud att jag inte skicka sms till henne eller svarade henne impulsivt igår...då hade det nog eskalerat. Tystnad är ett svar och hoppas hon fattar de.
Jag tror hon har en blandning av borderline, adhd och något annat. Hennes hjärna är väldigt speciell. En lurig jävel om man säger så.
Så bättre se det som en mini weekend och testa nytt. Hon har inga nycklar tack gode gud...Men vet ju portkod och hoppas verkligen inte hon kommer upp....
Jag hoppas verkligen nästa kille ser dessa röda flaggorna innan han hamnar i Samma situation. En äldre dam som ännu inte har fått barn eller varit gift eller för den delen varit i längre relationer än 1 år. Säger en del om henne...
Nej hon finns inte längre i mina tankar och jag tackar gud att jag inte skicka sms till henne eller svarade henne impulsivt igår...då hade det nog eskalerat. Tystnad är ett svar och hoppas hon fattar de.
Jag tror hon har en blandning av borderline, adhd och något annat. Hennes hjärna är väldigt speciell. En lurig jävel om man säger så.
Äldre dam, skriver du, jag antar att du menar när hon ser tillbaka på sitt liv eller så som någon annan kommer att uppleva henne om flera år. För jag har fått intrycket att tjejen är i 30-årsåldern?
Kommer hon in i din port, och kanske sitter där och väntar på dig, får du bara ignorera henne. Bara ett kallt "vad gör du här? Du får gå nu". Punkt. Lås upp lägenheten, stäng dörren och lås.
Detta även om hon säger sig inte ha någonstans att ta vägen och vill in i din lägenhet. Hon kanske t.o.m. försöker tränga sig in men då får du vara bestämd. Vad du än gör -- ta inte tag i henne! Då kan du få höra att du misshandlat henne. Försöker hon tvinga sig in lämnar du dörren till lägenheten öppen och går inte in själv utan säger hårt men lugnt: "kan du vara snäll och gå. Nu." "Annars måste jag ringa efter hjälp (kompisar eller polisen)"! Och det kanske du måste göra om hon vägrar avlägsna sig. Men kom ihåg att inte ta tag i henne fysiskt.