2026-09-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IHHS
Flashman, vart i landet finns du?

Södra delen av Sverige.
Citera
2026-09-05, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Ni har alltså haft en distansrelation? Distansrelationer fungerar aldrig!

Verkligen! Usch hemskt och lidande. Jag var nära att skaffa en gemensam lägenhet för att hon skulle flytta ner, skulle gå från en rimlig hyra till nästan 3 dubbla. Hade mått så hemskt dåligt idag om jag hade stått ensam med en sådan hyra idag. Så är otroligt tacksam för gud som inte helt förblinda mig.
Citera
2026-09-05, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Ingen relation är problemfri om du går och tror att det är så då har du inte haft några relationer. Alla relationer har sämre perioder.

Men trådstartaren har alltså en distansrelation med denna? Distansrelationer fungerar aldrig.

Nej verkligen inte problemfri men åtminstone borde man ha glädje. Nej inte ens glädje. Varje gång jag skulle upp eller hon skulle ner så blev det en klump i min mage. Jag är en väldigt lugn människa förövrigt och hon är en som jagar kickar, liksom kan inte bara sitta still och detta var jätte jobbigt för mig.

Jag har mina rutiner hon behöver söka nya kickar för att fylla tomrummet. Jag tränar och äter bra, har mitt schema medan hon vill bara göra saker hela tiden, äter dåligt, tränar inte, dricker en del och lever ett ohälsosamt liv. Dessa rutiner krockade vi med.
Citera
2026-09-06, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashhman
Södra delen av Sverige.

Intressant 🫣😅
Även om sannolikheten är liten så är likheterna slående, så.. Hur tar vi reda på om det är samma?
Citera
2026-09-08, 23:44
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashhman
Varit i en lång relation och innan sommaren gjorde jag slut för jag var färdig med att må så dåligt då det alltid handlat om henne känslor och hennes mående medan mina känslor ignorerade och blev förkastade.

Oj! Du verkar vara en svår, needy människa. Vad är det för massa känslor som inte får ignoreras när man har med dig att göra?

Sjukt dåligt att du inte ens kan göra slut ordentligt utan hålla folk på halster. Hur kan man göra så mot en människa som man en gång älskade?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in