Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAnder
Jag säger detsamma, och det var ju du som började tjata nu...
Ni får nog finna er i den ganska samlade vetenskapen som inte anser att era droger ska släppas fria.
Era sura bittra inlägg mot mig förändrar ingenting.
Osakligt och faktabefriat inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAnder
Så du erkänner att det finns haschpsykos...
men vill ändå släppa det fritt?
Ett till osakligt och faktabefriat inlägg.
Men sure, en del rökar för mycket, men såklart 30min senare är den borta och om man inte har redan psykiska sjukdomar, då kan det te sig på annat sätt.
Men vad är ens argumentet, för bara mer osaklighet och ingen fakta, vad ska vi göra med det skräpet?(För du säger ju inget annat än menlösa plattityder.)
Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAnder
Javisst alla pundare, det är en konspiration!
Egentligen är hela vetenskapen på er sida..
lol
Vad är en konspiration, vi alla undrar då du glömde av att berätta det.
Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAnder
Vad vill du då?, förutom att försöka förolämpa mig , som ett dagisbarn ,
när du utan att fatta det själv erkänner att hasch är farligt.
Oavsett om det " legaliseras " kommer 10-åringar att kunna köpa av langare, fattar du inte det heller???
Haha..
Att stoppa tillbaka grisen i säcken kommer ta lång tid, men ja, minderåriga kommer få det mycket svårare att få tag i cannabis.
Men kanske du tycker det är så bra att ha det oreglerat cannabis som idag och där det är fritt fram för barnen att köpa cannabis helt utan problem eller ålderskontroll.
Och ditt argument är ju nu att om en 10-åring kan lyckas köpa cannabis, så är det bättre att alla barn kan få tag i cannabis.
Man inser du glömde av att tänka där.
Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAnder
Haha... ja dina argument och ditt sätt får ju alla att vilja legalisera ...
Du är obildad.
Din osaklighet och utan fakta, berättar att du saknar bildning nog för ämnet.
Och på tal om obildad då, för du skriver bara substanslösa inlägg nu.
Och vad ska vi göra med substanslöst?(Inget då det blir bara skräp, och om nu det var en tuff fråga att svara på.)
Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAnder
Nu var det ju DU som svarade mig, och dina argument är krossade,
fattar du fortfarande inte att langare kommer att fortsätta sin verksamhet även om det skulle bli " legaliserat ".
Det finns en anledning till att nästan ingen politiker eller kunnig vill göra det.
Hugger?, tja jag försöker att få er att begripa men det är uppenbarligen omöjligt.
Legalisering kommer att ge ett enormt mjssbruk av er " ofarliga" drog.
Fler kommer att gå över till tyngre grejer.
Detta fattar kunniga och läkare.
Nope, du kan inte krossa något när saklighet och fakta saknas, och man ställer sig frågande till varför du inte klarar av det.
Är det så enkelt att du redan vet om att det du skriver är bara skräp, undrar för vi andra vet.
Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAnder
Orka tjata med dig, alla dina " argument " är krossade så nu fortsätter du med infantilt trams.
Varför har vi lagar i samhället?
Kör alla i laglig hastighet på vägarna?
Hur är det infantilt att berätta lagen är ICKE fungerande och lagen bara skapar massa problem för individen och samhället och är mer skadligt än vad cannabis är och vi pratar om med enorma mått också.
Citat:
Ursprungligen postat av
GustavAnder
?
Så 10- åringen ska kunna köpa legalt eller vad menar du nu?
Nä ni lever i en fantasi om ni tror att legalisering av vad jag kallar narkotika
för nåt gott med sig.
Vid reglering så får man göra som på systemet, man får visa upp lägg.
Så hur skulle en tioåring då kunna köpa?