2026-09-04, 04:09
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avfoering
Det är sorgligt att se dig falla från vettig til idiot.
Skit är skit, oberoende av färg, ljus avföring, svart avföring. Same same. Förstår du?
Skillnaden är att jag tycker vi behöver inte ta hand om andra länders skit. Vår egen skall vi ta hand om.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-09-04 kl. 04:11.
Citera
2026-09-04, 04:12
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liooonesss77801
Ja det vill allihopa och dom ska!!
Det betyder fan inte att hon sitter och ljuger för det kanske inte sexuellt ofredad men sexuella närmanden har säkert gjorts. Förvånar mig inte med dagens män.

Folk ljuger, många offer har ljugit tidigare, man blir inte automatiskt ett helgon för att man råkar ut för ett brott. Det är fullt möjligt att hon ljuger, överdriver eller far med osanning oavsiktligt.
Citera
2026-09-04, 04:19
Medlem
Sobrilbils avatar
Vet man att killarna inte agerade i självförsvar?

Det har ljugits om etnicitet och det verkar vara lögn att de stampade på huvudet.
Citera
2026-09-04, 04:31
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil

Det har ljugits om etnicitet och det verkar vara lögn att de stampade på huvudet.
Knappast troligt jag ens om jag var 48 år skulle starta en fight mot två 20 åringar. Då är jag ändå i min moderata ålder i dag troligen mycket mer vältränad än han på bilderna jag sett.

Även om han startade fighten så behöver han inte mördas för det, de var två mot en. Återstår att se om de sparkat på honom när han låg ned. Vanligen klarar man ett fall utan att dö. Du har säkert fallit eller blivit nedslagen också någon gång i ditt liv?
Citera
2026-09-04, 04:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Folk ljuger, många offer har ljugit tidigare, man blir inte automatiskt ett helgon för att man råkar ut för ett brott. Det är fullt möjligt att hon ljuger, överdriver eller far med osanning oavsiktligt.
Du tror hon bussade sin småfeta pappa på två helt random snubbar som bara gick förbi och sedan dödade de honom? Inte troligt scenario i mina ögon.
Citera
2026-09-04, 05:25
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Om avsikten inte var att döda. Åklagaren måste bevisa att det fanns ett sånt syfte med misshandeln.

Dråp är fortfarande en handling med uppsåt eller likgiltighet. D.v.s. GM ska ha haft för avsikt att döda eller borde varit införstådd med att handling skulle kunna leda till döden.
Det finns några förmildrande omständigheter som gör att det blir dråp istället för mord, men båda brotten likställs när det kommer till uppsåt / likgiltighet.

Du pratar om vållande till annans död.
Citera
2026-09-04, 05:36
Medlem
Citat:

Naturligtvis kan de ha handlat i självförsvar. Men varför är de i så fall häktade och inte i respirator på akuten?
Citera
2026-09-04, 05:51
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Vad pratar du om? Jag skrev att L är dömd för misshandel på en kille, således är hennes äckliga historik att misshandla folk.
Så där har du svaret igen eftersom du undrade var ifrån jag fått "den uppgiften ifrån" jo för att hon är dömd, ditt dubbelblåbär.

Snälla. Läs igenom tråden
Jag orkar inte sitta här och förklara saker som redan finns skrivet
Nu var det inte hon som sparkade ihjäl någon. Två killar dödade hennes pappa och jag kan äta salt på att de sparkade ihjäl honom när han låg ner. Ena killen är dömd för misshandel för mindre än ett år sedan. Alltså borde han inte ens varit ute på gatan nu.
Citera
2026-09-04, 06:27
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Nu var det inte hon som sparkade ihjäl någon. Två killar dödade hennes pappa och jag kan äta salt på att de sparkade ihjäl honom när han låg ner. Ena killen är dömd för misshandel för mindre än ett år sedan. Alltså borde han inte ens varit ute på gatan nu.
NWT har igår gått ut med att det INTE finns några uppgifter om sparkar/stampningar/hoppande.

Vi får helt enkelt vänta på att förundersökningen blir klar för mer detaljer.
Senast redigerad av cinmik 2026-09-04 kl. 06:30.
Citera
2026-09-04, 06:31
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
NWT har igår gått ut med att det INTE finns några uppgifter om sparkar/stampningar/hoppande.
Tror dig, men du får gärna citera en del av artikeln då det är bakom betalsida och jag inte är betalande.
(Bra en del, du vet Flashbacks regler)
Citera
2026-09-04, 06:34
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Tror dig, men du får gärna citera en del av artikeln då det är bakom betalsida och jag inte är betalande.
(Bra en del, du vet Flashbacks regler)
Finns citat under gårdagen så du bör enkelt kunna hitta det.

Det diskuterades även under gårdagen. Hinner inte leta åt dig då jag ska iväg till jobbet.
Citera
2026-09-04, 06:38
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Finns citat under gårdagen så du bör enkelt kunna hitta det.

Det diskuterades även under gårdagen. Hinner inte leta åt dig då jag ska iväg till jobbet.
Trist om han föll så illa. Ger man sig in i en fight med två 20 åringar samtidigt bör man ha på fötterna.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-09-04 kl. 06:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in