2026-09-03, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Det är ju bara du som tror att allt är nån konspiration hela tiden.

Så var finns bevisen? bild på olyckan, såren?
Så dåligt!

om det nu var på riktigt och att enligt "media!" som sa Svensk! som skrek jävla muslimjävlel.
Så verkar ju iallafall media erkänna det finns
Svenskar! och Muslimer! indirekt. även omdet om inte tänker på det, lite lustigt faktiskt.

OM en SVENSK nu hade gjort detta hade dom visat fullt med bilder!.
OM en muslim begår brott, är allt suddat och heter Peter eller Kevin ("som i tidningen Egentligen heter något annat")

NEheääää som ingen fattar det.

Alltså det här är jävla WIllyWonka landet!.
Senast redigerad av Freedom46 2026-09-03 kl. 21:30.
Citera
2026-09-03, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Vad betyder det ens?
Vad tror du? Använd saken som förhoppningsvis ligger mellan dina öron så klurar du nog ut det.
Citera
2026-09-03, 21:35
Medlem
Men det är så sterotypiskt muslimer skriker alltid rasister! så fort dom inte får som dom vill fast dom inte kan bete sig som normala människor. Eller ja vad som är tänkt som det iallafall.
Eller får allt på ett silverfat som inte borde funnits från början.
Ingen bryr sig längre.

Skriker ni rasist till mig för att jag inte gillar hur ni "beter er" kunde jag brytt mig mindre.
Ni som säljer knark, spränger folk och begår brått, våldtar kvinnor i landet ni kommer till samtidigt som ni förbjuder era egna tjejer att gå ut eller visa sitt hår, slår dom också o hamnar i fängelse.
Sen om dom skiljer sig så kastar ni dom från en balkong.

Allt sånt här fanns aldrig här innan.

1+1 blir 2. Enkel matte.
Senast redigerad av Freedom46 2026-09-03 kl. 21:42.
Citera
2026-09-03, 21:46
Medlem
Markus.Stahlinders avatar
Varför åker hon runt själv och visar upp sig som en hora på stan?
Har familjen ingen heder?
Citera
2026-09-03, 21:47
Medlem
Om det nu är så jäkla bra i era hemländer "Som nu flydde ifrån" att ni åker tillbaka dit på semster, så kan ni ju bli kvar.
Citera
2026-09-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markus.Stahlinder
Varför åker hon runt själv och visar upp sig som en hora på stan?
Har familjen ingen heder?

Tydligen inte i detta fallet.
Trodde deras kvinnor stannade hemma.

Om man hör på muslimer från Morocco iallafall som invaderade Spanien nyligen helt bisarrt.
Dom säger det på video.
Senast redigerad av Freedom46 2026-09-03 kl. 21:50.
Citera
2026-09-03, 21:51
Medlem
Markus.Stahlinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Tydligen inte i detta fallet.

Trodde deras kvinnor stannade hemma.

Haram-rättegång med påföljande stening av skökan är ju enda utvägen eller att någon i familjen tar sitt ansvar och ser till att hon "hoppar".
Ogift vid 13 är ju helt klar en röd flagga.
Citera
2026-09-03, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markus.Stahlinder
Haram-rättegång med påföljande stening av skökan är ju enda utvägen eller att någon i familjen tar sitt ansvar och ser till att hon "hoppar".
Ogift vid 13 är ju helt klar en röd flagga.

Livet är tufft.
Citera
2026-09-03, 22:03
Medlem
Ganonitos avatar
Helt klart en påhittad historia för att väcka sympatier för muslimer såhär strax innan valet som alla andra rasist/islamofobattackhistorier. Hon ska ha fallit med ansiktet rakt ner i marken, men ändå har hon inte ett enda blåmärke.
Citera
2026-09-03, 22:16
Medlem
Ge gubbfan ett nackskott!
Citera
2026-09-03, 22:43
Medlem
Oavsett härkomst så är flickstackarn 13år.
Vad har medmänsklighet och empati tagit vägen I samhället. Funderade på o rösta höger i det här valet men så räckte ett besök här ikväll för att jag skulle bestämma mig för att inte göra det. Jag har själv en 12årig dotter o jag skulle inte bli så glad om någon knuffat henne. O ja jag är etnisk svensk har tom släktforskning som stödjer det med dna dessutom. hur många kan styrka sitt ursprung härinne?
Citera
2026-09-03, 22:53
Medlem
Nattbussen4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse-kaka
Oavsett härkomst så är flickstackarn 13år.
Vad har medmänsklighet och empati tagit vägen I samhället. Funderade på o rösta höger i det här valet men så räckte ett besök här ikväll för att jag skulle bestämma mig för att inte göra det. Jag har själv en 12årig dotter o jag skulle inte bli så glad om någon knuffat henne. O ja jag är etnisk svensk har tom släktforskning som stödjer det med dna dessutom. hur många kan styrka sitt ursprung härinne?

Din fjant.

Så, du menar att du är den ende i hela Sverige som kan släktforska eller ta ett DNA-prov?

Du låter mest jävligt osäker på dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in