2026-09-03, 16:11
Medlem
proconsuls avatar
Trump är en megalomanisk narcissist med galopperande hybris. Det ska bli så skönt när han är ute ur leken.
Citera
2026-09-03, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Era tankar om detta?
Vilket namn vore mer passande?

https://yle.fi/a/7-10104607

https://www.di.se/live/trump-hormuzsundet-borde-dopas-om-efter-mig/

Tycker det är roligt.

Lugnt sålänge han inte försöker omdefiniera ord eller medicinska bgrepp.
Citera
2026-09-03, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Eller så är man bara helt normalt begåvad varken mer eller mindre och vet att man inte kan påverka vad eller hur Donald gör.

Ist för att bränna energi vara ilsken och arg så kan man skratta när han är rolig för stundtals är han rolig.
Jag skrattar ibland ÅT Trump - eftersom han så totalt saknar instinkt för andra människors gränser: han inser inte heller när andra snabbt och korrekt avläser honom som en lögnare och skojare - men aldrig med honom.

Antar du blev förorättad av detta.
Citera
2026-09-03, 17:54
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Era tankar om detta?
Vilket namn vore mer passande?

https://yle.fi/a/7-10104607

https://www.di.se/live/trump-hormuzsundet-borde-dopas-om-efter-mig/

Iranier är ett mena folk! Tand för tand öga för öga kultur som judarna. Trumps barn och barnbarn kommer bli utrotade. Även om Trump dör så kommer hans pedofil avkomma nog straffas för hans gärningar!
Citera
2026-09-03, 21:00
Medlem
JAAAA!
Äntligen sker det som måste ske. Det är Trumps sund!!!!!!

Totalseger!
Citera
2026-09-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnStrutsPung
Folk tvivlade även på Jesus

Nej vännen. Den fete rysshoran Trump är ingalunda Jesus.
Citera
2026-09-03, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epaKungen
JAAAA!
Äntligen sker det som måste ske. Det är Trumps sund!!!!!!

Totalseger!

Om jag säger om, Trump byter namn på sundet. På vilka kartor tror du detta nya namn dyker upp. Kartorna i länder i Mellanöstern, Kartor för Europeiska länder?, för Asiatiska länder?, Afrikanska länder, eller bara på kartor i USA?

Vem fan tror du bryr sig om vad som står på en amerikansk karta, en karta som dessutom kommer att göras om efter det att dom vräker Trump från 1600 Pennsylvania Aveny om senast dryga två år.
Senast redigerad av Master.Palm 2026-09-03 kl. 21:59.
Citera
2026-09-03, 23:28
Medlem
Imnshos avatar
Det Trump behöver är en strait jacket.
Citera
2026-09-04, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Det Trump behöver är en strait jacket.
Ja, jag föreslog ett namn med den innebörden i ett inlägg i början av tråden:

(FB) President Trump föreslår att Hormuzsundet ska heta Trumpsundet (2026-09-02)

En intressant möjlighet är att han kanske tänker sig att sundet, och stränderna på båda sidor, skulle bli hans privata kungadöme (eller emirat?) och sedan skulle USA kunna få en lease som delägare på hundra år, men Trump och hans efterkommande skulle alltså stå som huvudägare och härskare. Enligt USA:s författning kan presidenten nämligen inte lägga något nytt område/ territorium till landets yta på egen hand, kongrfessen måste godkänna det, de har sista ordet.

Förmodligen krävs det någon sorts kvalificerad majoritet för detta, jag skulle inte tro att det går med enkel majoritet, alltså bara ett par mandat i senaten, så Trumps utsikter att verkligen få Capitolium att skriva under en annektering av t ex Hormuzsundet är nog rätt små (särsklilt efter Midterms). Men en lease på hundra år där Trumps står som huvudägare vore ju en annorlunda, om än rätt omodern lösning. Dessutom oerhört lönande för familjen Trump själva.
Citera
2026-09-04, 05:47
Medlem
9zs avatar
Google maps och Apple Maps fogade sig och bytte namn

Det gjorde däremot inte MapQuest. MapQuest klättrar nu på topplistorna tack vare att de stod upp mot Trump (for now).

Kommer Trumps vrede nu drabba MapQuest?
Citera
2026-09-04, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Om jag säger om, Trump byter namn på sundet. På vilka kartor tror du detta nya namn dyker upp. Kartorna i länder i Mellanöstern, Kartor för Europeiska länder?, för Asiatiska länder?, Afrikanska länder, eller bara på kartor i USA?

Vem fan tror du bryr sig om vad som står på en amerikansk karta, en karta som dessutom kommer att göras om efter det att dom vräker Trump från 1600 Pennsylvania Aveny om senast dryga två år.
Har alltid sagt att det är Trumps sund. Det är stulet av Iran som ska foga och bli en whatsapp stat
Citera
2026-09-04, 06:47
Medlem
Suverän parodi tecknad i Simpsons-stil: Trump kommer till Helvetet och tycker att stället behöver ett nytt, mer kraftfullt och säljande namn.

https://www.youtube.com/watch?v=dlhi00vP4vQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in