2026-08-30, 14:27
Medlem
Svartskäggs avatar
Tar Dr Tracy emot patienter? Vem vill gå till en så dum läkare?
Citera
2026-08-30, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testpolisen
Nej förnamnet som söktes var ”Anna”. Anna Pavlova, Anna Bergendahl, Anna Hedenmo, Anna Odell.

Aha! Får erkänna jag inte kände till de två första.
Då verkar det än mer korkat av Bosse skrika "Mats".

Citat:
Ursprungligen postat av Krascha
Det står på omslaget till din SAOL (inte på skyddsbladet dock).

Hur många under 50 har den boken?
Citera
2026-08-30, 18:19
Medlem
Det enda ämne Dr Tracy glänste inom var att kunna olika danser. Nischad kunskap...
Citera
2026-08-30, 18:26
Medlem
picapicans avatar
Man blir ju mörkrädd när en läkare är så korkad.
Citera
2026-08-30, 22:36
Medlem
Tilda sa att norr är rakt fram....hur jävla dum i huvvet är hon?Hon bevisar verkligen hur dom hon är.
Hon visar att hon är en dum blondin som hon säger själv att hon inte är.Vilket pucko.
Citera
2026-08-31, 12:18
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Fuskat med högskoleprovet troligen, var ju poppis bland klanaraber ett tag (säkert fortfarande).
Dr. Tracy (Tracy Ghattas) är utbildad läkare vid Dr. Tracys lärosäte Rīga Stradiņš University i Lettland
Citera
2026-08-31, 12:19
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krascha
Man kan vara väldigt nischad, och otroligt duktig på sitt yrke och faktiskt inte veta någonting utanför det. Hon verkar dock inte vara den typen, även om hon framstår så. Vet vi vad hon sysslar med?
Som ST-läkare i allmänmedicin på en vårdcentral i Stockholm
Citera
2026-08-31, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Dr. Tracy (Tracy Ghattas) är utbildad läkare vid Dr. Tracys lärosäte Rīga Stradiņš University i Lettland
Det är antagligen därför hon kan så många danser.
Citera
2026-09-03, 09:45
Medlem
sanningenskrigare2s avatar
"Vilket datum säger man att Jesus föddes?"

Vadå säger man? Vilka är man? Påven?

Märkligt att ställa en så komplicerad fråga som datumet för Jesu födelse. Matteus och Lukas som avhandlar själva förlossningen anger inget exakt datum.

Jag kanske är Sveriges dummaste men säger man inte att Jesus föddes natten till den 25, enligt jultraditionen som egentligen har ett annat ursprung? Det är då de har midnattsmässa. Kan inte den 25:e vara rätt då?

Vidare stör jag mig på att redaktionen inte följer TT:s språkregler. De stiliserar varumärken så äckligt som barn gör: TikTok istället för Tiktok och LEGO istället för det korrekta Lego.

Löjeväckande. Frågorna är skrivna av redaktör Petter Bristav som under sju år hade podcast med Soran Ismail och Aron Flam. Klart man blir tom i bollen efter en sån åktur.
Citera
2026-09-03, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenskrigare2
"Vilket datum säger man att Jesus föddes?"

Vadå säger man? Vilka är man? Påven?

Märkligt att ställa en så komplicerad fråga som datumet för Jesu födelse. Matteus och Lukas som avhandlar själva förlossningen anger inget exakt datum.

Jag kanske är Sveriges dummaste men säger man inte att Jesus föddes natten till den 25, enligt jultraditionen som egentligen har ett annat ursprung? Det är då de har midnattsmässa. Kan inte den 25:e vara rätt då?

Vidare stör jag mig på att redaktionen inte följer TT:s språkregler. De stiliserar varumärken så äckligt som barn gör: TikTok istället för Tiktok och LEGO istället för det korrekta Lego.

Löjeväckande. Frågorna är skrivna av redaktör Petter Bristav som under sju år hade podcast med Soran Ismail och Aron Flam. Klart man blir tom i bollen efter en sån åktur.

Jo blev också osäker om det var den 25e eller 24e, dock som sagt vet väl ingen. . ortodoxa har ju 7 januari osv..
Angående mjöd var ju mer märkligt då det är ett honungsvin och inget med öl och göra, hon borde åkt ut på den..
Citera
2026-09-03, 15:23
Medlem
Julia Franzén är riktigt snygg!
När det tar slut mellan Bingo och henne kommer hon gifta sig med en kändis med +100.000.000kr på kontot. En hockeyspelare ligger närmast till hands tror jag.
Bingo jobbar ihjäl sig nu för att få ekonomin att gå ihop.
Bingo gick som ni minns till vänster politiskt och det är då gratispengarna kommer från olika event mm.
Citera
2026-09-03, 19:54
Medlem
SodaFointains avatar
Vad heter borgen detta är inspelat i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in