2026-09-03, 11:29
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Hur många hjärnceller har försvunnit när man ens tänker tanken på att lägga ut en bild på sitt arsle på Insta? Och sedan gör det🤯.
Kärringen är snart 60 år men känns med tiden mer och mer retarderad. Som en obstinat och trulig tonåring. Total regress. Finns det någon som inte ser likheterna i hennes son?
Tänk Anna att Antonio blev sin mamma upp i dagen!
Vilket nederlag va'?!
Undrar om ni tillsammans kommer upp i ett IQ över 100. Ytterst tveksamt och det bevisar ni gång på gång på gång på gång.... repeat! repeat!

I vissa lägen kanske de numera avskaffade lagarna om tvångssterilisering av förståndshandikappade hade sitt berättigande.

Jag tänker på den unga tonåringen som hade sluppit bli våldtagen av Anna Books son och den gamla tanten som hade sluppit få sitt guld stulet.

Här är situationen dessutom sådan att Anna har valt att bilda familj med en man på samma IQ nivå som hon själv, han är för dum för att uppfostra barn.

Jag hoppas att Socialtjänsten ingriper i tid om Anna Book får några barnbarn och att den andra föräldern till barnbarnet är åtminstone normalbegåvad.
Senast redigerad av trottwell 2026-09-03 kl. 12:10.
Citera
2026-09-03, 12:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
I vissa lägen kanske de numera avskaffade lagarna om tvångssterilisering av förståndshandikappade hade sitt berättigande.

Jag tänker på den unga tonåringen som hade sluppit bli våldtagen av Anna Books son och den gamla tanten som hade sluppit få sitt guld stulet.

Här är situationen dessutom sådan att Anna har valt att bilda familj med en man på samma IQ nivå som hon själv. (0+0=0)

Jag hoppas att Socialtjänsten ingriper i tid om Anna Book får några barnbarn.
Anna har fått rejält med chanser genom åren. Deltagit i musikaler, "röstskådespelare", otaliga tramsiga lekprogram ihop med andra riktiga kändisar, mello ett par gånger i vuxen ålder, krogshow i en vecka ungefär, spelat in cd-skivor, haft riktiga vänner. Men hon har misslyckats med allt. Och inget av detta beror på hennes barn. Det beror enbart på att hon själv är så otrevlig att ingen orkar med henne i längden.

Det finns en uppsjö av "röstskådesepelare" som är betydligt sämre än Anna. Säga vad man vill hon har en speciell röst som passar utmärkt till vissa karaktärer, och hon kan sjunga hyggligt. Hade hon varit avslappnad och trevlig hade hon kunnat jobba med detta åtta dagar i veckan om hon velat. Hon vill. Det är de andra som inte vill.

Hon får vara med som tjockis-driftkuku i tramsprogram. Jag är säker på att hon fick vara med i Lets Dance för de trodde nog hon skulle dratta på ändan redan i första avsnittet. Men då har de inte räknat med Anna diaboliska ego. Samma sak med Masked Singer. Hon fick bli badbollen, för de hade ingen som var tillräckligt kort och tjock som kunde få plats. Anna kom inte sista av alla, i denna sångtävling. Hon kom sist av alla artister som kunde sjunga. Och några till. Hennes artistkarriär har varit slut i 35 år. Alla vet det utom hon själv.

Hon gjorde en krogshow på Tyrol (har jag för mig?) som fick läggas ner efter ett par veckor eftersom ingen ville äta middag och titta på Anna samtidigt. Antagligen svenskt rekord i fiasko. Jämför med Killinggänget. Sex gamla gubbar som ska göra parodi på sig själva och sina 25 år gamla Nile City-karaktärer. De har sålt ut Globen elva kvällar i rad. Om Jonas Inde själv skulle ställa sig på Tyrols scen och släppa en brakskit varje kväll skulle han dra mer folk.

Med det sagt. Anna skulle mycket väl kunna ha haft en hygglig karriär som b-kändis. Hade hon varit trevlig och ärlig hade hon kunnat få vara kompis med PW och podda med Blondin-Bella. Men hon är ju inte det. Ingen orkar med henne och då får hon istället bli en c-kändis och vara med på nåder då och då. Det finns en önskelista bland producenter, sedan finns det en reservlista, sedan finns en paniklista med såna som alltid ställer upp, och så finns där en dödskallelista. Nu har Lilli o Sussi varit med i Så ska det låta på Annas kanal TV4. Siw Malmquist och Kicki Danielsson har fått tolka allt och alla. Ja, inför de sista programmen har de fått göra om hela upplägget för att pressa fram deltagare som fler än hundra hört talas om. Men Anna Book har ingen ringt. TV4 vet att de inte kan ha henne i möblerade hus. Ingen vill höra Loa Falkman tolka ABC.

På ren svenska. Lev ett tillbakadraget liv och var tacksam. Jobba på att vara lyhörd och inse att du är en idiot som inte förstår hälften av vad du tror att du förstår. Ge fan i att visa oss din feta röv igen. Sjung inte förrän någon tjatar. Öppna inte käften förrän du blir tilltalad. Där har du en snitslad bana tillbaka till ett någorlunda värdigt liv. Släpp barnen och kasta ut våldtäktsmannen. Köp en lägenhet i en förort långt borta. Ring ingen som inte ringer dig. Skaffa en telefon utan kamera. Jobba långsamt.
Citera
2026-09-03, 17:05
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Tänk att den kloka och insiktsfulla Took-kvinna inte förstår eller inser varför hon och hennes dysfunktionella familj har en attityd utåt som är så gränslös och vedervärdig!!! Titta på V-sonen som leker Låtsas-Jesus på TikTok för att sedan ta sig en fylla. Nu slår han ner på svenska kyrkan för att de använder prideflaggor V-sonen som knappt är läskunnig sitter och citerar Bibeln om avelsen Det är så dumt att klockorna stannar. Den enda han lyssnar på är Mamacita TookAnna som planterar dynga uppe i skallen på honom. Tooket visar upp sin feta 56-åriga röv och döttrarna gör reklam för Onlyfans Vad gör den funktionshandikappade pappan i familjen?? Är han ens medveten om att han lever

Nu hänger jag inte riktigt med. Vad menas med "V-sonen"?
Citera
2026-09-03, 17:45
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Vanartad?
Citera
2026-09-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b

Den dömde barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book. Annas son.
Citera
2026-09-03, 18:33
Medlem
TPLs avatar
Dagens visning avklarad. Ny visning söndag 13 september 18:00.
Citera
2026-09-03, 19:18
Medlem
osnutens avatar
Jag vet inte om någon av Annas alla ex-BFF:er saknar henne, och undrar vad de gjorde fel?
För eventuellt nya aspiranter tror jag Vanessa kan fungera som förebild.
Hon vet hur slipstenen ska dras

https://postimg.cc/MnMp4kdL

Smör kan man aldrig få för mycket av.
Såsom i maten, så ock i IG-flödet
Senast redigerad av osnuten 2026-09-03 kl. 19:55.
Citera
2026-09-03, 20:02
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Dagens visning avklarad. Ny visning söndag 13 september 18:00.

Detta tar aldrig slut.Och budgivningen står och stampar sedan 18/8. Vem ger upp först - Anna eller den hårt prövade mäklaren?
Citera
2026-09-03, 20:18
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag vet inte om någon av Annas alla ex-BFF:er saknar henne, och undrar vad de gjorde fel?
För eventuellt nya aspiranter tror jag Vanessa kan fungera som förebild.
Hon vet hur slipstenen ska dras

https://postimg.cc/MnMp4kdL

Smör kan man aldrig få för mycket av.
Såsom i maten, så ock i IG-flödet
Det finns två alternativ här. Och jag tror bägge har använts, beroende på BFF:en.
Jag noterar i och med att Anna stigit i graderna en aning - tack vare Jockoboys bröllop och de fina kärlekstårarna med Jonna - att en del gamla åkerspöken dyker upp igen med hjärtan och andra fina emojsare. Nu när Anna helt otippat får sola sig lite i glansen av den finaste b-kändisen av dem alla, så ligger plötsligt Anna i topp av alla c-kändisar. Så de ska ha sin del av kakan nu. Då är allt gammalt groll förlåtet hos dem, men inte hos Anna. Det beror på hur mycket de är beredda att betala.

Alternativ 1 är naturligtvis att Anna är så odräglig, arrogant och självupptagen att ingen orkar med henne mer än små portioner i taget. När bloggerskan Gunilla von Kuttersmycke skickade en omtänksam och lite väl smörig emojare till Anna hade hon inte räknat med att halva familjen Took skulle titta förbi deras villa i Falköping med nybakade bullar och en bukett blommor från macken. De hade inte heller räknat med att Anna ville ta selfies med deras barn och dekorera om deras uterum med sina doftljus från Jula. Det blev en aning påfrestande och Gunilla med familj backade en bit. Det glömmer inte Anna som blockeliblockar och inte förstår hur man kan svika en så nära vän. Och varianter på denna skämshandling har vi sett ett dussin om året ungefär.

Alternativ 2 är det omvända. När Anna som nu är så rik och framgångsrik vill passa på att bjuda sina BFF:er hem. Eller till Spanien. Kan ni inte komma till Spanien nästa helg? Ja men Herregud, då måste ni komma till oss i Siiiigtuuuuna helgen därpå. Bara en fika. Men den där fikan är bara förrätten. För efter timmar av skratt, tårar och myyyys bjuder Anna på kyckling med brunsås och tvingar de stackars gästerna att sova över så de är utvilade till nästa dag. Efter en stadig frukost med avocadosmörgås och mjölk med kaffe och guldsugrör (bara det bästa duger) får gästerna varsin goodie bag och de vinkar farväl för att aldrig mer svara på ett enda meddelande. Något vi har sett en sisådär ett dussin gånger om året.

Anna är nog inte alltid elak med flit, men hon är en outsider. Hon förstår inte gränser och privatliv, så hon härmar vad hon tror att folk gör i verkligheten. Problemet är bara att när vanliga människor kramas och säger att vi hörs snart, så menar de kanske inte att vi hörs i morgon. Anna bjuder som vanligt på lite mer än vad någon önskar sig. Det blir en mardröm.
Citera
2026-09-04, 18:32
Medlem
Klockrent sammanfattat. Som hon har jobbat på att komma in i värmen. Helt skamlös med goodie bag till PW på Skansen..hur kan man någonsin komma över skämströskeln att göra nåt sånt? Och varför underhåller PW detta med att tacka på IG osv. Går över mitt förstånd att de inte håller henne kvar i frysrummet.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det finns två alternativ här. Och jag tror bägge har använts, beroende på BFF:en.
Jag noterar i och med att Anna stigit i graderna en aning - tack vare Jockoboys bröllop och de fina kärlekstårarna med Jonna - att en del gamla åkerspöken dyker upp igen med hjärtan och andra fina emojsare. Nu när Anna helt otippat får sola sig lite i glansen av den finaste b-kändisen av dem alla, så ligger plötsligt Anna i topp av alla c-kändisar. Så de ska ha sin del av kakan nu. Då är allt gammalt groll förlåtet hos dem, men inte hos Anna. Det beror på hur mycket de är beredda att betala.

Alternativ 1 är naturligtvis att Anna är så odräglig, arrogant och självupptagen att ingen orkar med henne mer än små portioner i taget. När bloggerskan Gunilla von Kuttersmycke skickade en omtänksam och lite väl smörig emojare till Anna hade hon inte räknat med att halva familjen Took skulle titta förbi deras villa i Falköping med nybakade bullar och en bukett blommor från macken. De hade inte heller räknat med att Anna ville ta selfies med deras barn och dekorera om deras uterum med sina doftljus från Jula. Det blev en aning påfrestande och Gunilla med familj backade en bit. Det glömmer inte Anna som blockeliblockar och inte förstår hur man kan svika en så nära vän. Och varianter på denna skämshandling har vi sett ett dussin om året ungefär.

Alternativ 2 är det omvända. När Anna som nu är så rik och framgångsrik vill passa på att bjuda sina BFF:er hem. Eller till Spanien. Kan ni inte komma till Spanien nästa helg? Ja men Herregud, då måste ni komma till oss i Siiiigtuuuuna helgen därpå. Bara en fika. Men den där fikan är bara förrätten. För efter timmar av skratt, tårar och myyyys bjuder Anna på kyckling med brunsås och tvingar de stackars gästerna att sova över så de är utvilade till nästa dag. Efter en stadig frukost med avocadosmörgås och mjölk med kaffe och guldsugrör (bara det bästa duger) får gästerna varsin goodie bag och de vinkar farväl för att aldrig mer svara på ett enda meddelande. Något vi har sett en sisådär ett dussin gånger om året.

Anna är nog inte alltid elak med flit, men hon är en outsider. Hon förstår inte gränser och privatliv, så hon härmar vad hon tror att folk gör i verkligheten. Problemet är bara att när vanliga människor kramas och säger att vi hörs snart, så menar de kanske inte att vi hörs i morgon. Anna bjuder som vanligt på lite mer än vad någon önskar sig. Det blir en mardröm.
Citera
2026-09-04, 18:38
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Detta tar aldrig slut.Och budgivningen står och stampar sedan 18/8. Vem ger upp först - Anna eller den hårt prövade mäklaren?

Det är inte Annas hus, även om hon gärna vill att alla skall tro det.
Citera
2026-09-04, 18:47
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pietewska
Klockrent sammanfattat. Som hon har jobbat på att komma in i värmen. Helt skamlös med goodie bag till PW på Skansen..hur kan man någonsin komma över skämströskeln att göra nåt sånt? Och varför underhåller PW detta med att tacka på IG osv. Går över mitt förstånd att de inte håller henne kvar i frysrummet.

Det behövs en driftkucku ibland

Allt handlar om tittarsiffror och klick, det vill säga pengar.

Man släpper in Anna en stund, om det ger klick och tittarsiffror så får hon vara med en stund så länge det är lönsamt, förnedring säljer.

Det är bra att ha en "badboll" att ringa till, om man behöver någon som vill låta sig förnedras.
Senast redigerad av trottwell 2026-09-04 kl. 18:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in