Citat:
Marcus Allard debatterade i veckan mot 20 fritidspolitiker:
(FB) Debatt: Markus Allard vs 20 väljare
Allard förnekade sig inte utan gapade som han brukar. Påhopp, öknamn och ständiga avbrott så att motståndarna knappt fick en syl i vädret. Till råga på allt fulklipptes inslag så att det framstod som om hans motståndare påstod saker de aldrig gjort.
Resultatet blev som väntat: anonyma dödshot till de som var dumma nog att debattera med Allard:
Vad hade du själv gjort i samma situation? Hur många dödshot mot dig själv och din familj hade du stått ut med innan du hoppade av politiken?
(FB) Debatt: Markus Allard vs 20 väljare
Allard förnekade sig inte utan gapade som han brukar. Påhopp, öknamn och ständiga avbrott så att motståndarna knappt fick en syl i vädret. Till råga på allt fulklipptes inslag så att det framstod som om hans motståndare påstod saker de aldrig gjort.
Resultatet blev som väntat: anonyma dödshot till de som var dumma nog att debattera med Allard:
Jag hoppas att du blir sönderslagen och sönderskuren i ansiktet din jävla fitta.Hur ska politiker hantera populister som Allard? Debatterar de inte med honom anklagas de för att vara "fegisar" och "fittor". Debatterar de med honom drabbas de inte bara av Allards fradgatuggande vrede utan också av dödshot. Damned if you do, damned if you do't?
Så skrev David_the_truth_78 efter att jag mött Markus Allard i en debatt i Youtubekanalen Studio 3. [...]
Fyra timmar efter att debatten ser min inkorg ut så här:
Jag önskar att du nån gång blir så grovt misshandlad så att du får äta med sugrör resten av ditt liv.
Din vidriga lilla hora.
Du är så vidrig så det finns inget straff som är hårt nog för dig.
Dö för fan, dö ditt skräp.
https://www.flamman.se/markus-allards-hat-slutar-i-min-inkorg/
Vad hade du själv gjort i samma situation? Hur många dödshot mot dig själv och din familj hade du stått ut med innan du hoppade av politiken?
Nog för att mordhot är lågt, men att försvara våldtäktsmän/antastare av försvarslösa individer är lägre. Försvarar du också våldtäktsmän TS?