Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Frank
Skönt att det verkar går snabbt när jag väl får komma dit iaf...
Ja benz är skitdyrt. Jag ger 1200 för 100st normalt men jag och den kranen börjar bli väldigt bra kompisar. Jag har jag har hjälpt han med lite grejer så sist fick jag ge 8kr/st men då var det lite mer än ett hundrapack.
Tiderna när man kunde köpa 2kartor för 200spänn kommer aldrig mer tbx.
Lite skumt med tanke på hur billigt varor och tjack har blivit.
Men men. Saknar faktiskt bara jonk när jag är sjuk. Har jag sub så klarar jag mig.
Behöver inte vara bäng.
Livet har blivit väldigt bra och jag vill hålla det så.
Man måste komma ihåg att man är hela tiden bara en firre bort från att aldrig mer vakna.
Hade jag inte haft nalaxon hemma och en tjej med sinnesnärvaro sist så hade jag dött mitt framför ögonen på henne.
Och jag har förbrukat minst 8 liv hittills.
Har förmodligen bara 9 så det måste gå vägen nu.
Ja, var inte ens ovanligt att man kunde köpa 100st blå för 800 kr, iaf i Stockholm. Vet du varför priserna har ökat så kraftigt på just benzo?
Vad går varorna på idag, förresten?
Nä, exakt, det jag menar. Varje dag som aktiv heroinist är livsfarlig, vilket gör det så sjukt med så långa väntetider. Förstår att de inte kan ge ut metadon direkt eftersom det är en så pass farlig opioid, men buprenorfin borde det finns något snabbspår till för de med dokumenterat missbruk m.t.p. att det är en förhållandevis ofarlig opioid (väldigt svårt att överdosera på o.s.v.).
Vilken jävla tur, både att du hade naloxon och en tjej som var närvarande och agerade rätt. Hoppas ni får ett fortsatt bra liv tillsammans!