2026-08-31, 10:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
Podden är slut Schulmans lögner räcker inte till längre båda känns trötta och mätta lägg ner nu äckliga lögnare det är slut inse ingen vill lyssna på dessa gamla ointressanta hycklare längre Sverige har vaknat 2 judiska agenter med syfte att söndra svenska samhället

Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Seriöst. Är det INGEN som lyssnar längre?
De bryter ju mitt i ett segment för reklam nu. Utan jingel eller någonting. Efter kommer jingeln och de fortsätter mitt i meningen.
De är verkligen desperata.

Ändå märkligt med en del som verkligen hatar podden och dess upphovsmän, men som tvångsmässigt lyssnar på den, avsnitt efter avsnitt.
Citera
2026-08-31, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ändå märkligt med en del som verkligen hatar podden och dess upphovsmän, men som tvångsmässigt lyssnar på den, avsnitt efter avsnitt.

Duger i krig som man säger. När man gör tråkiga hushållssysslor och dylikt.
Citera
2026-08-31, 16:50
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Duger i krig som man säger. När man gör tråkiga hushållssysslor och dylikt.

Du valde nick på Flashback efter något som endast duger i krig?
Citera
2026-09-01, 13:11
Medlem
Det känns som podden går lite på tomgång. Samma sak med Hannah och Amandas (Alex fru) podd.
Sen tycker inte jag att det gör nåt att Alex historier är påhittade/överdrivna. Det är underhållande att lyssna på.
Citera
2026-09-01, 13:23
Medlem
Comitiums avatar
Den här tråden är 14 år gammal. I början var det idel lovord, men nu tycker alla att det bara är skit. När vände det? Kan fallet relateras till någon händelse som gör att man får avsmak för Schulman?
Citera
2026-09-01, 22:03
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Och som känner att dom måste skrivs här inne så inte podden glöms bort

Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Den här tråden är 14 år gammal. I början var det idel lovord, men nu tycker alla att det bara är skit. När vände det? Kan fallet relateras till någon händelse som gör att man får avsmak för Schulman?

Jag tycker personligen att podden tappade väldigt mycket när Sigge flyttade till USA. Sedan harvade dom på i några år där Sigge var lika tråkig som när färg torkade. Kommer fortfarande ihåg avsnittet "känslan utan namn". Jag lyssnade inte ens klart utan tog ett uppehåll på ett par veckor.

Men så för 2-3 år sedan rykte dom upp sig. Tycker nog alla avsnitt sedan dess varit underhållande.

Hade tänkt fortsätta lyssna på gratisavsnitten med 4 veckors fördröjning men slutade när jag märkte att dom börjat köra reklam efter varenda segment.

Kan inte tänka mig att det är många som betalar för att lyssna på dom.
Citera
2026-09-02, 16:09
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Det är inte bara skit. Det är bara det att det är en högljudd minoritet som ältar fram och tillbaka här i tråden. Hor-ulla har t.ex. skrivit olika former av samma negativa inlägg 10-15ggr (Obs: överdriver inte).

Lyssnar ibland om på gamla avsnitt och skulle säga att kvaliten på podden har varit konsekvent genom alla år. Den är inte sämre nu än för 10 år sedan. Däremot har intresset svalnat något på ett personligt plan efter att podden flyttade över till betalvägg.
Citera
2026-09-02, 16:13
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det är inte bara skit. Det är bara det att det är en högljudd minoritet som ältar fram och tillbaka här i tråden. Hor-ulla har t.ex. skrivit olika former av samma negativa inlägg 10-15ggr (Obs: överdriver inte).

Lyssnar ibland om på gamla avsnitt och skulle säga att kvaliten på podden har varit konsekvent genom alla år. Den är inte sämre nu än för 10 år sedan. Däremot har intresset svalnat något på ett personligt plan efter att podden flyttade över till betalvägg.

"Äntligen" kommenterade Schulman när Notre Dame i Paris stod i lågor. Den kommentaren dömer ut honom 100 % rakt av. Jag har aldrig förstått vitsen med den mannen.
Citera
2026-09-02, 21:54
Medlem
shinystars avatar
Sigge har flyttat tillbaka till LA enligt hans frus Instagram:
https://www.instagram.com/p/DctxRzljxb8/?hl=en&img_index=1
Citera
2026-09-02, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinystar
Sigge har flyttat tillbaka till LA enligt hans frus Instagram:
https://www.instagram.com/p/DctxRzljxb8/?hl=en&img_index=1

Ja, det har ju Sigge själv berättat om i podden.
Citera
2026-09-02, 23:12
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
"Äntligen" kommenterade Schulman när Notre Dame i Paris stod i lågor. Den kommentaren dömer ut honom 100 % rakt av. Jag har aldrig förstått vitsen med den mannen.

Han är allmänt vidrig. Sigge E totalt tom och urblåst. Skulle inte ens lyssna på skiten om jag så fick bra betalt. "Hur kan du då kritisera..." Det argumentet är BS. Skulle heller inte se en p-rulle där Leni Riefenstahl kör BJ på Hitler. SANITET stavas det. Må Schulman brinna inne och Eklund få bältros.
Citera
2026-09-02, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Han är allmänt vidrig. Sigge E totalt tom och urblåst. Skulle inte ens lyssna på skiten om jag så fick bra betalt. "Hur kan du då kritisera..." Det argumentet är BS. Skulle heller inte se en p-rulle där Leni Riefenstahl kör BJ på Hitler. SANITET stavas det. Må Schulman brinna inne och Eklund få bältros.
avundsjukan dryper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in