2026-08-30, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dadnil
Jag tänkte mer på den fup på nästan 1500 sidor och som låg till grund för stämningsansökan mot Abdurahman, Abdallah, Mohamed, Anastasia, shanel, och syster plus mamman. Har den sparad på datorn och jag hade inte sett den här någonstans i tråden. Men du kanske hade med den i de som kommit efter?

Skicka upp den här

https://catbox.moe/
Citera
2026-09-02, 11:08
Medlem
Citat:
Jag tänkte mer på den fup på nästan 1500 sidor och som låg till grund för stämningsansökan mot Abdurahman, Abdallah, Mohamed, Anastasia, shanel, och syster plus mamman. Har den sparad på datorn och jag hade inte sett den här någonstans i tråden. Men du kanske hade med den i de som kommit efter?
Jag väntar med spänning på denna FUP.
Citera
2026-09-02, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
FUP från en misshandel av Linda
I denna nämns Frank / Adan
Att hon blivit knivhuggen
Att hon flytt Sverige på grund av Frank .

Då ställer jag mig frågan är det fler där ute som jagar andra
Kan ju vara så att någon annan letar efter hon Shanel och ska ha betalt för knarket som den där Dadnil pratade om

När man läser denna FUP så inser man att det här är stort. Riktigt stort.
Man inser också att den här historien är inte slut ännu.
Läste även dessa från Jönköping.

Det kommer nog komma fler saker i denna frågan.
Citera
2026-09-02, 11:16
Medlem
Citat:
Vårdslöshet i Trafik

Jag brukar be att få målkorten från de som är med i den här historien
Nu är det ju bara tre som är på fri fot och har varit det sen Okt-Nov sen förra året.

Självklart så är punderbruden igång.
Hon ska på två rättegånger
Misshandel som hände i November
Nu är det grov vårdslöshet i trafik som hände i November Rättegång måndag den 1 mars 13.15

Är vi förvånade att det är en neger med i bilen, inte han som körde men ändå en neger med.

Skulle inte förvåna mig om det kommer fler saker inom kort

Bil voltar efter polisjakt i Mölndal, tre till sjukhus (2025-11-24)

Känns som det kan vara denna tråden som den här gäller.
Citera
2026-09-02, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Rätt hundra på att jag såg Shanel Cooper vid Wieselgrensplatsen för en månad sedan, så hon har nog inte börjat avtjäna sitt straff ännu, blev inte kvar i häktet tills det är fängelse dax?

Synd att jag inte var mer på hugget och vaken, då hade jag kunnat jiddra med henne lite och låta henne veta vilken vidrig, ful, värdelös neger fitta hon är, men det vet hon nog redan om att hon är, men ibland behöver man få höra det ifrån någon annan, så svin som henne också förstår att resten av världen ser henne för vad hon faktiskt är...... Shanel Cooper - Smuts 💩💩💩💩💩

Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
vart sa jag det? för jag säger det är stor skillnad i straffsats på kokain och amfetamin?

vad fick hon 1år någonting va? och hon har åtefallit i brott för jag antar du syftar på bruden, nej hon kunde gott fått två år för det där med lite otur dock så finns en rosa lagbok som gör hon troligtvis får fasstställt, kom ihåg vart du hörde det först.

Citat:
Ja Linda man undrar hur många liv hon har på sitt samvete egentligen.

Shanel verkar ha börjat härja i äldre år vilket ger mig en ännu större losser stämpel på henne hon kanske hade ett långvarigt förhållande där killen dumpade henne, jag tror hon ballat ur i vuxen ålder och där fått smak för kriminella negrer och knark.

Tar över tråden hit...

Vi vet ju inte vad hon gjort innan.
Men 2018 är det första man sett, så var hon 30 år..
Citera
2026-09-02, 21:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kodsnusaren
Tar över tråden hit...

Vi vet ju inte vad hon gjort innan.
Men 2018 är det första man sett, så var hon 30 år..
som jag sa så tror jag inte hon ådstakommit så mycket innan det, på lexbase blir du i regel aldrig gallrad heller så borde finnas där isf.

Jag tror hon levt ett tråkigt liv kanske med ett förhållande med någon efterbliven kille som tillslut dumpade henne, och hon fick av en slump smak för knark och krimnella svartskallar i sen ålder och fick därmed sin tonårsrevolt då.
Citera
2026-09-03, 07:33
Medlem
Citat:
som jag sa så tror jag inte hon ådstakommit så mycket innan det, på lexbase blir du i regel aldrig gallrad heller så borde finnas där isf.

Jag tror hon levt ett tråkigt liv kanske med ett förhållande med någon efterbliven kille som tillslut dumpade henne, och hon fick av en slump smak för knark och krimnella svartskallar i sen ålder och fick därmed sin tonårsrevolt då.

Verkar vara dom yngre med...
Sen läste jag tråden om olyckan. Fanns inte så mycket i den.
Bil voltar efter polisjakt i Mölndal, tre till sjukhus
Citera
2026-09-03, 10:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kodsnusaren
Verkar vara dom yngre med...
Sen läste jag tråden om olyckan. Fanns inte så mycket i den.
Bil voltar efter polisjakt i Mölndal, tre till sjukhus
förstår inte den här biljakten, hon skadades inte ens allvarligt, och mer skadad än hon redan är
Citera
2026-09-03, 10:46
Medlem
Citat:
förstår inte den här biljakten, hon skadades inte ens allvarligt, och mer skadad än hon redan är
Känns rätt allvarligt på så sätt
Men har hon "dött" så har väl hjärnan fått sig lite smällar

Berätta om dina skador?
Första kotan i ryggraden hör ihop med nerven som kapades av där, jag kan inte röra min
vänster hand. Jag kan inte röra långfingret, lillfingret, tummen, jag har ingen motorik i
handen, jag kan inte lyfta saker, jag tappar saker hela tiden. Jag har ont konstant. Det går i
vågor, det brinner liksom ibland och ibland är det iskallt i armen/handen, från axeln och ner
till fingrarna.

Nyckelbenet - förstörd nerv, den gick sönder, den bröts också.
Jag bröt bröstkorgen.
Jag bröt 9 stycken revben på vänster sida och fick punkterad lunga på vänster sida. På höger
sida revbenen bröt jag 4 stycken revben.
Jag bröt vänster sida höft. Bäckenet bröt jag. Och sen bröt jag sista kotan i ryggraden.
Sen sliecade bältet mig på låret på vänster sida, där gick jag helt upp så jag har sytt 17
stycken stygn där på låret.
Sen har jag fått brännskador på bröstet bröstkorgen och upp över axeln på höger sida från
bältet. Jag hade bälte på mig.
Jag dog på sjukhuset två gånger men de sa att jag hade dött direkt på plats om jag inte haft
bälte på mig.
De kallade mig för mirakel för de trodde inte jag skulle överleva.
Det är alla skador som jag fick. Sen har jag opererats fem gånger på höften.

Har du uppsökt sjukvård?
Jag bodde på Sahlgrenska i tre månader och därefter två månader på korttidsboende för jag
kunde inte gå eller duscha eller göra något, jag var tvungen att ha en sådan säng för allt tog
sådan tid. Korttidsboendet var i Borås och hette Borgstena Gård, typ en timme från Borås.
Citera
2026-09-10, 14:48
Medlem
Citat:

VIll fortfarande läsa den FUPEN
Citera
Idag, 06:28
Medlem
Citat:
VIll fortfarande läsa den FUPEN

Jag har en vecka kvar här i Turkiet. Tar tag i det när jag är hemma vid datorn igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in