2026-09-02, 21:02
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han är som en parodi på sig själv, han bryter väl t.om på finska?

Jag tycker mig helt klart höra finsk brytning. Alternativt norra Norrland. #824
Citera
2026-09-02, 21:14
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hahaha måste vara den största "escape-fail" i Dupens historia! Och apropå att han "slog sig", så slog det rejält slint i huvet på honom i chatten! Mer desperat och patetisk chatt får man leta efter! Textar flera spaltmeter om exakt samma sak: "Ring mig snälla du", "ber dig ring mig", "svara mig kom nu å runka väntar på er", viktigt ring mig", "tänk om du kan ring mig", "jag väntar på att bli avrunkad", "får jag komma hem till er", "Vill du tittar på när .... runkar", "Är väldigt kåt", "Är på riktigt väldigt kåt", "kom snart ska ta ut 500kr". "du får en femhundring ok snabb avrunkning ok". och så fortsätter det.... Jäkla ynkliga äckelgubbe!!

Det är helt vansinnigt så tjatig han är alltså. #824 verkar helt desperat efter sitt livs sista avrunkning. Och helst ska det vara ett barn som runkar. Med vita handskar på.
Citera
2026-09-02, 21:16
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Hahaha måste vara den största "escape-fail" i Dupens historia! Och apropå att han "slog sig", så slog det rejält slint i huvet på honom i chatten! Mer desperat och patetisk chatt får man leta efter! Textar flera spaltmeter om exakt samma sak: "Ring mig snälla du", "ber dig ring mig", "svara mig kom nu å runka väntar på er", viktigt ring mig", "tänk om du kan ring mig", "jag väntar på att bli avrunkad", "får jag komma hem till er", "Vill du tittar på när .... runkar", "Är väldigt kåt", "Är på riktigt väldigt kåt", "kom snart ska ta ut 500kr". "du får en femhundring ok snabb avrunkning ok". och så fortsätter det.... Jäkla ynkliga äckelgubbe!!

Med den kaggen är det väl inte så lätt att ta saken i egna händer, så att säga.
Svårt både att nå och att hitta det man letar efter.
BMI-varierade kan behöva hjälp och stöd även med dom mest grundläggande kroppsfunktioner.
Citera
2026-09-02, 21:23
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
kanske ska kolla hörseln

824 har ett finskt förnamn, men det har du ju redan läst i Gräv.

Så du ska nog kolla synen.
Citera
2026-09-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
#824 kom inte långt när han började kubba
Löpstilen fick mig att tänka på Skandiamannen.
Citera
2026-09-02, 21:37
Medlem
kukflashs avatar
#824 är verkligen en klass för sig. Han vill bli runkad av en 8 årig tjej och sedan hotar mamman med polisanmälan för att hon är pedofil.

Fiskaren i detta fall måste ha ett rejält tålamod som orkar med fet-gubben som skickar 500 SMS om dagen och ringer lika mycket
Citera
2026-09-02, 21:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, #824 är tjatig som få. Löpstilen är allt annat än graciös. T o m pundaren i foppatofflor, #109, löper avsevärt mycket bättre.
Citera
2026-09-02, 21:41
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
#824 är verkligen en klass för sig. Han vill bli runkad av en 8 årig tjej och sedan hotar mamman med polisanmälan för att hon är pedofil.

Fiskaren i detta fall måste ha ett rejält tålamod som orkar med fet-gubben som skickar 500 SMS om dagen och ringer lika mycket
Att #824 är van att ta dåliga beslut såg vi på infallet att börja springa samtidigt som han är typ 80 år och fet som Leif GW. Vilken jävla vurpa.
Citera
2026-09-02, 21:41
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
Rädd hare

På tal om rädd hare, tishan har en bild på Rädd Hare med #746.

Riktigt kul.

Lyssna på 746-samtalet igen. Snacka om rädd hare.
Citera
2026-09-02, 21:42
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Att #824 är van att ta dåliga beslut såg vi på infallet att börja springa samtidigt som han är typ 80 år och fet som Leif GW. Vilken jävla vurpa.

824 är 61 år.
Citera
2026-09-02, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
På tal om rädd hare, tishan har en bild på Rädd Hare med #746.

Riktigt kul.

Lyssna på 746-samtalet igen. Snacka om rädd hare.
Vem är 746
Citera
2026-09-02, 21:44
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
824 är 61 år.
Oj! Det hade jag inte gissat. Det är ett hårt liv med många ytterligare felbeslut isåfall. Jösses…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in