2026-09-02, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
#824 hade nog dragit i sig 10,2:an som syns på bordet. Han verkar vara en riktig finsmakare när det kommer till öl och finkläder.

Han är som en parodi på sig själv, han bryter väl t.om på finska?
Citera
2026-09-02, 20:19
Medlem
Korv-Bajss avatar
Gäddorna duggar tätt nu!
Vad har hänt?
Har det blivit gädd-översvämning i Dump-sumpen?
Citera
2026-09-02, 20:20
Medlem
#824 är ju helt klart alkis, ölmagen blev hans fall.
Citera
2026-09-02, 20:22
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
#824 hade nog dragit i sig 10,2:an som syns på bordet. Han verkar vara en riktig finsmakare när det kommer till öl och finkläder.
Han skriver att han är rädd för polisen men ändå ger han sig iväg till mötesplatsen.
Hoppas polisen får fiska dessa snart.
Citera
2026-09-02, 20:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
HAHAHA jag dööör så roligt! #824 "ja schloog mä" kan han gott ha efter sitt evinnerliga tjatande om runk med vinyl!
Ja, #824 var en extremt tjatig jävel. Man måste ge en eloge till fiskaren som står emot ett sådant jävla bombardemang av osammanhängande och otrevliga meddelanden.
Citera
2026-09-02, 20:27
Medlem
tindravargs avatar
Wronka mig med viiita handskarrrr på!! Ty gamla kuk den rör sig dåå! #824 har ju en egen låt!
Citera
2026-09-02, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
824
-va faan jag slog mig

Vilken jävla grönsak

Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
HAHAHA jag dööör så roligt! #824 "ja schloog mä" kan han gott ha efter sitt evinnerliga tjatande om runk med vinyl!
Hahaha måste vara den största "escape-fail" i Dupens historia! Och apropå att han "slog sig", så slog det rejält slint i huvet på honom i chatten! Mer desperat och patetisk chatt får man leta efter! Textar flera spaltmeter om exakt samma sak: "Ring mig snälla du", "ber dig ring mig", "svara mig kom nu å runka väntar på er", viktigt ring mig", "tänk om du kan ring mig", "jag väntar på att bli avrunkad", "får jag komma hem till er", "Vill du tittar på när .... runkar", "Är väldigt kåt", "Är på riktigt väldigt kåt", "kom snart ska ta ut 500kr". "du får en femhundring ok snabb avrunkning ok". och så fortsätter det.... Jäkla ynkliga äckelgubbe!!
Citera
2026-09-02, 20:31
Medlem
hyssasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Gäddorna duggar tätt nu!
Vad har hänt?

Förr lade dem ju upp betydligt fler. Nån dag kunde det komma tre på följd samma dag .

Känns som att de kommer mer oregelbundet nu. Tisdag, torsdag o söndag kändes som dagar som gäddorna publicerades tidigare.

förjävla rolig vurpa på 824 ändå
Citera
2026-09-02, 20:36
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Gäddorna duggar tätt nu!
Vad har hänt?

Det har du rätt i. Det är en gäddstorm vars like vi aldrig skådat. Ämnar Putte ställa upp i valet, som ledare för Dumpen-demokraterna? Eller siktar Sara på posten som gäddminister? Något verkar vara i görningen. Smäller det till på gäddfronten hela veckan? En gäddblitz, så att säga ...
Citera
2026-09-02, 20:41
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Förr lade dem ju upp betydligt fler. Nån dag kunde det komma tre på följd samma dag .

Känns som att de kommer mer oregelbundet nu. Tisdag, torsdag o söndag kändes som dagar som gäddorna publicerades tidigare.

förjävla rolig vurpa på 824 ändå

ja det var nog bästa jag sett i en konfrontation på länge. Man ser hur framtung han är med den magen när han han går, vad trodde han skulle hända liksom? Han har inte sprungit på 20 år minst. Han vet inte hur man gör.
Citera
2026-09-02, 20:42
Medlem
Citat:
Gäddorna duggar tätt nu!
Vad har hänt?

Det verkar rätt tydligt att SD köpt reklam nu inför valet att de vill kriminalisera försök till grooming och att det inte ska vara förtal att publicera pedofilers förehavanden, två av dumpens hjärtefrågor, och att de kör en gädda per dag därav.
Citera
2026-09-02, 20:59
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, #824 var en extremt tjatig jävel. Man måste ge en eloge till fiskaren som står emot ett sådant jävla bombardemang av osammanhängande och otrevliga meddelanden.

verkligen bombardemang #824 ägnar sig åt. Länge sedan vi hade en sådan extremt tjatig gädda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in