Citat:
Ursprungligen postat av
MissPerfectionist
Han kunde ha tagit dottern därifrån. Det är 2 mot 1. Det är kört om man inte är 100% säker på att man vinner en sådan fight.
Istället blev dottern förmodligen permanent förstörd mentalt.
Om killar skulle göra vissa närmanden mot mig så skulle jag inte vilja se min pappa börja veva utan snarare ta mig därifrån snabbt.
Säger i sak inte emot dig... Men om man utläser vad media har skrivit, vad dottern har uttalat sig kring...
Dottern skall ha träffat på de två MGM
tidigare under kvällen. En av MGM har gjort närmanden (inget i detalj vad menas med det). Så dyker MGM upp (igen). Kanske berättar dottern det för pappan? Kanske fortsätter MGM att närma sig dottern utanför BK? Kanske säger de olämpliga saker?
BO bestämmer sig för att gå fram för att säga ett och annat? Kanske inte med intention, eller tanke på att "börja veva"..?
Vidare, finns en hyffsat tydlig bild på BO på Aftonblaskan, iklädd Sverige fotbollströja. Alltid svårt, men av bilden att döma (och bilder på MGM), så är var inte BO någon "tunnis", eller grovt överviktig handikappad "gubbe". Ser mer ut att kunna väga in kring 90-100pannor, och trodde (!?) kanske att han kunde säga ett och annat till dessa två MGM... och så började "alla veva"... och dessvärre så råkar en av de två MGM ha en historik kring att han inte räds för att "börja veva" och inte heller verkar ha några (tydliga) spärrar för när det är "nog"...