2026-09-02, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Mycket spekulationer finns ja..
Läs senaste 24 timmarna bara fakta i princip
Citera
2026-09-02, 14:30
Avstängd
Håller med, är de inte väldigt lika?
Ser gay ut. Psykotiska och gay.

Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Finns namn och bild på Samnytt för den som är intresserad. Syns direkt att det inte står rätt till i huvudet på någon av dem.
Citera
2026-09-02, 14:34
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frost37
Jag såg just realen med en representant för detta parti sitta och berätta att det var minsann invandrare som mördade mannen i Karlstad, den gubben ångrar sig nog oändligt mycket just nu.
Att inte någon plockat bort videon är en fullständig gåta, men det saknas kanske Ambitioner....

Jag tror tyvärr inte att en sån pappskalle har förmågan att känna ånger, utan han tycker nog att det lika gärna kunde ha varit invandrare. En typisk ”det spelar ingen roll om det är sant det är för jävligt ändå”-gubbe.
Citera
2026-09-02, 14:37
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Det där har jag aldrig köpt.

Men om så är fallet så kan man samtidigt inte klaga på att det sprids felaktiga uppgifter eftersom vilket pulver som helst kan lägga ut saker som "jag var på plats. GM är invandrare".

Vi lever i ett samhälle där information sprids extremt snabbt så antingen anpassar man sig efter det eller så slutar man gång på gång klaga över att troll sprider felaktiga uppgifter.

Du kan aldrig skylla på någon annan om du skippar logik och är så känslostyrd att du sprider rena rykten och felaktigheter.

Det är bara idioter som gör så.
Citera
2026-09-02, 14:43
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Aftonbladet har gått ut med artikel att så är fallet där de intervjuat dottern som var där.

Så skulle nog påstå att det är mer än ett rykte.
Kan hon ju säga för att skydda pappan. Så jo det är bara ett rykte
Citera
2026-09-02, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Det är ett rykte. Med tanke på rubriceringen dråp är nog allan ballan mer troligt. En idiot som får skylla skylla sig själv. Det där med tafsandet kommer jag tro på när ett oberoende vittne säger det. Säkert en efterhandskonstruktion.

Men skärp dig för fan.
Citera
2026-09-02, 14:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du kan aldrig skylla på någon annan om du skippar logik och är så känslostyrd att du sprider rena rykten och felaktigheter.

Det är bara idioter som gör så.

Men sannolikhet för att det skulle röra sig som skäggbarn var EXTREM.

Det är väl inte konstigt att det var så tankegångarna gick?? Det hade precis alla typiska ingredienser. Möjligtvis bortsett från att det var Karlstad och inte Malmö/Göteborg då...
Citera
2026-09-02, 14:47
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Kan hon ju säga för att skydda pappan. Så jo det är bara ett rykte

Jag tror knappast att han var full och försökte starta bråk framför dottern,mamman och mormor som var med han men visst jag kan ha fel.

Framtiden får utvisa vad som vad egentligen hände, en sak är säker dock Mattias är inte här att försvara sig själv.
Så jag litar nog mer på dotterns och familjens ord än förövarnas ord.

Speciellt när de var 2 vs 1.

Jag tror inte att Mattias oprovocerat gick fram till dem och började veva.
Senast redigerad av Jon10 2026-09-02 kl. 14:51.
Citera
2026-09-02, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Jag tror tyvärr inte att en sån pappskalle har förmågan att känna ånger, utan han tycker nog att det lika gärna kunde ha varit invandrare. En typisk ”det spelar ingen roll om det är sant det är för jävligt ändå”-gubbe.

Som en ren slump är nu videon borttagen från FB, jag kanske ska skicka en faktura till partiet med märkning "medierådgivning"
Citera
2026-09-02, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Inte särskilt ovanligt. Däremot är det ovanligt att slagsmål leder till dödsfall men det händer.

Fylleslagsmål är inte ovanligt, nej.
Vi får nog anta att både GM och BO hade druckit men om de var fulla är svårt att veta.

BO har antagligen blivit förbannad över att de närmat sig dottern och sedan muckat gräl. Frågan är om han kanske bara borde ha tagit henne därifrån istället. De senaste uppgifterna verkar ju peka mot att han har konfronterat GM.

2 mot 1 är inga bra odds.

Jag skulle inte vilja se min pappa bråka med två fulla grabbar på Burger King mitt i natten för att de gjort vissa närmanden mot mig.
Citera
2026-09-02, 14:50
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Men sannolikhet för att det skulle röra sig som skäggbarn var EXTREM.

Det är väl inte konstigt att det var så tankegångarna gick?? Det hade precis alla typiska ingredienser. Möjligtvis bortsett från att det var Karlstad och inte Malmö/Göteborg då...

Jo, för icke känslostyrda är det väldigt konstigt. Men det kanske beror på obehandlade NPF-individer med tvåsiffrigt IQ.
Citera
2026-09-02, 14:50
Medlem
https://www.ttela.se/nyheter/lilla-edet/hjalteagerande-av-teo-i-ratt-tid.5a1c1fa4-01c0-446e-b232-177c478aac12

Är det samma *lilla* Teo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in