2026-09-02, 12:01
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Nepp! Det gör jag inte. Men jag hade också gjort GMs liv till ett rent helvete om någon dödade min farsa eller någon i min familj!

Inte så smart att sitta här och antyda vedergällning. Sånt sköter man i det tysta.

Nu har du gått ut med att de känner folk som känner folk.

Tvåsiffrigt IQ?
Citera
2026-09-02, 12:03
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nederbird-
Blir många roliga citat för vänstern att botanisera bland på Flashback nu. Att ni idioter inte kan hålla er det minsta. Patetiskt.

Det är ganska uppenbart att det är många vänsterblivna som själva skriver att det är invandrare med nyreggade trollkonton med tanke på hur de skriver. Detta misstänker även mods som jag har pratat med.

De kanske kan lura Conny och Johnny på flashback men inte mig.
Citera
Medlem
DauXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Nu känner jag till denna familjen väl.
Så du behöver inte påstå att jag inte vet saker.
Du vet ingenting.
Du visste även att de hade utländsk härkomst:
Citat:
Män med utländsk härkomst, jo det stämmer.

Som många i tråden redan kunde räkna ut med lilltån!

Är inte Sverige helt jävla fantastiskt?

Nepp. Vet ni vad, ut med skiten en gång för alla!
(FB) Karlstad: Man avliden efter grov misshandel (2026-08-30)

Trovärdig, much?
Citera
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nederbird-
Blir många roliga citat för vänstern att botanisera bland på Flashback nu. Att ni idioter inte kan hålla er det minsta. Patetiskt.
Både utifrån statistik och kultur/beteendevetenskapligt är det fullständigt rimligt att utgå från att gärningsmännen i ett fall som detta är blattar eller negrer. Man ska vara ordentligt hjärntvättad av woke och kulturmarxism för att inte begripa det, samt totalt oinsatt i brottsstatistik, sociologi, psykologi samt kulturantropologi.

Å andra sidan är inte den svenska underklassen ett dugg bättre än invandrare i dessa sammanhang, satans drägg och undermänniskor är de, moraliskt förfallna, uppkäftiga och längst ned på den sociala skalan. Åt helvete med dem!
Senast redigerad av trewq 2026-09-02 kl. 12:07.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Just ja! Och det var visst hans egna uppgifter dessutom, de får väl tas med en hygglig nypa salt

Det är klarlagt (genom filmen som åklagaren åberopade i målet) att SB inledningsvis gick emellan (målsägande och en av de andra killarna som senare också dömdes för misshandeln) utan att slå.
Dvs att domstolen beskriver inledningen på det sättet.
Det var dessutom enligt domstolen målsäganden som först ska ha viftat mot SB samt fick tag i SBs tröja. Då slår SB till rejält

Spelar inte så stor roll i sammanhanget, det väsentliga är att SB trappade upp våldshandlingarna till både hårda slag, sparkar samt stampning.

Citera
2026-09-02, 12:05
Medlem
-Nederbird-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är ganska uppenbart att det är många vänsterblivna som själva skriver att det är invandrare med nyreggade trollkonton med tanke på hur de skriver. Detta misstänker även mods som jag har pratat med.

De kanske kan lura Conny och Johnny på flashback men inte mig.

Japp, kan vara så till viss del här men i det här läget bör högersidan rannsaka sig själv. Officiella konton på X har flippade ur direkt och kunde inte hejda sig.
Citera
2026-09-02, 12:06
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Om ena MGM grät under förhandlingen så misstänkte han inte att BO skulle dö ?
Bara veta sin plats typ ?
Misslyckade raggning sedan misslyckad misshandel ?

Ifrån hjälte till missförstådd
https://www.ttela.se/nyheter/lilla-edet/hjalteagerande-av-teo-i-ratt-tid.5a1c1fa4-01c0-446e-b232-177c478aac12

Tur han inte såg Breivik
Säkert bara tjurig för att polisen tog honom

Nu får ju handlingar konsekvenser...
Citera
Medlem
-Nederbird-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Både utifrån statistik och kultur/beteendevetenskapligt är det fullständigt rimligt att utgå från att gärningsmännen i ett fall som detta är blattar eller negrer. Man ska vara ordentligt hjärntvättad av woke och kulturmarxism för att inte begripa det, samt totalt oinsatt i brottsstatistik, sociologi, psykologi samt kulturantropologi.

Å andra sidan är inte den svenska underklassen ett dugg bättre än invandrare i dessa sammanhang, satans drägg och undermänniskor är de, åt helvete med dem!

Jag håller med om statistiken och vad som är troligt och allt, men avvakta förfan bara i TRE DYGN, det borde väl högerns internetkrigare klara.
Citera
Medlem
Vanstertrollets avatar
Vet vi vart nånstans i Trollhättan dessa underbegåvade är hemmahörande? Rör det sig månne om Kronogårdendrägg som blivit starkt influerade av all skit som kommer därifrån?
Citera
2026-09-02, 12:08
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machoman.
https://riks.se/nyheter/tva-begars-haktade-efter-dodsmisshandeln

Ja det finns många bilder av dessa två ute på nätet. Så nu var det inte jag som saknade bilder utan
Russiannotsweed
Citera
2026-09-02, 12:09
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Vet vi vart nånstans i Trollhättan dessa underbegåvade är hemmahörande? Rör det sig månne om Kronogårdendrägg som blivit starkt influerade av all skit som kommer därifrån?

T.A bor i villa med P.P. i Upphärad
S.B. bor själv i lägenhet på Kungsgatan
Citera
2026-09-02, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smuttan1988
Jag var snabb att döma och inser ju nu hur jävla rasistiska även vi "fina" svennar har blivit. Ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg och kompenserar stort genom att rösta Rött istället för som tänkt på SD. Hat föder enbart mer hat och är ALDRIG en lösning på den problematik Reinfeldt et al. dragit igång!

Stort tack till dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in