2026-09-02, 11:46
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Nepp! Det gör jag inte. Men jag hade också gjort GMs liv till ett rent helvete om någon dödade min farsa eller någon i min familj!

Jo du svärtar ner BO genom att påstå saker utan att veta.
Citera
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BikeOwner
En häktad-grät under förhandlingen

https://www.nwt.se/articles/e42476a6-50c0-4a46-bbf1-4c1a59362d45?utm_source=push&utm_medium=app&utm_ca mpaign=2874b2f0-423a-4d1b-bc61-b9b84231fa7b&push_segment=stora%20nyheter&push_tit le=just%20nu&source=segmentPush&shareSource=iossha rebutton

Framgår det i artikeln vem av dem som är lipsillen? Några citat?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Jag har bommat det, vilket inlägg eller media kan jag hitta det i?

Citat:
Klockan var strax efter midnatt när mannen hamnade i bråk med två män i 20-årsåldern. Enligt dottern uppstod bråket efter att en av männen tidigare under kvällen gjort ovälkomna närmanden mot henne. Pappan ville då ta henne i försvar.

Hon såg hur hennes pappa och de två männen slogs innan pappan till slut föll till marken.

Källa:
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dottern-sag-dodsmisshandeln-av-pappan-i-karlstad/
Citera
2026-09-02, 11:48
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Framgår det i artikeln vem av dem som är lipsillen? Några citat?
SVT:
Citat:
Strax före lunch idag häktades 19-åringen på sannolika skäl misstänkt för dråp. Han nekar till brott.

Häktningsförhandling för 20-åringen hålls under eftermiddagen.
Citera
2026-09-02, 11:50
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jo du svärtar ner BO genom att påstå saker utan att veta.

Nu känner jag till denna familjen väl.
Så du behöver inte påstå att jag inte vet saker.
Du vet ingenting.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Nederbird-
Blonda o blåögda med svenska namn o långskalligt kranium. Nöjd?

Svenskar som blivit inspirerade av adidas krigarna ja det blir ju integration fast åt andra hållet på detta
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Rätt ska vara rätt. Högst troligt blir de häktade men det är dom inte just nu.

Jobbigt för dom.

Ja. Jobbigt för alla som drar förhastade slutsatser grundade på erfarenhet och/eller fördomar. Denna gången var det svenska psychos som var skyldiga. Sånt händer. Och de kommer skylla på att det var pappan som attackerade dem och att de använde sig av nödvärn. Eller nåt liknande. En jävligt onödig händelse för alla inblandade.
Citera
Medlem
Teo är häktad.
Citera
2026-09-02, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Jag trollar inte..

Om det visar sig stämma, så som de senaste uppgifterna gör gällande, så förklarar det saken.

Senaste uppgifterna talar om svenska MGM. Bland annat nämns en T.o Ahls.röm från Trollhättan.
Den påstådda poliskällan hävdar att inget tyder på tafsande eller sexuella övergrepp som motiv till det inträffade.
Det skulle i så fall vara logiskt och i så fall kan gm självklart vara svenskar.

Det är i så fall ett bråk och en helt annan händelse än vad det beskrevs som. Hade dwt varit så som det beskrevs, eller om det nu är så, då vet man att MGM är berikare.

Så du drog igång ett påhittat drev mot utlänningar, du skrev om och om igen att svenskar inte ofredar eller gör såna här närmanden mot kvinnor och att detta definitivt rörde sig om "muslimska migranter".

Vi alla bad dig att sluta upp med din ryktesspridning, dina lögner spred sig till X där idioter använde dina korkade inlägg som källa.

En dag senare så var allt tvärtemot det du skrev. Gärningsmännen var svenskar, bråket uppstod efter oönskade närmanden mot mannens dotter vilket sedan resulterade att svenskarna hade ihjäl männen efter en misshandel.

Citat:
Klockan var strax efter midnatt när mannen hamnade i bråk med två män i 20-årsåldern. Enligt dottern uppstod bråket efter att en av männen tidigare under kvällen gjort ovälkomna närmanden mot henne. Pappan ville då ta henne i försvar.

Hon såg hur hennes pappa och de två männen slogs innan pappan till slut föll till marken.

Källa:
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dottern-sag-dodsmisshandeln-av-pappan-i-karlstad/
Citera
Medlem
housemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BikeOwner
En häktad-grät under förhandlingen

https://www.nwt.se/articles/e42476a6-50c0-4a46-bbf1-4c1a59362d45?utm_source=push&utm_medium=app&utm_ca mpaign=2874b2f0-423a-4d1b-bc61-b9b84231fa7b&push_segment=stora%20nyheter&push_tit le=just%20nu&source=segmentPush&shareSource=iossha rebutton
Vem av dem? Borde väl gå att räkna ut mtp. att de har detta vid olika tidpunkter?
Citera
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxdress
Häktningsförhandlingarna mot de två männen inleddes på onsdagsförmiddagen i en sal på tingsrätten som gjorts om med säkerhetsglas mellan åhörare och rätten satt mannen bakom glaset klädd i kriminalvårdens gröna kläder.

När åhörarna klev in i salen grät mannen och torkade sina tårar med en pappersnäsduk.

— Min klient förnekar brott, sa hans advokat Björn Karlsonius.

Sen fortsatte förhandlingen bakom stängda dörrar.

Tingsrätten meddelade sen att mannen häktas på sannolika skäl för dråp.
Den misstänkta suckade då djupt och skakade på huvudet.

https://www.nwt.se/articles/e42476a6-50c0-4a46-bbf1-4c1a59362d45?utm_source=push&utm_medium=app&utm_ca mpaign=2874b2f0-423a-4d1b-bc61-b9b84231fa7b&push_segment=stora%20nyheter&push_tit le=just%20nu&source=segmentPush

Jahaa... Nästan så man kan tro att handlingar har konsekvenser.
Kanske börjar trilla ner en pollett för honom nu.
Citera
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
SVT:

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto