Citat:
Ursprungligen postat av
Ahlenius86
Topparna på företag vill inte ha psykon som ringer dom hela tiden, men det är enda rätta när dom pissar på folk.
Sen byter jag tillbaka till Telia, dyrare men aldrig några problem att få hjälp.
Undvik Telia! Förklaring nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Du kan ju alltid trösta dig med att jag tycker Telia har den sämsta kundtjänsten/supporten i världshistorien. Plockade bort allt jag hade med dem att göra efter fått luren i örat två gånger av kundtjänst/support. Kommer aldrig att ha med dem att göra igen, om jag så måste vara utan telefon.
Skulle heller ha huvudlöss än att ha med Telia att göra igen!
Håller med helt och fullt. Jag hade Comviq innan, som typ inte har någon kundtjänst och det var hästlängder bättre än Telia.
Telia använder ett callcenter som trakasserar en.
Comviq ringde mig aldrig de 10+ år jag var hos dem men Telia ger aldrig upp. Även när jag valt bort att de får kontakta mig via telefon fortsätter det.
Tyvärr har även Tre anlitat samma callcenter som Telia så när man berättar hur trött man är på Telia ringer dem från Tre istället och säger ”hörde att du är trött på Telia”. De delar alltså kundinformationen mellan bolagen. Är det inte ett lagbrott så vet jag inte.
Tyvärr är nog de flesta telekombolag usla. Comviq var dock bra för hela deras idé brukade vara att det är billigt för de typ saknar kundservice.