Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillbakaBonus
Om det nu går att beställa saker muntligt så går det jättebra att be om avtalsbekräftelse via mejl i samma veva. Du kan hänga kvar i luren medan du kollar inkorgen.
Jag förstår inte hur man kan vägra betala för en tjänst som man inte fått? Kanske dags att gå och lägga sig.
De säljer icke fungerande tjänster och skickar en till Kronofogdemyndigheten. Det gjorde de med mig samtidigt som man endast har 10 dagar på sig att överklaga och då ska man hinna skriva allt och posta samt posten ska gå fram också.
TS, har du fått konstiga fakturor så polisanmäl dem direkt istället för att ens försöka. Det misstaget gjorde jag att inte polisanmäla dem genast när det blev problem. Deras kundtjänst och försäljare ljuger om tjänsterna för att tvinga in dig i avtal under svek och sedan vägrar alla samhällsinstanser hjälpa dig mot dem. Sanslöst faktiskt.
De är kriminella bedragare och du är bara en i mängden som de skickar falska faktureringar på efter att ha lurat in i avtal. Ibland häver de, ibland skickar de en till Kronofogdemyndigheten. Beror på om du råkar prata led en nprmal människa inom företaget eller någon kriminell idiot. De sluter upp för de som begår brott mot kunderna också.
Polisen borde ha så man kan anmäla bedrägliga fakturor online.
Riktigt jävla patrask som arbetar inom Tele2. De använder dessutom teknologin för att radera avtal och lägger in falska avtal samtidigt som de vägrar häva om du klagar på fel de begår. De raggar väl sina anställda bland människor som är straffade brottslingar, vid frigivningarna eller tar den som verkar mest personlighetsstörda.
Otroligt konstigt att vi fått ett visst klientel överallt inom kundtjänst på bara 10-15 år. För var företagen rädda om anseendet och serviceinriktade, numera är de banditer som korrumperar hela Sverige för att bli stora miljardärer.