2026-09-01, 15:07
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nej det kvinnor gjorde uppskattades inte och sågs heller inte som samhällsbärande. Det framgår extra tydligt här på flashback.
Nu har de slutat med det och feminina egenskaper har ändå alltid använts i negativa ordalag ändå. Vem vill förknippas med så mycket negativitet liksom?

Jaså kvinnorna uppskattades inte i Sverige före 1965? Svenskarna var som afghanerna typ, eller som pakistanierna och yemeniterna. Sedan dess vill en massa påstådda feminister velat ha de här människorna in hit då den svenske mannen ändrat på sig eller något och placerat kvinna på piedestal. Samtidigt går Sverige helt och hållet åt helvete. Så var det inte före 1965.

Kvinnorna i Sverige var tidigare mer feminina och snyggare. Då var kvinnorna skönare att vara med.
Citera
2026-09-01, 18:23
Medlem
Citat:
Kvinnor vill inte tillbaka till att vara reducerade till inkubatorer. Det var det enda rätt du kommit med.

Kunde du något om kvinnohistoria skulle du även förstå varför.

Kvinnor var lika mkt inkubatorer som män var tvungna att vara era livslånga försörjare. Tror du man highfiveade män som lämnade eller behandlade sina familjer illa? Det enorma samhällsproblem vi har idag beror inte på att män vägrar växa upp som du hävdar, det beror på att kvinnor tror sig stå över naturen och hellre käka lyckopiller ist för att bilda familjer.

200 000 år av den starkaste drift människan har kan (västerlänska)kvinnor undertrycka med lite vinkvällar med bästaste tjejgänget och en katt som lever 10 år för att substituera social sammanhållning och avkomma. Ni förtjänar burkan som kommer närmre och närmre i takt med massinvandringen.
Citera
2026-09-01, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Kvinnor var lika mkt inkubatorer som män var tvungna att vara era livslånga försörjare. Tror du man highfiveade män som lämnade eller behandlade sina familjer illa? Det enorma samhällsproblem vi har idag beror inte på att män vägrar växa upp som du hävdar, det beror på att kvinnor tror sig stå över naturen och hellre käka lyckopiller ist för att bilda familjer.

200 000 år av den starkaste drift människan har kan (västerlänska)kvinnor undertrycka med lite vinkvällar med bästaste tjejgänget och en katt som lever 10 år för att substituera social sammanhållning och avkomma. Ni förtjänar burkan som kommer närmre och närmre i takt med massinvandringen.
Är det inte så att antalet barnlösa ligger rätt stabilt över tid och att nedgången i barnafödande beror på att de som skaffar barn skaffar färre? Så har jag fattat det iallafall. Och var finns dessa män som drömmer om fler än 0-2 barn? Jag har inte träffat fler män än kvinnor med de drömmarna.
Citera
2026-09-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Är det inte så att antalet barnlösa ligger rätt stabilt över tid och att nedgången i barnafödande beror på att de som skaffar barn skaffar färre? Så har jag fattat det iallafall. Och var finns dessa män som drömmer om fler än 0-2 barn? Jag har inte träffat fler män än kvinnor med de drömmarna.

Nej folk skaffar överlag färre barn. Med tanke på alla aborter och preventivmedel ovanpå all nedmontering av kyrkan och förlöjligande av kristendomen är det ett under att det ens föds några vita barn alls. över en tredjedel av den generationen som skulle bli millenials aborterades bort ist, ett större folkmord är båda världskrigen tillsammans. Ännu en vinst av feminismen, ideologin som skörtat flest offer i världen.
Citera
2026-09-01, 19:31
Medlem
Citat:
Nej folk skaffar överlag färre barn. Med tanke på alla aborter och preventivmedel ovanpå all nedmontering av kyrkan och förlöjligande av kristendomen är det ett under att det ens föds några vita barn alls. över en tredjedel av den generationen som skulle bli millenials aborterades bort ist, ett större folkmord är båda världskrigen tillsammans. Ännu en vinst av feminismen, ideologin som skörtat flest offer i världen.
Folk och överlag var lite svepande tycker jag. Och står heller inte i motsats till det jag skrev.
Citera
2026-09-01, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Folk och överlag var lite svepande tycker jag. Och står heller inte i motsats till det jag skrev.

Jag tror knappast att barnlösa ligger stabilt över tid, det är långt fler barnlösa idag.
Citera
2026-09-01, 22:27
Avslutad
Citat:
Jag tror knappast att barnlösa ligger stabilt över tid, det är långt fler barnlösa idag.

Färre älskade män. För kunde det räcka med ett jobb så var man älskad, hur är det idag? Det räcker med vit hud för att bli hatad.

Trist
Citera
2026-09-02, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KastlosaBerit
Jaså kvinnorna uppskattades inte i Sverige före 1965? Svenskarna var som afghanerna typ, eller som pakistanierna och yemeniterna. Sedan dess vill en massa påstådda feminister velat ha de här människorna in hit då den svenske mannen ändrat på sig eller något och placerat kvinna på piedestal. Samtidigt går Sverige helt och hållet åt helvete. Så var det inte före 1965.

Kvinnorna i Sverige var tidigare mer feminina och snyggare. Då var kvinnorna skönare att vara med.

Känner du eller någon annan man tacksamhet så som de förväntar sig att kvinnor ska vara tacksamma för att en man uppfann bilen eller datorn? Nej. Män anser att kvinnorna är överflödiga i deras samhällen.
Ingen i Sverige fick rösta om invandringen när det begav sig och många undersökningar har visat att de flesta svenskar velat minska invandringen. Men politikerna har bestämt att den är nödvändig.

Citat:

Det var en privat angelägenhet utomstående inte skulle lägga sig i.

Jag var tillsammans med en svensk kristen man som ville ha barn i 17 år i tron att han och jag skulle bygga något tillsammans. Men han skaffade aldrig något jobb, inget körkort och hade han fått bestämma hade han inte gått till soc heller. Det var inte förrän jag tröttnat och var otrogen mot honom som han skaffade sig det och sen lämnade.

Det är svårt för en kvinna att se barn och familj som något positivt när ankomsten av ett barn belönas med att bli lämnad ensam och trohet belönas med att bli tagen för given.

Nu är jag tillsammans med en man jag städar och lagar mat åt. Det belönas i sedvanlig ordning med att vara den person som prioriteras absolut sist. Innan man blir tillsammans med en man uppvaktar han en och hjälper en. Men så fort man blivit ett par upphör det. Han kan nu slappna av och ta en för given. Jag tror inte heller jag är ensam om att göra den slutsatsen.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-02 kl. 04:40.
Citera
2026-09-02, 05:33
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Män anser att kvinnorna är överflödiga i deras samhällen

Har du stött på någon människa i den här tråden som håller med dig om det här? Har någon hävdat att "kvinnor är överflödiga i deras samhällen". Det här är ju helt vansinnigt. Trollar du? Gör inte det! Jag själv vill inte leva i en bögvärld där det bara är män på gatorna. Jag tycker om att se vackra kvinnor på stan. Det inträffar ju ibland.

"Män kan inte leva utan kvinnor" är påståendet i tråden där trådstartaren själv har försvunnit. Jo det går! Men jag tycker inte det är ett ideal som vi ska eftersträva efter.
Senast redigerad av KastlosaBerit 2026-09-02 kl. 05:36.
Citera
2026-09-02, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KastlosaBerit
Har du stött på någon människa i den här tråden som håller med dig om det här? Har någon hävdat att "kvinnor är överflödiga i deras samhällen". Det här är ju helt vansinnigt. Trollar du? Gör inte det! Jag själv vill inte leva i en bögvärld där det bara är män på gatorna. Jag tycker om att se vackra kvinnor på stan. Det inträffar ju ibland.

Hela flashback är fullt av kvinnohat.
Citera
2026-09-02, 05:39
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:

Jaha. Ok. Du påstår det. Kan du utveckla och utan att svamla, kopplingen "hela Flashback är fullt med kvinnohat" till "män kan inte leva utan kvinnor"? Men du trollar ju bara.
Citera
2026-09-02, 06:10
Medlem
busy-signals avatar
Citat:

Skitsnack. Inga män hatar kvinnor, men alla, inklusive män, hatar odugliga män.

Däremot börjar vissa av oss bli less på att bli pissade på med era eviga lögner. Så vi kanske säger ifrån ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in