2026-09-02, 00:24
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Så alla kommentarer om Abdi, Ahmed, kebabtekniker menar du är helt neutrala? Du sitter inte och hoppas på ett visst utfall? Jag har inte heller skrivit att polisen bekräftar att GM är Svenskar.

Vi har inga yttranden från polisen, men när jag skriver att "polisen hävdar" hänvisar jag ju uppenbarligen till uppgifterna som gavs till NWT, som kan vara felaktiga. Nu vet vi förvisso inte det för ofredande /=/ tafsande.

Men nu vet jag ju att du gör till dig, för så här korkad kan du inte vara? POÄNGEN är att jag kan lika gärna skriva att det är Abdi Kebabsson och det är lika sant som att det skulle vara SB och TA för att ingenting är bekräftat. FEM gånger har jag upprepat samma sak, och det VÄGRAR gå in i ditt huvud. Så det lämnar mig inget annat val än att fråga dig en fjärde gång, är du dum på riktigt eller latjar du bara?

Alltså, har du ingen läsförståelse? Alls? Vem som helst inklusive du kan gå tillbaka och lusläsa varenda inlägg jag har skrivit. Gör det,och så läser du igen, och så upprepar du det tills du förstår vad som skrivs.
Citera
2026-09-02, 00:24
Medlem
Flashbackatmes avatar
Lita inte på ett ord av det Hank skriver,personen är en känd myttare sedan många år tillbaks.
Citera
2026-09-02, 00:34
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Men nu vet jag ju att du gör till dig, för så här korkad kan du inte vara? POÄNGEN är att jag kan lika gärna skriva att det är Abdi Kebabsson och det är lika sant som att det skulle vara SB och TA för att ingenting är bekräftat. FEM gånger har jag upprepat samma sak, och det VÄGRAR gå in i ditt huvud. Så det lämnar mig inget annat val än att fråga dig en fjärde gång, är du dum på riktigt eller latjar du bara?

Alltså, har du ingen läsförståelse? Alls? Vem som helst inklusive du kan gå tillbaka och lusläsa varenda inlägg jag har skrivit. Gör det,och så läser du igen, och så upprepar du det tills du förstår vad som skrivs.
Vill du att vi inte ska överhuvudtaget försöka spåna i vem som kan ha gjort det? Är det allt du vill få sagt här inne? Du kunde ju besparat mig en del tid i så fall. Har jag skrivit att något är bekräftat? Det är du som besatt försöker påstå att jag sagt det.
Citera
2026-09-02, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisSident9095
To unge svenskere, som er fuldstændigt assimileret i blattekulturen

För svenskar är helt oförmögna att begå brott? Det är alltid någon annans fel?

Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Denna var i Göteborg för några veckor sedan. Festivalen. Var mest folk i åldrarna 40-65 år där...

Var tog du vägen? Du var ju 100 på att det var babbeluringar?
Citera
2026-09-02, 00:59
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Detta stämmer inte. De tog in den här detaljen om sexuellt ofredande för att få det att låta mer sannolikt att det var invandrare som begick brotten.

Citat:
Vill du att vi inte ska överhuvudtaget försöka spåna i vem som kan ha gjort det? Är det allt du vill få sagt här inne? Du kunde ju besparat mig en del tid i så fall. Har jag skrivit att något är bekräftat? Det är du som besatt försöker påstå att jag sagt det.

Igen så läser du inte eller förstår inte det du läser, jag har inte påstått att du har påstått att något är bekräftat. Men du skriver skit som om det vore bekräftat. Du spekulerar inte, du skriver allt som ett påstående (se ditt egna svar t.ex). Sjätte gången jag försöker framhäva den poängen nu. Ja,jag håller räkning.
Citera
2026-09-02, 01:10
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Igen så läser du inte eller förstår inte det du läser, jag har inte påstått att du har påstått att något är bekräftat. Men du skriver skit som om det vore bekräftat. Du spekulerar inte, du skriver allt som ett påstående (se ditt egna svar t.ex). Sjätte gången jag försöker framhäva den poängen nu. Ja,jag håller räkning.
Visst, det borde jag inte skrivit, men jag uttrycker mig (nog?) för det allra mesta försiktigt här, och betonar att vi inte vet och att tråden kan ha fel. Jag tycker att tråden har varit förvånansvärt precis, relativt till hur det brukar gå till, från minne. "Påstådd GM" är alltså rätt uttryck, då det hävdas vara sant (möjligtvis trådsanning), men inte är bevisat, t. ex.
Citera
2026-09-02, 01:20
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är väldigt suspekt

Det suspekta är att du antingen är så ignorant eller så ohederlig att du inte låtsas om att det råder en extrem överrepresentation av invandrare - invandrare från Mellanöstern, Nordafrika och Afghanistan - i snart sagt alla vålds- och sexualbrott. Om det inte hade varit fallet hade det kanske funnits fog för ditt gnäll. Då hade det varit rasism och hittepå. Men att den som rånar, våldtar eller misshandlar dig högst sannolikt är en invandrare är en statistisk sanning. Och för att du ska förstå - gärningsmannen kan vara en svensk. Troligen inte som sagt, men det är inte omöjligt.
Citera
2026-09-02, 01:33
Medlem
Nekromantikers avatar
Om det är SB och TA så finns det nog koppling till Öst på TA´s sida se plommonträd
Ser man bara fäder och inga mödrar för dessa
Och vem var den tredje i det sällskapet?
Citera
2026-09-02, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
GoldenOne verkar skylla på invandrare, men i tråden påstår folk att det är svenskar?

https://youtu.be/c6fx1YMHpQ4

Han har väl läst den här tråden där folk inte gjort annat första dygnen än att envist tjata om att det ”måste vara invandrare!!”, ”öhh, svenskar skulle aldrig göra så här…” utan några som helst belägg.. Det är första sista dygnet som det börjat vända när fler och fler fått in i huvudet att det faktiskt kan handla om etniska svenska killar..
Citera
2026-09-02, 01:35
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Det suspekta är att du antingen är så ignorant eller så ohederlig att du inte låtsas om att det råder en extrem överrepresentation av invandrare - invandrare från Mellanöstern, Nordafrika och Afghanistan - i snart sagt alla vålds- och sexualbrott. Om det inte hade varit fallet hade det kanske funnits fog för ditt gnäll. Då hade det varit rasism och hittepå. Men att den som rånar, våldtar eller misshandlar dig högst sannolikt är en invandrare är en statistisk sanning. Och för att du ska förstå - gärningsmannen kan vara en svensk. Troligen inte som sagt, men det är inte omöjligt.

Jag vet att blattar och negrer är överrepresenterade. Du verkar inte ha förstått mitt inlägg.

Jag VET att det sitter vänsterblivna som låtsas vara invandringskritiker här på flashback (och på X) och tror att de är skitsmarta som får trötta Conny och Johnny att svälja deras beten.
Citera
2026-09-02, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nekromantiker
Om det är SB och TA så finns det nog koppling till Öst på TA´s sida se plommonträd
Ser man bara fäder och inga mödrar för dessa
Och vem var den tredje i det sällskapet?

Undrar också om 3dje personen.
Kanske någon som försökt avstyra bråket och hamnat i linjen. Om inte nr 3 filmade, det kan man ju hoppas på.
Kan också tänka mig att eftersom dottern varit inne på festivalen att någonting startat redan där.
Nåväl blir intressant att se hur detta gick till.

Hoppas att det finns filmer och kameror som hjälper till att bedöma rättvist.
Trolig omhäktning imorgon blir spännande.
Stackars familjer!
Citera
2026-09-02, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Allt visade sig ju vara sant. Är det inte snarare dig vi bör anmäla för falsk tillvitelse, censur och undanhållande av sanningen?

Det var ju inte sant din dumma idiot. MGM 2 sprang in i tjejen varpå pappan brusade upp och handgemäng uppstod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in