Citat:
Ursprungligen postat av
Krasigt
Så alla kommentarer om Abdi, Ahmed, kebabtekniker menar du är helt neutrala? Du sitter inte och hoppas på ett visst utfall? Jag har inte heller skrivit att polisen bekräftar att GM är Svenskar.
Vi har inga yttranden från polisen, men när jag skriver att "polisen hävdar" hänvisar jag ju uppenbarligen till uppgifterna som gavs till NWT, som kan vara felaktiga. Nu vet vi förvisso inte det för ofredande /=/ tafsande.
Men nu vet jag ju att du gör till dig, för så här korkad kan du inte vara? POÄNGEN är att
jag kan lika gärna skriva att det är Abdi Kebabsson och det är lika sant som att det skulle vara SB och TA för att
ingenting är bekräftat. FEM gånger har jag upprepat samma sak, och det VÄGRAR gå in i ditt huvud. Så det lämnar mig inget annat val än att fråga dig en fjärde gång, är du dum på riktigt eller latjar du bara?
Alltså, har du ingen läsförståelse? Alls? Vem som helst inklusive du kan gå tillbaka och lusläsa varenda inlägg jag har skrivit. Gör det,och så läser du igen, och så upprepar du det tills du förstår vad som skrivs.