2026-09-01, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Så gm var svennar?
Nu kommer bli tyst bland högern!

Och den köpte du rakt av
Klart som fan det var svartingar
Citera
2026-09-01, 17:17
Medlem
Novisa79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av To.Ivrig
Vet inte. Den på S som jag tänker på är född 2004. Bosatt inom Trollhättan kommun.
Sen vet jag inte om det finns andra uppgifter också (dopning?)

Men S behöver ju inte finnas där, på Facebook. Om nu uppgiften om S stämmer.

MGM 2… Ryktas om S.B född 2006, från Trollhättan…
Citera
2026-09-01, 17:17
Medlem
Jag lyssnar mycket på rättegångar och finns massa kriminella blattar som bytt namn till helsvenska namn
Citera
2026-09-01, 17:19
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Jag lyssnar mycket på rättegångar och finns massa kriminella blattar som bytt namn till helsvenska namn

En libanesisk pedofil som jag kände bröt kontakten med han då det kom ut bytte namn till svenskt.

Det är så de fungerar de begår brott för att sedan byta namn och förvränga identiteten.

De säljer sina själar helt enkelt.
Citera
2026-09-01, 17:22
Medlem
BiskopHansBrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Tvärtom, uppgifterna pekar på att dessa personer är med utländsk härkomst..

Vilka uppgifter menar mitt herrskap? Ty de enda uppgifter som framkommit av värde är från Polismyndigheten själv som bekräftat att det rör sig om unga män med svenska namn.

Biskopen beordrar läskunnighet för att delta i tråden. Detta mothugg var mer än lovligt korkat. Ty även dina kamrater har infunnit sig i verkligheten - även du är välkommen in i värmen. Nåväl, om det behagar herrn att fortsätta leva i en falsk verklighet så ska icke Biskopen hindra eder. Det är en aning underhållande, på sitt eget lilla sätt.
Citera
2026-09-01, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiskopHansBrask
Lugn i salongen, folktribunalen. Ni hann knappt få ut ”svartskallar” innan ni började skriva migrationspolitisk slutrapport över ett brott vars gärningsmän ännu icke ens voro identifierade.

Nu kommer uppgifter från polishåll om att de misstänkta i utredningen har svenska namn. Det bevisar naturligtvis inte i sig vare sig etnicitet, skuld eller motiv. Men det gör onekligen den tvärsäkra föreställningen om ett gäng invandrare tämligen pinsamt förhastad. Och denna film har visats på bioduken vid många tillfällen. Den rasistiska propaganda som opåkallat sprids i varje liknande tråd är så förfasande att jag gärna skulle se tvångsomhändertagande och om möjligt utvisning till någon söderhavs-ö för flera av trådens skribenter.

Med andra ord: den gärningsmannabild som somliga redan hunnit måla med bred pensel har än så länge mycket lite med verkligheten att göra. Rådasjön borde ha varit en lektion; tydligen krävs det omprov.

Så lägg undan skallmätaren och låt polisen utreda. En människa har dött, det minsta man kan begära är att inte använda hans död som rasistisk rekvisita innan man ens vet vem som gjort vad. Nu verkar trådens gärningsmannaprofilering ha fallit ihop som ett korthus.

Haha det är ju redan fastställt sedan tidigare valrörelser att poliserna ljuger åt sozzarna.

Det förstörde ju utan vidare livet för två bröder som de lät dömma oskyldiga för mord - det sk Kevinfallet.

Alt för att undvika en "rasistisk opinion".
Citera
2026-09-01, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiskopHansBrask
Vilka uppgifter menar mitt herrskap? Ty de enda uppgifter som framkommit av värde är från Polismyndigheten själv som bekräftat att det rör sig om unga män med svenska namn.

Biskopen beordrar läskunnighet för att delta i tråden. Detta mothugg var mer än lovligt korkat. Ty även dina kamrater har infunnit sig i verkligheten - även du är välkommen in i värmen. Nåväl, om det behagar herrn att fortsätta leva i en falsk verklighet så ska icke Biskopen hindra eder. Det är en aning underhållande, på sitt eget lilla sätt.

"Svenska namn" är ytterligare en eufemism för icke-svenskar.

Mustafa, Ali och Hassan är numera svenska namn.

Idiot...
Citera
2026-09-01, 17:26
Medlem
Antipats avatar
En alternativ händelseutveckling som stöder båda typerna av vittnesuppgifter:
De vita pojkarna kom i handgemäng med de bruna, BO försökte avstyra bråket eller tog parti för de bruna.
Citera
2026-09-01, 17:27
Medlem
Krasigts avatar
https://vsco.co/t*oahlstr*nd/gallery

Här är några bilder på ena påstådda GM.
*=e
*=a
Citera
2026-09-01, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Det är nu bekräftat att det var svenska GM i Karlstad, BO är däremot oklart,man mycket väl handla om ett rasistdåd igen, precis som i Fagersta.
Inget är bekräftat, PK-polisen vill bara lägger locket på detta inför valet. Sanningen måste hela tiden motarbetas eftersom mörka krafter (SD) kommer gynnas i valet ifall det svenska folket får reda på sanningen. Gå ut med namn och bild sen kan vi avgöra om det rör sig om svenskar eller ej.
Citera
2026-09-01, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
"Svenska namn" är ytterligare en eufemism för icke-svenskar.

Mustafa, Ali och Hassan är numera svenska namn.

Idiot...
"Svenska namn", "Svenska medborgare", "Svenskfödd", osv.
Citera
2026-09-01, 17:30
Medlem
Tuors avatar
Eftersom uppgifterna om att GM ska ha tafsat på dottern förmodligen inte stämmer heller så är ju frågan vad som har hänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in