2026-09-01, 17:00
Medlem
Dottern fyller snart 19 år. Hon, hans pappa och mormor var på Lion Bar som ligger mitt emot Burger King och väntade på mamman som slutade jobbet. Hur det hela gick till vill jag ha osagt i nuläget då jag inte har pratat med familjen och/eller anhöriga.
Citera
2026-09-01, 17:01
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Han skriver ju bara OM det visar sig att det är utländska medborgare så gäller bara en sak: ut.
Nej, läser du inte?

Citat:
Enligt uppgift ska han ha agerat när hans dotter blev antastad av två 20-åringar. Då misshandlades han till döds.
Detta stämmer inte. De tog in den här detaljen om sexuellt ofredande för att få det att låta mer sannolikt att det var invandrare som begick brotten.
Citera
2026-09-01, 17:02
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkiochPytte
Dottern fyller snart 19 år. Hon, hans pappa och mormor var på Lion Bar som ligger mitt emot Burger King och väntade på mamman som slutade jobbet. Hur det hela gick till vill jag ha osagt i nuläget då jag inte har pratat med familjen och/eller anhöriga.

Hur vet du då vad som skedde?

Var har du fått den informationen ifrån?
Citera
Medlem
Så gm var svennar?
Nu kommer bli tyst bland högern!
Citera
Medlem
Jag tror man ska vara skeptisk till alla uppgifter som sprids. Det kan nog vara lite vad som helst som ligger bakom och likaså vad det är för gärningsmän.
Blir lite skeptisk när folk är så jävla övertygade om att det är precis så som dom själva önsketänker - trots ytterst lite fakta på bordet.

I morgon kommer det svar.
Citera
2026-09-01, 17:03
Medlem
Africagonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tage-from-Skagen
Att han sprider rykten som inte överensstämmer med verkligheten. Att han försöker göra billiga politiska poäng.

Eller också vet han mer om fallet än vad du vet och har andra källor än vad du har.
Citera
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jag tycker förvisso att det är tillräckligt många fall likt pappan som sköts i gångtunneln för att ilskan saknar bäring.

Men det är ju pöbelfasoner att slå på stora trumman innan faktan finns på bordet. Samma pöbelfasoner man säger sig vilja bekämpa
Visst, jag säger inte emot den första delen, men det är helt orimligt att varenda stora höger-konto sysslar med ryktesspridning. Nu har de redan vunnit, oavsett vad som kommer fram härnäst. Sanningen spelar ingen roll, det handlar bara om att ta kontroll över narrativet.

Ifall det bara var något fruktansvärt fyllebråk så kommer de ändå säga "what if".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkiochPytte
Börjar hennes namn på T?
Citera
2026-09-01, 17:04
Medlem
MrBigguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Är det White thrash folk?

De som besöker brottsplatsen är iaf överrepresenterade av WT folk. De kommer antagligen rätt från SDs valstuga 75 meter därifrån. Mysdräkter, face tattos, lila hår på tjejerna, huvtröjor osv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africagonzo
Eller också vet han mer om fallet än vad du vet och har andra källor än vad du har.

Jaha, Charlie vet mer än polisen. Du var inte så smart.
Citera
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Nej, läser du inte?

Detta stämmer inte. De tog in den här detaljen om sexuellt ofredande för att få det att låta mer sannolikt att det var invandrare som begick brotten.

Ja "enligt uppgift" betyder ju att han själv inte vet och sen avslutar han med OM det visar sig att det är utländska medborgare... Inget problem alls att skriva så.
Citera
2026-09-01, 17:05
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africagonzo
Haha, juste, Charlie Weimer, den briljanta journalisten som har intima kopplingar till polisen och tingsrätten.

Ni är fan hjärndöda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in