2026-07-29, 09:54
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Intressant att HA-Dalle visade sig vara en cuck. Gift sig i en högtidsdräkt från den Försvarsmakt han blivit utsparkad ifrån…Jävla simp….
De sägs att det där med cuck/hanrejeri har med en relation till makt att göra. Att till viss del underkasta sig en situation. Det är ju i sig inte helt främmande för varken gängmedlemmar eller folk i försvaret att göra just det.

Undra om det är vanligare i den yrkesgruppen?

Oavsett är det hemskt upplägg närmast en slav.
Citera
2026-08-05, 21:49
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoloswag55
Jag skiter väl i det? Vill bara se hur hon ser ut så jag kan visualisera alla 100 män som knullat henne osv. Är väl inte konstigt?? Hur Fan lider hon av att du delar en bild på henne? Lär ju vara knapp marginal jämfört med alla kukar hon tagit emot.

Fråga dom istället hur de funkar i hjärnan. Ja vill bara hur hon såg ut.
Du menar att en kvinnas utseende stoppat män från att ligga? Du har då höga tankar om män
Citera
2026-08-18, 15:43
Medlem
11 nya män åtalas

Källa, Sveriges radio, p4 Västernorrland"]Sveriges radio, p4 Västernorrland( 2026-08–16)
https://www.sverigesradio.se/artikel/elva-nya-man-atalas-for-sexkop-i-stora-koppleriharvan?fbclid=IwdGRjcATxQE5wZG9mBWZkaWQWUM tqeiR0pt5Xv fHAXloIw6UIsLiWV2V4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkCjY 2Mjg1NjgzNzkAAR7bSdJHJWopD25gMOj40nFknooutx8In1h5K q3cUtMzn88YIez9WV3Xkn5eDA_aem_P08bDRrXWvKhrdKtLuCI 7g
Citera
2026-08-18, 15:45
Medlem
Nu behöver vi namnge alla på den här listan, låt den spridas för vinden. Några namn finns i domar här i tråden, men vilka det är som ålder ock var dem är bosatta!!!
Citera
2026-08-24, 11:24
Medlem
Slaskheters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawaiiharald
Nu behöver vi namnge alla på den här listan, låt den spridas för vinden. Några namn finns i domar här i tråden, men vilka det är som ålder ock var dem är bosatta!!!
”Två män är från Västernorrland.”
Väntar med spänning på om det är någon ytterligare man från själva Kramfors.
Troligtvis inte; men vad vet man?
Citera
2026-08-24, 13:08
Medlem
Coolvid19s avatar
Jag har lite inside info... En bekant är född och uppvuxen i samma förort som Dalle. Han var något av en nörd i grundskolan. Spelade fiol och höll sig på sin kant. Men så hände något i gymnasiet. En dag dyker han upp som en punkrockare. Färgat hår och skinnpaj. Men han var fortfarande bra i skolan. Gick 4-årig linje med bra betyg och hade en snygg tjej.

Här flyttade min vän och har en lucka på några år. Men antagligen skolade Dalle om sig och blev officer. Vilket han var ett tag. Tills han skaffade en motorcykel. Det är oklart hur han kom i kontakt med HA men de blev väl glada över att i alla fall ha en intelligent medlem? Dalle hade då också kunskap om en del vapenförråd och hur man kunde ta sig in i dem. Vilket antagligen var en fjäder i hjälmen hos HA? Men de kom på honom och han fick sitta tid och blev av med sin militära titel.

Jag har inte så mycket info om hans karriär inom HA, men han har dykt upp då och då när kvällstidningarna listat sveriges farligaste män, eller liknande listor.

När han nu dök upp i detta fall så anade min kompis vem det var. Det är mycket möjligt att han behandlats för prostatacancer. Då kan man i värsta fall bli impotent, men även få andra biverkningar som påverkar kuken. Det kan ju ha varit det som fått honom intresserad av att titta på sin fru med andra? Något som uppenbarligen gick över styr.
Citera
2026-08-29, 18:49
Medlem
Någon som sitter på domen eller fup ?
Citera
2026-08-29, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
Någon som sitter på domen eller fup ?

Vilken dom syftar du på? Domen rörande hallicken tråden handlar om finns ju länkad? (FB) Kramforsbo dömd för att ha sålt sin fru till över 100 män (2025-10-23)
Citera
2026-09-01, 15:12
Medlem
TrueDevils avatar
Jag vet flera inom HA som är riktigt förbannade på honom efter att han dragit in deras namn i detta. De flesta inom HA hatar våldtäktsmän och sexualbrottslingar.

Vi kan bara hoppas dom gör det jävligt klart för HORUNGEN!!!
Citera
2026-09-01, 16:11
Medlem
David_Ss avatar
Jag vet att det finns människor inom HA i Danmark som på riktigt tycker att han borde ha strippats på alla saker som tillhörde organisationen, för enligt många av dom visar detta att han inte har någon som helst respekt för Hells Angels, samtliga inom sfären VET att man inte begår brott mot kvinnor!
framförallt INTE sexualbrott!

Och om man som Thomas varit en ledande person inom organisationen VET man att man inte drar in HA och deras namn i den här typen av verksamhet vilket han gjort! Han hotade ju henne med deras namn ett flertal ggr.

Man kan ju hoppas att de statuerar ett exempel av honom.
Det hade gett dom extremt bra PR från allmänheten!
Senast redigerad av David_S 2026-09-01 kl. 16:33.
Citera
2026-09-02, 13:20
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag vet att det finns människor inom HA i Danmark som på riktigt tycker att han borde ha strippats på alla saker som tillhörde organisationen, för enligt många av dom visar detta att han inte har någon som helst respekt för Hells Angels, samtliga inom sfären VET att man inte begår brott mot kvinnor!
framförallt INTE sexualbrott!

Och om man som Thomas varit en ledande person inom organisationen VET man att man inte drar in HA och deras namn i den här typen av verksamhet vilket han gjort! Han hotade ju henne med deras namn ett flertal ggr.

Man kan ju hoppas att de statuerar ett exempel av honom.
Det hade gett dom extremt bra PR från allmänheten!

Jo men han lämnade inte i ” bad standing” så hur skulle dom kunna ta hans prylar?

Sedan kan man ju tycka att HA precis som du skriver borde statuera ett exempel av honom. Men något som är säkert:

Hans fd roll inom HA betyder inte ett skit på kåken eller utsidan efter detta! Han har hotat en kvinna med Hells Angels, det säger ALLT om denna lilla fitta!
Citera
2026-09-05, 02:32
Medlem
Har vi namnen på de 28 männen som dömdes för att ha köpt sex av kvinnan?

Samt andra uppgifter om dem som adress med mera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in