2026-07-17, 15:26
Medlem
Man undrar ju var de flesta männen kommer från ? Gissningsvis mest Kramfors vilket solkar ner bilden en hel del av denna ort ändå. Domen var också i mildaste laget men det verkar som om Norrland domstolar har en litet mer förmildrande syn på våldtäkter i gemen.
Citera
2026-07-17, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
Man undrar ju var de flesta männen kommer från ? Gissningsvis mest Kramfors vilket solkar ner bilden en hel del av denna ort ändå. Domen var också i mildaste laget men det verkar som om Norrland domstolar har en litet mer förmildrande syn på våldtäkter i gemen.

Dom kom från hela landet, är några som blivit dömda och verkar vara från Kramfors till Borrköping på listan….
Hoppas hela lista läcker snart
Citera
2026-07-17, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Han klagar på Palestinier på sin insta😅 sadister, lögnare och våldtäktsmän. Kanske ska jobba med sig själv först.

Att han klagar på palestinier är väl det enda vettiga han gjort i sitt sketna liv.
Citera
2026-07-17, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawaiiharald
Dom kom från hela landet, är några som blivit dömda och verkar vara från Kramfors till Borrköping på listan….
Hoppas hela lista läcker snart

Jag vet, de säger det hela tiden - "från hela landet". Som om det är viktigt att skydda Kramfors. Bara om en liten majoritet kommer från just Kramfors, så är det också ganska speciellt. Jag tänker på att HA-äcklet valt just Kramfors som bas utan någon som helst connection. Han verkar ju komma från Stockholm, men Stockholm med sin sojaboys och feminazi är inget smart modus operandi kankse han har tänkt.
Citera
2026-07-18, 13:13
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
En hel del namn är ju iaf släppta så det är bara att googla runt.
Men skulle gissa på runt Kramfors.
Senast redigerad av Hydrahead 2026-07-18 kl. 13:14. Anledning: felstavning
Citera
2026-07-18, 20:16
Medlem
Yoloswag55s avatar
E de nån som har bild på tjejen? Bara måste få se hur hon såg ut om hon var snygg.
Citera
2026-07-18, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoloswag55
E de nån som har bild på tjejen? Bara måste få se hur hon såg ut om hon var snygg.
Tänker mig att hon lidit nog och inte behöver hängas ut. Förstår faktiskt inte hur du fungerar i hjärnan.
Citera
2026-07-18, 20:24
Medlem
Yoloswag55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Tänker mig att hon lidit nog och inte behöver hängas ut. Förstår faktiskt inte hur du fungerar i hjärnan.
Jag skiter väl i det? Vill bara se hur hon ser ut så jag kan visualisera alla 100 män som knullat henne osv. Är väl inte konstigt?? Hur Fan lider hon av att du delar en bild på henne? Lär ju vara knapp marginal jämfört med alla kukar hon tagit emot.

Fråga dom istället hur de funkar i hjärnan. Ja vill bara hur hon såg ut.
Citera
2026-07-18, 20:26
Medlem
Citat:
Jag skiter väl i det? Vill bara se hur hon ser ut så jag kan visualisera alla 100 män som knullat henne osv. Är väl inte konstigt?? Hur Fan lider hon av att du delar en bild på henne?
Hur hon kan lida av att en bild på henne sprids?
Citera
2026-07-18, 20:27
Medlem
Yoloswag55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Hur hon kan lida av att en bild på henne sprids?
Ja, från den tiden. Finns ju tydligen flera bilder här i tråden redan men är ju sjukt många sidor liksom att leta igenom.
Citera
2026-07-19, 01:39
Medlem
Jazkers avatar
Intressant att HA-Dalle visade sig vara en cuck. Gift sig i en högtidsdräkt från den Försvarsmakt han blivit utsparkad ifrån…Jävla simp….
Citera
2026-07-19, 12:32
Medlem
Citat:
Om du bemödat dig med att läsa tråden så finns det mängder av bilder på både gärningsmannen och brottsoffer i Tomas Runstena Instagram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in