Citat:
Ja Totius ljuger och använder härskarteknik samt förminskar dom som motsäger sig det Totius säger för att försöka framstå som trovärdig!
Jo det har du hjort. Du ljuger återigen. Du havererar tråden med dess lögner.
Du säger att föräldrarna missvisat matintag och hindrat vårdplaner när alla granskningarna av journaler har gett föräldrarna rätt. Flera gånger så har det påvisat att man uteslöt information i SoC utredningarna som kom in till domstol, så SoC visste bättre. Domstolen ställde sig okritiska till allt som framkom trots de många uppenbara fel som fanns. Därav JO-anmälan.
Du ljuger om vad du själv skriver. Du är en lögnare Totius.
Du säger att föräldrarna missvisat matintag och hindrat vårdplaner när alla granskningarna av journaler har gett föräldrarna rätt. Flera gånger så har det påvisat att man uteslöt information i SoC utredningarna som kom in till domstol, så SoC visste bättre. Domstolen ställde sig okritiska till allt som framkom trots de många uppenbara fel som fanns. Därav JO-anmälan.
Du ljuger om vad du själv skriver. Du är en lögnare Totius.
Ett axplock av det Totius har ljugit om här på senare tid:
Elsa mår inte alls dåligt efter LVU, det är bara nåt som förälder hittar på
Elsa trivdes på jourhem enl Totius.. trots att hon storgrät av rädsla för soc skulle ta henne igen
Totius hävdar att man inte skulle klara sig på 40% av sitt dagsbehov av kcal och att det är jättefarligt om man får i sig för mycket kcal... Eftersom jag till skillnad från vad Totius tror har stor kunskap och erfarenhet av tjejer med grav anorexi så VET jag att inget av det Totius där påstår stämmer!
Totius tjatar om att föräldrarna anmäldes som LSS assistenter/föräldrar... inte det heller är sant... utan Victoria orosanmälan är som förälder/vårdnadshavare!
Sååå vad Totius påstår kan man slänga på soptippen enl min mening!