2026-08-31, 19:06
Medlem
Senare i serien förstår Sigge att enda chansen att få ligga är att bli ett med sitt homoerotiska jag. I sista avsnittet går han längst fram i Pridetåget, gör high-five med Greta Thunberg som samtidigt överräcker en palestinsk flagga som han resten av tåget överlyckligt viftar med.
Citera
2026-08-31, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fick Sigge ligga??
Försök att läsa och förstå mitt inlägg!
Jag berättar om min upplevelse av introt i denna serie och inget annat. Själv tycker jag att är fel att lägga skattepengar på denna skit.
Citera
2026-08-31, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Fast det är precis det som är grejen - frågan är polariserad och politiserad idag. Det pågår ett könskrig och Svt tar likt annan vänstermedia de slampiga kvinnornas parti och bryr sig inte om mäns känslor. Det är fel tid att göra en sådan serie och ens tro att den uppfattas som något annat än ett skattefinansierat vänsterinlägg i frågan.
Kommer de slampiga kvinnorna i senare avsnitt? Slampighet vänster? Vad säger högern om slampighet?
Citera
2026-08-31, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, det är den låga kvaliteten vi har på svenska kvinnor. De vill män illa. Så fungerar inte ett friskt samhälle, och det kommer oundvikligen att slå tillbaka på dem själva.
Mis- mot kvinnor, vad det nu heter på gregiska.
Citera
2026-08-31, 21:36
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Allt? Hur länge?
Sedan 1968 har precis allt som SVT producerart framställt vita män som dumma , enkelspåriga förlorare.
Senast redigerad av sealstryper 2026-08-31 kl. 21:39.
Citera
2026-09-01, 02:47
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prz11
Sigge fåkke pult, finns hela på discoveryplus.

Den är bara väldigt välgjord, mkt igenkänning om man har lite datorspelsbakgrund typ cs etc.

De sätter verkligen fingret på hur en awkward nörd beter sig.

Ska nog se den istället för den svenska. Tack!
Citera
2026-09-01, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Kommer de slampiga kvinnorna i senare avsnitt? Slampighet vänster? Vad säger högern om slampighet?

Det är möjligt. Sigge gillar säkert Zara Larsson.
Citera
2026-09-01, 07:09
Avslutad
Det sjukaste är att män låter detta pågå.

En enkel sak hade varit att rösta på SD, som är de som är mest kritiska till den politiska propagandan i SVT.

Man skäms över andra så kallade män i det här landet.
Citera
2026-09-01, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Det sjukaste är att män låter detta pågå.

En enkel sak hade varit att rösta på SD, som är de som är mest kritiska till den politiska propagandan i SVT.

Man skäms över andra så kallade män i det här landet.
Vad tror du man skulle få för program med SD vid makten? Ge konkreta förslag med fiktiva titlar!

Kanske "Sigge skiter i samtycke och ligger med vem han vill"?

"Sigges lilla fru och hennes dagliga bestyr vid spisen"?

"Sigge sitter framför datorn och berättar för folk på internet att de tycker fel"?
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-09-01 kl. 07:17.
Citera
2026-09-01, 07:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vad tror du man skulle få för program med SD vid makten? Ge konkreta förslag med fiktiva titlar!

Kanske "Sigge skiter i samtycke och ligger med vem han vill"?

"Sigges lilla fru och hennes dagliga bestyr vid spisen"?

"Sigge sitter framför datorn och berättar för folk på internet att de tycker fel"?

Jag tror vi hade haft mindre innehåll som fokuserar på feminism, mångfald och klimat och mer som fokuserar på ekonomi, omvärldsanalys och vetenskap.

Fiktiva titlar: "Så avindustrialiserades EU", "Folkutbytet - det tysta folkmordet", "Invandring och kriminalitet - så hänger det ihop", "Den gröna omstölden", "Så dog meritokratin". Några exempel.
Citera
2026-09-01, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Jag tror vi hade haft mindre innehåll som fokuserar på feminism, mångfald och klimat och mer som fokuserar på ekonomi, omvärldsanalys och vetenskap.

Fiktiva titlar: "Så avindustrialiserades EU", "Folkutbytet - det tysta folkmordet", "Invandring och kriminalitet - så hänger det ihop", "Den gröna omstölden", "Så dog meritokratin". Några exempel.
Så ingen underhållning alls då?
Citera
2026-09-01, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Sedan 1968 har precis allt som SVT producerart framställt vita män som dumma , enkelspåriga förlorare.
Intressant, har du tittat på precis allt sen dess? (Inte Sigge). Menar du alla sorts program, nyheter, dokumentärer, deckare? Vad såg jag för vita män i går? Kristersson och franske presidenten, pappan, som reste jorden runt med 10 barn. Losers?
Men humor, går väl inte att göra med lyckade hjältar. "Ann-Marie väljer glädje", hon hade inte så roligt heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in