2026-09-01, 00:02
Medlem
Full-Retards avatar
Brukar äta varmkorv med Johnnys senap och ketchup
Citera
2026-09-01, 00:03
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Som jag skrev pratade jag om forskare, inte studenter.
En annan pratade om studenter och jobb. Forskare, stundenter, och arbetare omfattas av det jag skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Okej, men du är möjligen lite mer lågintelligent?
Citera
2026-09-01, 00:04
Medlem
Balansaktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet
Som sagt, ibland har intelligenta arbete eller studier som gör att de inte kan ta vara på sin konsumption. Det är ett undantag, jag pratar mer generellt.

Generellt finns det en koppling mellan hög utbildning, sundare livsstil och högre livslängd, så sambandet finns, men det finns gott om undantag.
Senast redigerad av Balansakten 2026-09-01 kl. 00:06.
Citera
2026-09-01, 00:05
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Okej, men du är möjligen lite mer lågintelligent?

Näe, jag äter vad jag vill utan utsvävningar eftersom mina supplements är uranium high grade
Citera
2026-09-01, 00:08
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balansakten
Generellt finns det en koppling mellan hög utbildning, sundare livsstil och högre livslängd, så sambandet finns, men det finns gott om undantag.
Bra sagt. Så härligt att få diskutera med mer IQ-begåvade på det här forumet. Dina egna matvanor då, kan du berätta om dem?

Citat:
Näe, jag äter vad jag vill utan utsvävningar eftersom mina supplements är uranium high grade
Oj, här hade vi en apmänniska. Okej lille gubben, ät ditt uranium.
Citera
2026-09-01, 00:08
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ditt namn passar ju iaf. Tack för bidraget.
Citera
2026-09-01, 00:09
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Berätta för mig, ni mer IQ-begåvade då specifikt, hur ni äter mat och vad ni äter och hur ni lagar den maten.

Jag känner egentligen bara till två personer med objektivt dokumenterad IQ väl över snittet och det är jag och mitt ex. Lustigt nog hade vi ganska lika matvanor, vi åt ganska varierat men näst intill uteslutande vegetariskt. Sen var vi båda vana vid att äta hembakat. Sen när det kommer till kryddor så blandar man ju självklart själv oavsett om man ska ha en taco, kebab-krydda eller någon annan kryddblandning.

Är det nån blandning man vet går åt fixar man ju till en burk eller två på en gång.
Citera
2026-09-01, 00:11
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Vanlig husmanskost.
Citera
2026-09-01, 00:12
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Jag känner egentligen bara till två personer med objektivt dokumenterad IQ väl över snittet och det är jag och mitt ex. Lustigt nog hade vi ganska lika matvanor, vi åt ganska varierat men näst intill uteslutande vegetariskt. Sen var vi båda vana vid att äta hembakat. Sen när det kommer till kryddor så blandar man ju självklart själv oavsett om man ska ha en taco, kebab-krydda eller någon annan kryddblandning.

Är det nån blandning man vet går åt fixar man ju till en burk eller två på en gång.
Tack för att du bevisar min tes att högintelligenta har varierad mat. Ge några exempel på intelligenta maträtter ni brukade laga?

Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Vanlig husmanskost.
Det kan man inte slå.
Citera
2026-09-01, 00:18
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Haschkakor som skjöls ner med Powerking.
Citera
2026-09-01, 00:23
Medlem
Balansaktens avatar
Citat:
Bra sagt. Så härligt att få diskutera med mer IQ-begåvade på det här forumet. Dina egna matvanor då, kan du berätta om dem?

Tack.
Jag tänker inte kategorisera mig som högbegåvad, men tror och hoppas inte att jag befinner mig på den nedre halvan här på Fb...
Äter väl det mesta, men kanske mer fågel, fisk och rotfrukter än genomsnittssvensken.
Ytterst sällan färdig- eller snabbmat, men det händer tyvärr om jag är på resande fot.
Tänker inte gå närmare in på detaljer, men jag är gift med en kvinna som är både utbildad, kunnig och engagerad när det kommer till kosthållning.
Citera
2026-09-01, 00:25
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balansakten
Tack.
Jag tänker inte kategorisera mig som högbegåvad, men tror och hoppas inte att jag befinner mig på den nedre halvan här på Fb...
Äter väl det mesta, men kanske mer fågel, fisk och rotfrukter än genomsnittssvensken.
Ytterst sällan färdig- eller snabbmat, men det händer tyvärr om jag är på resande fot.
Tänker inte gå närmare in på detaljer, men jag är gift med en kvinna som är både utbildad, kunnig och engagerad när det kommer till kosthållning.
Gud vad avunsjuk jag är på din intelligenta kvinna.

Din kost verkar väldigt bra och högintelligent! Tack för bidraget! Äter du några andra fåglar än kyckling och kalkon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in