2026-08-31, 23:32
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonde420
Men hatet blev ju inte granskad torts sina 2000 anmälningar. Det är en större vinst
Exakt! Och att kändiseliten skämdes ögona ur sig av att behöva bevittna sveiges största WT som har beef med en journalist på scen 1 år senare o fortf inte kan släppa det. Fruktansvärt ovärdigt.

Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Tittade på 4:an! Vem fan är Anjo?
Dåligt försök. Ni är så genomskinliga.
Citera
2026-08-31, 23:36
Avstängd
Telepatisks avatar
Citat:
Varför ska man behöva visa papper? Är ni så dåligt insatta i den problematiken så är det mest synd om er!
Haha driver du med mig eller? Han är ju för fan en mytoman (utöver att han gillar att onanera till småtjejer som röker, klipp finns längre bak i tråden). Hela hans liv handlar om att få bekräftelse så det vore ju inte särskilt osannolikt att han skulle ljuga om sina diagnoser.

Det är nog mer synd om dig som står upp för en jävla hebifil som har haft ett hatdrev emot sin egna mamma nu i snart 10 år, och som har gjort allt för att sin brors dotter ska tas ifrån honom. Utöver alla andra människor han startat hatdrev emot d.v.s. (vilket är många).

Fan vad äcklig han är asså..
Citera
2026-08-31, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanhallgren
Exakt! Och att kändiseliten skämdes ögona ur sig av att behöva bevittna sveiges största WT som har beef med en journalist på scen 1 år senare o fortf inte kan släppa det. Fruktansvärt ovärdigt.

Dåligt försök. Ni är så genomskinliga.
Jag vet faktiskt inte vem den där Anjo är! Kan du tala om det eftersom du verkar veta det?!
Citera
2026-08-31, 23:43
Avstängd
Joels-bitars avatar
Blir nog en sömnlösnatt för påsögat
Efter alla negativa kommentarer på Facebook och instagram 🤣🤣🤣
Citera
2026-08-31, 23:44
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Här har ni urklipp från svenska folket under expressens livechatt:

”Varför är det aldrig någon begåvad som vinner priset för årets programledare. Känns som en inverterad kategori där man tar fram årets största pajasar. Är det inte förnedrande för mänskligheten att dessa får pris. Varför aldrig någon från nyhetssändningarna eller seriös reporter från uppdrag granskning. Mår fysiskt illa av detta och känner att livet tappar mening. Fler som får psykosomatiskt illamående pga att man ständigt hyllar ytligheter inom massmedia. Givetvis kommer detta censureras eftersom expressen hjälper till att hylla detta detta destruktiva utbud.”
Pelle

”När ska Jocke sluta vara bitter o gå vidare!”
Inger

”Att Lundell vinner år efter år är ju faktiskt pinsamt. Priset betyder ju ingenting längre.”
Anna

”Joakim Lundell måste ha aktiverat alla sina följare att rösta. Hur kan han vinna, vilka stöder en sån person. Hånfull dessutom. Liten människa. Varför solglasögon?”
Rosalie

”Det finns så många bra och skickliga programledare på tv, men än en gång får priset till Lundell. För vilken prestation då? Wahlgren är duktig men snälla, ge pris till de bättre bästa gång”
Lasse

”Lundell.....igen ?????”
Håkan

”Trist och enformigt att Lundell och Wahlgren vann igen! Lundell var ofin i sitt lilla tal! Dålig stil, när man precis fått ett pris!”
Ankan

”En ”pik” som säkert går hem hos de närmast sörjande men inte hos någon annan. Pinsamt att ägna sitt tacktal till det.”
Lente

”Varför ser jocke så arg ut... Man ser Hatet i hans ögon...😂”
Zack

”Det bästa vore om de tog bort att folk kan ringa och messa så att kvaliten höjs. Nu vinner de sämsta programmen som spökjakt, Wahlgrens bara för att de har mest följare. Pinsamt låg kvalité på dessa program.”
Jocke

”Krig i världen, men dessa nollor får hålla på år efter år..”
Tjomas

”Lägg ner och bli vuxen och gå vidare i livet”
Elsa

Jockiboi är jätte hatad. Inte alls älskad som hans nollor till vänner vill måla upp det som.
Citera
2026-08-31, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha driver du med mig eller? Han är ju för fan en mytoman (utöver att han gillar att onanera till småtjejer som röker, klipp finns längre bak i tråden). Hela hans liv handlar om att få bekräftelse så det vore ju inte särskilt osannolikt att han skulle ljuga om sina diagnoser.

Det är nog mer synd om dig som står upp för en jävla hebifil som har haft ett hatdrev emot sin egna mamma nu i snart 10 år, och som har gjort allt för att sin brors dotter ska tas ifrån honom. Utöver alla andra människor han startat hatdrev emot d.v.s. (vilket är många).

Fan vad äcklig han är asså..
Ja du! Jobbigt att hata någon så mycket! Jag hatar ingen! Men jag ser ofta vad människor gör och säger! Och har sett vad pappan gjort mot sin dotter, det kan jag nästan hata om,
Men gör det inte för jag vet inte allt i det!
Vem Jocke startat hatkampanjer emot vet jag inte heller! Jag är en sån människa som aldrig lyssnat på vad andra tycker utan följer min egna uppfattning och magkänsla!
Citera
2026-08-31, 23:49
Medlem
Varför känns alla hans priser så jävla riggade.?
Ett hån mot alla andra nominerade år efter år.
Citera
2026-09-01, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Varför känns alla hans priser så jävla riggade.?
Ett hån mot alla andra nominerade år efter år.
Ett hån mot de som tror att Jocke inte är omtyckt !
Citera
2026-09-01, 00:40
Medlem
Ni som skriver här. Nu får ni sluta 😂
Killen är ju farsa. Han vinner ju bara mer och mer priser och drar åt sig mer och mer folk till festivalerna. Märker ni inte att ni göder honom större och större. Va bara tysta istället och fokusera på ert egna levebröd. Hur kan man hata någon så mycket? Har man ett så bittert liv?
Citera
2026-09-01, 00:48
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Grattis till Kristallen, Jockiboi!
Nu ska det bli skönt när du lämnar tv för gott.
Och Youtube drar du ju inte in mycket deg på? Går väl snarare åt en del att köpa dina views?
Lycka till med skuldberget.
Citera
2026-09-01, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Grattis till Kristallen, Jockiboi!
Nu ska det bli skönt när du lämnar tv för gott.
Och Youtube drar du ju inte in mycket deg på? Går väl snarare åt en del att köpa dina views?
Lycka till med skuldberget.
Nä han och hans familj har inte alls några pengar de stackars folket!
Citera
2026-09-01, 01:14
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Nä han och hans familj har inte alls några pengar de stackars folket!
Jockibois liv är en stor lögn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in