Citat:
Ursprungligen postat av
MOPspanaren
Du kanske även minns att enbart sagt sig ha hört en "avgasknall".. vilket vi inte vet om det skulle ha varit det sista skottet, eller något annat. Kanske är det en lögn t.o.m.
Du kanske även minns att SE kommer med uppgiften om att det är folk på plats då han kommer fram.
Tror du drar allt för stora växlar på osäkerheterna..
Klipper bort ditt trams.
Du skriver :
"Du kanske även minns att enbart sagt sig ha hört en "avgasknall".. vilket vi inte vet om det skulle ha varit det sista skottet, eller något annat. Kanske är det en lögn t.o.m."
* Om han nu hör detta och det inte är skotten , vad tror du oddsen är att det är en helt oberoende kraftig avgasknall som inte har något med Palmemordet att göra - just på den platsen så nära inpå mordet/mordplatsen ? 1 på 1000 ? (Att han i så fall skulle märka den men inte LP som står och gormar 20 meter bort utifall det är 50 sekunder efter mordet)
* Om han nu inte hör det utan ljuger : Vi började med att jag sa att jag trodde att han ljög i domstol , och nu ska du försvara det med vad - att han ljög ? Inget bra försvar i så fall , eller kanske "logiskt feltänk" ?
Du får tro vad du vill, jag skriver vad JAG tror och hur jag uppfattar det
PS ... utan en massa tillrättalägganden och von-oben-attityd - utom ibland när andra gör det