2026-08-31, 18:27
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Dumpen får väl "brottsprovocera", dvs luras/ljuga så mycket de vill. Det är POLISEN som inte får brottsprovocera. Att de förmår "folk att begå handlingar" är ju bara trams. Gäddorna skickar kukbilder, runkfilmer å bestämmer träff. En som inte är pedofil sexchattar inte med eller om barn!!!
Buhu, dumma dumpen luras, det var inget barn.
PS. Jag skrev fettsäck inte fetknopp.
Du skulle nå högre framgång om du följer dessa enkla saker

* Uttryck dig som en förnuftig människa
* Va objektiv och realistisk i dina teorier
* I största möjliga mån vara objektiv och saklig, längre än näsan du vet.

Osv osv.
Citera
2026-08-31, 18:35
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Tar mig friheten att klistra in från en länk som en postare BeskB har lämnat.
Jag gör det för att den så exakt beskriver på det sätt som jag tror.
https://ecpat.se/blogg/vad-ar-egentligen-en-pedofil/

Där pratar de också om någon som inte varaktigt tänder sexuellt på barn. Just dessa kan Dumpen initiera till att tända, och det tror jag de flesta tycker att det inte är bra. Men de som just vill klämma åt personer kanske just tycker arbetssättet är bra, för de bryr sig egentligen inte om barn, utan bara gillar att hata.
Citat:
Det är naturligt att känna ilska mot handlingar som sexuella övergrepp mot barn. Problemet är att reaktioner som ilska och hat kan öka risken för övergrepp.

Om någon med pedofil störning begår sexuella övergrepp beror nämligen inte bara på vad de intresseras av sexuellt utan också på hur de tänker, mår och beter sig i övrigt. Det är bland annat därför som offentlig uthängning på nätet inte fungerar riskminskande. Det är viktigt att dessa personer inte drar sig undan ännu mer, utan istället väljer att ta ansvar och vågar söka hjälp. De måste veta att förebyggande insatser finns och att samhället vill hjälpa dem innan de riskerar att begå brott.
Citera
2026-08-31, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Du har alltså läst domen/domarna på Dumpen, men kan inte påpeka hur den styrker ditt argument om att det skulle vara skillnad mer än att hänvisa att andra skall läsa den?
Nog för att det är sekretess, du brukar hänvisa till saker som är allmänt känt. Oftast lockas unga med falska profiler som själva är unga, fake profiler med andra vuxna eller manipulation där de luras/tvingas till att utföra olika saker.

Vilket skiljer sig mot Dumpen där nästan alla yngre än 15 driver på. Frågar om bilder, kallar "Fetknoppen" (ditt ord om 300) för snygg eller försöker övertala dem att komma till platsen.

Dumpen delar alltså mer likheter med texten om varför brottsprovokation inte är en godkänd metod för polis och faller i domstol än hur verkligheten ser ut för de små.
Då varje steg fiskaren tar är att personen skall kriminalisera sig och till varje pris, alltså är deras mål att förmå folk att begå handlingar snarare än att agera passivt och fånga de som själva är drivande, nog för att detta skett men allt som oftast är de själva drivande.
Skillnaden du beskriver är glasklar för de som har förmågan att tänka , men inte för sektmedlemmarna . De tror att flodhästen Greger 72 lockar tonåringar med orginalbilder för att få till en träff och att grooming går till på precis samma sätt som dumpens låtsaslekar.
Citera
2026-08-31, 19:34
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Haha.
Ni påstår att det är orealistiskt å sen när man visar att det förekommer så är man dum i huvve.
Sök hjälp för fan!
Jag har inte beklagat att de fångar de som verkligen groomar på fiskaren, merparten ”blir” groomade av fiskarna, och de som verkligen groomar på fiskarna ska inte Dumpen hänga ut utan villkora det att söka hjälp med en kommentar att, om inte så hänger vi ut och vi sätter kniven mot strupen.
Citera
2026-08-31, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Dumpens Tryggare barn. Nu kan man söka på er! Det går bra nu.
Det är tydligt att jag utgör ett hot som kan visa sanningar och forskning, så de lågbegåvade tappar sitt primitiva narrativ.
Omg!
Du kan söka tills du dör!
Citera
2026-08-31, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Det är just därför det är totalt lönlöst att föra någon som helst seriös debatt med vederbörande , angående dumpen.

Är det ett personangrepp att du wallraffande?

Det är väl snarare sanningen?
Citera
2026-08-31, 20:04
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag har inte nämnt nånting om gubbe #300 på Dumpen, vet inte ens vem han är. Har du ens hört talas om nån som vill ha dessa fettvalkar i sängen när man går i högstadiet? Låg du med såna feta tanter själv? Föräldrarna hade inga synpunkter på ert förhållande?

Det är Dumpens fulspel som jag stör mig på, pedofiler ska in på livstid.

Det är lite märkligt att man jagar pedofiler på vuxenchattar och tar dessa left overs och raggar på dom i egenskap av kåt fjortis som Dumpen gör, så går det till, du har ögon och lite hjärna?

Kommer påpeka när Dumpen drar igång orimliga knullscenarion för det gör dom hela tiden.
Hä hä, Dumpen kör med fulspel!? De som lever med tonåringarna nära, vet att det snackas om att ådriga gubbkukar är att föredra, tonårskukar är för glatta de ger ingen friktion. Det är inte fett på magen utan fett på kuken de är ute efter. Barnen själva ser det som diskriminering att de inte får välja sex efter sitt intresse, de är frihetsälskande.
Citera
2026-08-31, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzafrukost
Dåligt försök att förlöjliga honom, vad menar du? Tramsar du bara?
Bakgrunden är följande.
Jag har två tonårsdöttrar och vi diskuterade dumpens upplägg , som de upplevde totalt verklighetsfrånvänd.
För att ta reda på verkligheten skaffade jag ett konto där jag var 50 + med en ordinär bild tagen från nätet. Ingen ” flodhäst” dock.
Med detta sökte jag tonåringar på olika plattformar under ett par månaders tidsrymd.
Inga som helst svar, vilket gladde mig , förutom någon väl entusiastisk, vilket jag tolkade som dumpen utan att kunna verifiera det.
Detta wallraffande har orsakat ett enormt trauma hos Buffeln under längre än ett års tid, då det inte matchar hans narrativ.
Därav hans personangrepp som jag tar lätt på.
Citera
2026-08-31, 20:44
Medlem
Citat:
Bakgrunden är följande.
Jag har två tonårsdöttrar och vi diskuterade dumpens upplägg , som de upplevde totalt verklighetsfrånvänd.
För att ta reda på verkligheten skaffade jag ett konto där jag var 50 + med en ordinär bild tagen från nätet. Ingen ” flodhäst” dock.
Med detta sökte jag tonåringar på olika plattformar under ett par månaders tidsrymd.
Inga som helst svar, vilket gladde mig , förutom någon väl entusiastisk, vilket jag tolkade som dumpen utan att kunna verifiera det.
Detta wallraffande har orsakat ett enormt trauma hos Buffeln under längre än ett års tid, då det inte matchar hans narrativ.
Därav hans personangrepp som jag tar lätt på.

Som jag skrev. Du saknade forskning så du tog saken i egna händer.
Du ältar ju ofta om vetenskap. Frågan är hur vetenskapligt dit s.k. experiment är?
Ingen normal funtad människa gör något liknande på fritiden.(ett par månader ) Om man inte är journalist möjligen.
Och du har ingen data att presentera. Så vi ska bara lita på att det stämmer?
Citera
2026-08-31, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Som jag skrev. Du saknade forskning så du tog saken i egna händer.
Du ältar ju ofta om vetenskap. Frågan är hur vetenskapligt dit s.k. experiment är?
Ingen normal funtad människa gör något liknande på fritiden.(ett par månader ) Om man inte är journalist möjligen.
Och du har ingen data att presentera. Så vi ska bara lita på att det stämmer?
Forskning finns , vilket du förnekar.
Kan du definiera normal??
Ha en bra kväll!
Ta dina dumheter med Gipsy!
Citera
2026-08-31, 20:50
Medlem
Citat:
Forskning finns , vilket du förnekar.
Kan du definiera normal??
Ha en bra kväll!
Ta dina dumheter med Gipsy!

Jag menar att det är onormalt. Alltså avviker från mängden att sitta flera månader, och låtsas vara en gädda. De flesta gör nog inte det. Men det är som jag skrev tidigare, du har nog en hund i den här fighten.
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-08-31 kl. 20:55.
Citera
2026-08-31, 21:47
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag har inte beklagat att de fångar de som verkligen groomar på fiskaren, merparten ”blir” groomade av fiskarna, och de som verkligen groomar på fiskarna ska inte Dumpen hänga ut utan villkora det att söka hjälp med en kommentar att, om inte så hänger vi ut och vi sätter kniven mot strupen.

Återigen, Dumpen vill påvisa att det är vanligt förekommande med vuxna som söker barn i sexuellt syfte på nätet för att få lagstiftaren att ändra lagen, inte att utöva hot och utpressning om publicering vilket är olagligt.
Det blir ju även lite svårt att påvisa detta om man inte publicerar.

Apropå elefanten i rummet, så förstår alla varför ni inte vill förstå.
Senast redigerad av ten 2026-08-31 kl. 21:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in