2026-08-31, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
.
Jag tror att detta år är USA:s år i US Open - på herrsidan kan trion Fritz Shelton Tiafoe vara heta nog, dessutom blir Learner Tien allt mer erfaren och snart mogen för dom stora ögonblicken…

På damsidan kan det bli antingen Coco Gauff eller Jessica Pegula - jag tror inte på Saba Iga eller Ryba detta år, inte heller på någon av tjeckiskorna…

Glöm inte Muchova på damsidan. Tror hon kan skrälla, hon var dessutom i final i Wimbledon
Citera
2026-08-31, 11:37
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Glöm inte Muchova på damsidan. Tror hon kan skrälla, hon var dessutom i final i Wimbledon
.
Karro är grym, men, jag har svårt att tro att hon pallar sju raka matcher redan - hon opererades ju för tre veckor sedan…
Skall visst ha varit något gynologiskt.

Annars kan jag tycka att det är dags för en Ukrainsk Grand Slam-vinnare efter alla dessa år - Svitolina starkast men tror mer på Kostyuk…
Citera
2026-08-31, 13:07
Medlem
Jag tror på Alex Eala
Citera
2026-08-31, 15:09
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligakompisen
Jag tror på Alex Eala
.
Tyvärr, men Alex är inte mentalt mogen ännu för en Grand Slam-titel…
Skulle detta ske, då skulle hela Filippinerna gå bananas och hela kungahuset skulle behöva avgå och ersättas av familjen Eala!!
Citera
2026-08-31, 15:16
Medlem
Citat:
.
Karro är grym, men, jag har svårt att tro att hon pallar sju raka matcher redan - hon opererades ju för tre veckor sedan…
Skall visst ha varit något gynologiskt.

Annars kan jag tycka att det är dags för en Ukrainsk Grand Slam-vinnare efter alla dessa år - Svitolina starkast men tror mer på Kostyuk…

Johan Mjällby som är ATG expert tror stenhårt på Swiatek

Är väl en ganska sund tippning, han nämner även min " vinnare " Muchova som slutsegrare
Citera
2026-08-31, 15:16
Medlem
Citat:
.
Tyvärr, men Alex är inte mentalt mogen ännu för en Grand Slam-titel…
Skulle detta ske, då skulle hela Filippinerna gå bananas och hela kungahuset skulle behöva avgå och ersättas av familjen Eala!!

Men det blir Eala - Gauff i kvarten eventuellt
Citera
2026-08-31, 15:55
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
.
Jag tror att detta år är USA:s år i US Open - på herrsidan kan trion Fritz Shelton Tiafoe vara heta nog, dessutom blir Learner Tien allt mer erfaren och snart mogen för dom stora ögonblicken…

På damsidan kan det bli antingen Coco Gauff eller Jessica Pegula - jag tror inte på Saba Iga eller Ryba detta år, inte heller på någon av tjeckiskorna…

Osaka kanske kan få till det, verkar ha lossnat lite för henne denna säsongen, och så har hon ju erfarenheten av att vinna Hardcourt-slams sedan tidigare (två vinster i AO och två i USO). vad tror du?

Var du inte inne på Fils tidigare? I så fall är jag med dig, tror han har bättre chans än någon amerikan faktiskt.
Citera
2026-08-31, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Och där är det över för Novak

Tror detta kan ha varit hans sista Grand Slam turnering tyvärr och skulle tro att han lägger av efter detta.

Hoppas jag har fel men magkänslan säger det.

Han ville väl hinna hem till Mladic begravning
Citera
2026-08-31, 17:01
Medlem
Djokovic har någon sorts sjukdom, han hade magproblem under matchen och har tydligen haft det då och då under matcher hela året. Men han börjar väl också fysiskt bli för gammal, snart fyrtio år.
Citera
2026-08-31, 18:15
Medlem
Djokovic egna ord om uttåget i US Open

https://www.instagram.com/p/DcswHf0jH5w/
Citera
2026-08-31, 19:29
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Jävligt överraskad över Tsitsipas nivå så här långt! Leder nu med 2-1 i set mot Fils, vann 3:e setet med 6-1..
Citera
2026-08-31, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jävligt överraskad över Tsitsipas nivå så här långt! Leder nu med 2-1 i set mot Fils, vann 3:e setet med 6-1..

Och där bröt han Fils serve igen och Arthur kastar sitt racket som går sönder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in