2026-08-31, 11:33
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Ett endaste slag i huvudet kan innebära att man tappar balansen och hejdlöst ramlar med huvudet först ner i betongen. Har hänt förut och kommer ske igen.

Japp. Ett slags kan räcka men jag tror inte alla förstår det.
Citera
2026-08-31, 11:34
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ett endaste slag i huvudet kan innebära att man tappar balansen och hejdlöst ramlar med huvudet först ner i betongen. Har hänt förut och kommer ske igen.

Nu tror jag mer på dotterns ord än på en nöt på flashback som påstår att det var två slag.
Dottern är helt förstörd efter det hon bevittnat i panik.
Citera
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Japp. Ett slags kan räcka men jag tror inte alla förstår det.

"Kan räcka"

Men nu var det inte så i detta fall. Så denna diskussion kan läggas ner.
Citera
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Så ju fler som skriver det på Flashback desto mer sant är det? Nej tyvärr. Jag säger inte att det som påstås inte stämmer, bara att vi inte ska starta trådsanningar eller sprida rykten. Dessutom finns fler vittnen som säger annorlunda. Jag hoppas verkligen inte att våldet pågick när mannen låg ned och jag hoppas likaså att hans dotter inte var närvarande men som sagt... det visar sig. Att kunna förhålla sig kritiskt till källor är kanske en god start så länge.

Snälla förklara för mig hur flera, oberoende av varandra, som skriver samma typ av händelse inte skulle vara trovärdiga.

Sluta stoppa huvudet i röven.
Citera
2026-08-31, 11:36
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Snälla förklara för mig hur flera, oberoende av varandra, som skriver samma typ av händelse inte skulle vara trovärdiga.

Sluta stoppa huvudet i röven.

För att så är det på Flashback och på sociala medier? Jag säger inte att det inte stämmer utan att till dess vi vet kanske vi inte ska skapa trådsanningar?
Citera
2026-08-31, 11:36
Medlem
Hexmesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Ditt namn här, passar dig verkligen.

Du blir inte hjärndöd och dör av 2 slag i huvudet och det är absolut inte den mängden blod efter 2 slag.

Kvinnan som grät var hans dotter och fick bevittna allting!
Frugan var inte ens med! Hon var på annat håll denna kväll.

Ta dina gissningar och dra härifrån! Det finns en dotter som läser i tråden efter att ha bevittnat hur pappa blir stampad och sparkad i skallen!
Vet ni inget så håll käften. Sitt inte här och gisda dig fram och försök leka relevant när du inte ett smack vet!

Slag mot bakhuvudet är otroligt farligt. Räcker med ett bra slag och du kan bli en grönsak. Inte ens tillåtet i boxning/mma
Citera
2026-08-31, 11:37
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Nu tror jag mer på dotterns ord än på en nöt på flashback som påstår att det var två slag.

En fråga, känner du dottern?
Citera
2026-08-31, 11:37
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Visst är det så. Vill minnas ett fall där en kille efter en snyting slog bakhuvudet i en bordskant på någon snabbmatsrestaurang och avled till följd av det, så har man otur räcker det gott och väl med ett enda slag, eller till och med en knuff.

Exakt vad som utspelat sig den här gången återstår väl att se då det tycks finnas olika uppgifter om hur mycket våld det handlat om.
Citera
2026-08-31, 11:43
Avstängd
Citat:
För att så är det på Flashback och på sociala medier? Jag säger inte att det inte stämmer utan att till dess vi vet kanske vi inte ska skapa trådsanningar?

Men snälla du din dumme jävel.

Folk brukar kunna lägga ihop ett och ett. Tidigare identiska händelser jag gav dig länkar på kombinerat med vittnesuppgifter på både X och Flashback.

Måste du vara olagligt jövla trög?
Citera
2026-08-31, 11:44
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:

Har du hört det direkt från dottern?
I så fall väljer jag att tro dig.
Citera
2026-08-31, 11:45
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Men snälla du din dumme jävel.

Folk brukar kunna lägga ihop ett och ett. Tidigare identiska händelser jag gav dig länkar på kombinerat med vittnesuppgifter på både X och Flashback.

Måste du vara olagligt jövla trög?

Du verkar vara en så karismatisk person. Är du likadan utanför nätet?
Citera
2026-08-31, 11:46
Medlem
norther1s avatar
Citat:

Jo, det gör jag också. Men ville vara lite viktigpetter att poängtera felaktigheten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in