2026-08-31, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Varför dyker den här charlatanen upp I jävlat varenda medium nu såhär på upploppet inför valet?

Han är en jävla industriplanta. Att inte folk ser igenom det.

Han är en rökridå för en växande skara människor som är extra frustrerade över samhällsutvecklingen. Allard ventilerar deras tankar om ett annorlunda rättspatos. Han är en meme och kommer till slut att göra bort sig. Därför har massmedia med omnejd inga problem att lyfta fram honom.
Citera
2026-08-31, 08:20
Medlem
Kufspotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Markus Allard är en överklassunge, son till en övertandläkare, som bodde hemma långt upp i vuxen ålder. Naturligtvis har han aldrig haft ett riktigt jobb, utan han har i stället listat ut hur man kan tjäna pengar på politiken genom att komma med noll lösningar men desto mer kritik.

Ser fram emot debatten.
Förvånar mig inte att han aldrig haft ett vanligt arbete.
Citera
2026-08-31, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kufspotter
Nej han underbygger inte alltid sina påståenden så det är en solklar lögn från din sida. Det kan alla se enkelt genom att kolla på debatten.

Det har jag redan gjort. Lögnen står på din sida. Allard använder just ett aggressivt språk där han påtalar politikers sjuka prioriteringar och misstänkt jäv och egenmäktiga handlingar samt potentiella korruptioner och alltid med fakta eller referens till ett förlopp eller beslut men det är du emot för att han väljer ett sätt att framför det på som du inte gillar. Du måste vara aktiv sosse(som desperat vill gömma din egen medverkan) eller lurad medborgare som inte vill erkänna det. Det finns ingen annan förklaring
Citera
2026-08-31, 08:40
Medlem
guderis avatar
Ja vad ska man säga, Allard kör över dom här fåntrattarna så det sjunger om det. Det är skrämmande att det verkar finnas unga människor som vara så här korkade.

Kom nya opinionssiffror idag ang Öp. 15% i Örebro län enligt Na(vilka är starkt anti Öp så siffran är förmodligen ännu högre)
Citera
2026-08-31, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Politiken såklart, enda anledningen att jag ska rösta på dem. Det är dina fördomar att inte hans väljare röstar på honom av politiska skäl.
Liksom många förutsätter att hans väljare är män.
Fel på bägge punkter.

Du missar hela poängen här.
Det är ju i kommunfullmäktige som man får igenom sin politik som man har lovat sina väljare.

Om man då gör sig osams med majoriteten i rummet, då får man inte igenom sin politik. Då sviker man ju sina väljare genom att vara allmänt otrevlig mot sina kollegor.

Jag tror inte att det är rätt väg att gå om man vill åstadkomma något inom politiken.
Citera
2026-08-31, 08:45
Medlem
Ett bra sätt att se om en politiker är duktig eller inte är att se vilka fans människan har. Tittar vi på flashback är det överväldigande white trash och chuds som gillar honom. Människor utan någon STEM-utbildning med något hittepåjobb. Lägg gärna till att de är ensamma oskulder också så är vi hemma.

Nej Allard är inte en duktig eller skicklig politiker, han tittade lite på de amerikanska motsvarigheterna. Folk som gillar "own the libsss" och annat trams. Virala klipp när man säger något lite halvfyndigt, det är det han lever för.
Citera
2026-08-31, 08:46
Medlem
Kufspotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Det har jag redan gjort. Lögnen står på din sida. Allard använder just ett aggressivt språk där han påtalar politikers sjuka prioriteringar och misstänkt jäv och egenmäktiga handlingar samt potentiella korruptioner och alltid med fakta eller referens till ett förlopp eller beslut men det är du emot för att han väljer ett sätt att framför det på som du inte gillar. Du måste vara aktiv sosse(som desperat vill gömma din egen medverkan) eller lurad medborgare som inte vill erkänna det. Det finns ingen annan förklaring
Du har inte några höga krav du. Det räcker att Allard sitter och skriker ut med ett "aggressivt språk" utan att behöva belägga något för att det ska vara fakta enligt dig.
Citera
2026-08-31, 08:58
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalTechnique
Ett bra sätt att se om en politiker är duktig eller inte är att se vilka fans människan har. Tittar vi på flashback är det överväldigande white trash och chuds som gillar honom. Människor utan någon STEM-utbildning med något hittepåjobb. Lägg gärna till att de är ensamma oskulder också så är vi hemma.

Nej Allard är inte en duktig eller skicklig politiker, han tittade lite på de amerikanska motsvarigheterna. Folk som gillar "own the libsss" och annat trams. Virala klipp när man säger något lite halvfyndigt, det är det han lever för.

Stämmer definitivt inte, jag är både högutbildad och har en STEM utbildning och jag kommer rösta på Allard. Den där myten om "lågutbildade" är rätt tramsig.
Det är väl snarare ni fåntrattar i transferiatet som grinar blod just nu...
Citera
2026-08-31, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Stämmer definitivt inte, jag är både högutbildad och har en STEM utbildning och jag kommer rösta på Allard. Den där myten om "lågutbildade" är rätt tramsig.
Det är väl snarare ni fåntrattar i transferiatet som grinar blod just nu...

Vi kan alla ljuga på flashback, förstår dock inte syftet. Högutbildade faller inte för tiktok kändisar som skriker hora, idiot osv. Vi vill inte ens beblanda oss med sådana drägg. Finns även statistik på vilka grupper som röstar vad så förstår inte riktigt varför du ska låtsas vara något du inte är. Märkligt cope oavsett, nä du får jobba på det.

Avstå från att svara mig
Citera
2026-08-31, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kufspotter
Du har inte några höga krav du. Det räcker att Allard sitter och skriker ut med ett "aggressivt språk" utan att behöva belägga något för att det ska vara fakta enligt dig.

Mina krav på politiker är otroligt enkla. Tala sanning och gör gott. DU vill ha skådespel och mygel av någon outgrundlig anledning. Det pudelns kärna.
Citera
2026-08-31, 09:07
Medlem
guderis avatar
Citat:
Vi kan alla ljuga på flashback, förstår dock inte syftet. Högutbildade faller inte för tiktok kändisar som skriker hora, idiot osv. Vi vill inte ens beblanda oss med sådana drägg. Finns även statistik på vilka grupper som röstar vad så förstår inte riktigt varför du ska låtsas vara något du inte är. Märkligt cope oavsett, nä du får jobba på det.

Avstå från att svara mig

Vadå avstå från att svara mig? Tror du det här är bluesky?

Du hade alltså inga andra argument själv än en massa halmdockor?
Citera
2026-08-31, 09:14
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:

Är också högskoleutbildad och har en STEM-utbildning och sympatiserar med Allard. Trist för dig att dina fördomar spricker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in