Citat:
Ursprungligen postat av
rallykalle69
Tittade igenom lite på Dumpens facebook, det är svårt att inte lägga sig i och såga alla som kommenterar.
"I USA har dom liknade fast mer detaljerat"
"När jag bodde i USA kunde vi.."
Ja, men vad är skillnaden mellan USA och Sverige? Tänk till nu era .. EU va det ja. Just de..
"Ser massa prickar runt om mig" skriver någon, varav kommentar "SPRID SPRID SPRID"
Fy min f-n vad förtalsanmälningar kommer hagla. Samt, dom åker ju på det 100%, har vi sett flera gånger, bara någon dag sedan en kvinna blev dömd för exakt det.
Vad mer, "Man kan inte se namn? Buhuhu", Sara: "Jodå, sök på personnummer bara"
Nog för att Sara och Putte haft dåliga idéer tidigare, men denna tar priset. Dom kan börja skramla redan nu till alla som döms till böter/skadestånd.
Förutom att IMY kommer (och bör) skrota upplägget illa kvickt, det sker dessutom i sync med C-199/24. Helt otroligt.
Värst är nog hur otroligt skrämmande dåligt insatt en vanlig svensk är. Skandal faktiskt.
Bara en tidsfråga innan detta går åt skogen.
Och förtal? Tror snarare båthusen kommer få fullt upp!
Alla dras över en och samma kam på den där sidan.
Robinson deltagaren (ja han behövde verkligen hjälp!) Sätts i samma fack som Jonny 19 som hade nakenbilder på sitt X som var 16 vid fototillfället och som anmälde Jonny för våldtäkt. Jonny frias från våldtäktsanklagelsen. Men fick BP brott och böter med villkorlig dom. (Jonny är en påhittad karaktär i denna mening)
Dock så vet vi att fall som den fiktiva Jonny finns!
Nu blir han stämplad bläjtöjare och pedofil i samma skara som Eklund och gänget.
Han tar nog livet av sig direkt!
Eller alla som inte är pedofiler men som samlade för kickar (Absolut fel! Absolut ska straff utdelas!) Men om han inte fått diagnosen pedofil så betyder det att han hade eventuellt kunna rehabiliterats tillbaka in i samhället (med förbehåll att hen inte jobbar med barn givetvis!)
Nu kommer nog de flesta söka sig till ättestupet.
Det är min prognos.