2026-08-26, 20:20
Medlem
Jag kan se att det är samma dåliga spel som vanligt av Elias, tappar balansen i slagen och allt vad det är
Citera
2026-08-28, 03:03
Medlem
GretaForPresidents avatar
.
Kollade lite på fördelningen av prispengarna på kommande US Open - man förstår verkligen att många av dom kämpande "blåbären" gör allt för att ta sig in i huvudtävlingen där 128 spelare gör upp om det.

För dom som torskar redan i första omgången utgår en prissumma på 140000 dollar, 1,33 miljoner SEK - välbehövliga pengar till alla omkostnader dom har...

Vinnarna av US Open, på både herr och damsidan, kan kvittera ut 5500000 dollar, 52,3 miljoner SEK - räcker till många hotellnätter!!
Citera
2026-08-29, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
.
Kollade lite på fördelningen av prispengarna på kommande US Open - man förstår verkligen att många av dom kämpande "blåbären" gör allt för att ta sig in i huvudtävlingen där 128 spelare gör upp om det.

För dom som torskar redan i första omgången utgår en prissumma på 140000 dollar, 1,33 miljoner SEK - välbehövliga pengar till alla omkostnader dom har...

Vinnarna av US Open, på både herr och damsidan, kan kvittera ut 5500000 dollar, 52,3 miljoner SEK - räcker till många hotellnätter!!

Tror du Iga vinner på damsidan? Har du sett lottningen?
Citera
2026-08-30, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligakompisen
Tror du Iga vinner på damsidan? Har du sett lottningen?
.
Om jag skulle sätta en större slant på vinnarna i årets US Open så skulle dom hamna på Coco Gauff och Arthur Fils!
Vet inte säkert, men, kanske det då skulle bli första gången ever med svarta spelare vinna både dam och herrsingel i en Grand Slam?

Om jag fattat rätt så var Elena Rybakina med i den officiella spelschemat, men nu hörde jag att Rybakina har hoppat av deltagandet i UP Open.
Citera
2026-08-30, 12:42
Medlem
Citat:
.
Om jag skulle sätta en större slant på vinnarna i årets US Open så skulle dom hamna på Coco Gauff och Arthur Fils!
Vet inte säkert, men, kanske det då skulle bli första gången ever med svarta spelare vinna både dam och herrsingel i en Grand Slam?

Om jag fattat rätt så var Elena Rybakina med i den officiella spelschemat, men nu hörde jag att Rybakina har hoppat av deltagandet i UP Open.

När hörde du det? Jag läser i en nyhet släppt för 5 timmar sen att hon ska spela och hon är inte struken.
Citera
2026-08-30, 14:04
Medlem
Citat:
När hörde du det? Jag läser i en nyhet släppt för 5 timmar sen att hon ska spela och hon är inte struken.
.
En av dom största tennisgrupperna på Facebook samt dessutom en en av dom större tenniskanalerna på nätet…

Vi får väl se hur det blir…
Citera
2026-08-30, 16:53
Medlem
Citat:
.
En av dom största tennisgrupperna på Facebook samt dessutom en en av dom större tenniskanalerna på nätet…

Vi får väl se hur det blir…

Det där är bara spekulationer men jag har läst Elenas egna ord och hon säger att hon knappt kunde gå för någon vecka sedan och har haft väldigt ont men dom har jobbat hårt och det har blivit bättre. Det är dock inte helt säkert om hon kan delta fortfarande men om hon deltar är hon nog inte 100%.
Citera
2026-08-30, 18:52
Medlem
Snyggingen Kamilla Rakhimova slår ut Krejcikova
Citera
2026-08-30, 20:30
Medlem
Vad han kämpar ner Prizmic kazaken Shevchenko, låg under med 2-1 och 5-2 i fjärde. Vänder 7-5 och leder 4-2 i femte. Det kan man kalla kämpe.
Citera
2026-08-30, 20:43
Medlem
Citat:
Vad han kämpar ner Prizmic kazaken Shevchenko, låg under med 2-1 och 5-2 i fjärde. Vänder 7-5 och leder 4-2 i femte. Det kan man kalla kämpe.
.
…fast just nu servar Shevchenko för matchen, 5-4…
Citera
2026-08-30, 20:44
Medlem
Citat:
Snyggingen Kamilla Rakhimova slår ut Krejcikova
.
Är inte Kamilla lite småfet?
Citera
2026-08-30, 21:08
Medlem
Citat:
.
…fast just nu servar Shevchenko för matchen, 5-4…

Jag menade att Shevchenko ledde med 4-2 men Prizmic vann till slut. Nej Kamilla är inte fet, du förväxlar henne med någon annan. Kamilla är fin rakt igenom från kropp till ansikte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in