2026-08-30, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag ogillar och ser ner på kvinnor rent generellt, ja. Undantag finns, men de är väldigt få.
Tack för rakt svar.
Citera
2026-08-30, 17:18
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
"Bildar majoriteten kvinnor familj med tungt kriminella"

https://www.google.com/search?q=bildar+majoriteten+kvinnor+familj+med+tun gt+kriminella&oq=bildar+majoriteten+kvinnor+familj +med+tungt+kriminella&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUY OTIHCAEQABjvBTIHCAIQABjvBdIBCTI2MTQxajBqN6gCFLACAf EFYn4YFJSN5wDxBWJ-GBSU jecA8QVifhgUlI3nAPEFCfPj2qBYPGfxBQnz49qgWDxn&clien t=ms-android-xiaomi-rvo3&sourceid=chrome-mobile&source=chrome.ob&ie=UTF-8#lfId=ChxjMe

Påståendet att majoriteten av kvinnor bildar familj med tungt kriminella är så orimligt att det inte behöver motbevisas.

Men om du nödvändigtvis måste göra det så kan du väl ge fan i att förstöra tråden på det där viset?

Flashback dör ut om folk inte orkar anstränga sig mer än ett posta sina ai-svar.
Citera
2026-08-30, 17:20
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kan inte tänka mig ett mer effektivt sätt att försvåra mitt liv än att bli ihop med en kriminell person.

Tråden handlar inte om dig.
Citera
2026-08-30, 17:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Påståendet att majoriteten av kvinnor bildar familj med tungt kriminella är så orimligt att det inte behöver motbevisas.

Men om du nödvändigtvis måste göra det så kan du väl ge fan i att förstöra tråden på det där viset?

Flashback dör ut om folk inte orkar anstränga sig mer än ett posta sina ai-svar.

Det är dessutom en halmgubbe, ingen har påstått detta.
Citera
2026-08-30, 18:21
Medlem
Citat:
Kan inte tänka mig ett mer effektivt sätt att försvåra mitt liv än att bli ihop med en kriminell person.

Det behöver inte vara så extremt som en kåkfarare.
Det räcker med bli en obrydd fuckboy med gott självförtroende. Kvinnor dras till den typen av män. Vill man ligga som man så ska man träna så man får bra fysik och därmed bra självförtroende. Sen kör man bara spelet och inväntar resultat.
Citera
2026-08-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Det räcker med bli en obrydd fuckboy med gott självförtroende. Kvinnor dras till den typen av män. Vill man ligga som man så ska man träna så man får bra fysik och därmed bra självförtroende. Sen kör man bara spelet och inväntar resultat.

Ja jo, kan ju ha att göra med att tjejer inom ett visst åldersspann också knullar runt. Sen när de blir redo för att skaffa familj och stadga sig så krävs mer än muskler.

I dessa diskussioner verkar man ha svårt för att skilja dessa två fenomen åt.
Citera
2026-08-30, 18:45
Medlem
Citat:
Skillnad på att få doppa och att få en relation. Vad är viktigast för dig?
Citera
2026-08-30, 18:48
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
nej kvinnor gillar i regel snygga, självsäkra, intelligenta och socialt kapabla män med manliga attribut som längd och fysik.

Vissa av den skaran är kriminella..precis som vissa även är soppåkare, kan lova dig att det varken är soppåkandet eller kriminaliteten som drog.

Vilka av dessa egenskaper innehas av Peter Mangs?

Är han snygg? Självsäker? Intelligent? Socialt kapabel? Lång och god fysik?
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/peter-madsens-beundrarinnor-kan-portas-fran-fangelset

Intelligent är han säkert, möjligen också självsäker. Mest torde han vara tokig, men det kanske appellerar på kvinnor det också? Vad är det annars som Du menar är sexuellt attraktivt hos en kvinnohalshuggare?

Du inser väl att fallet Madsen, och för all del rätt många andra manliga kriminella, ger män överlag intrycket att våld och vansinne är en väg till sexuell framgång? Ni har svårt att hävda att snällhet, omtanke och skötsamhet är något som gynnar män sexuellt?
Citera
2026-08-30, 18:55
Medlem
Citat:
Skillnad på att få doppa och att få en relation. Vad är viktigast för dig?

Att knulla såklart. Något som brukar upphöra med tiden i en seriös relation.
Citera
2026-08-30, 19:07
Medlem
Citat:
Att knulla såklart. Något som brukar upphöra med tiden i en seriös relation.
Bara så jag fattar. Du vill hellre doppa än ha en seriös relation men ibland hamnar du av outgrundlig anledning ändå i en seriös relation, mot din vilja eller på ett bananskal?
Citera
2026-08-30, 19:41
Medlem
Citat:
Bara så jag fattar. Du vill hellre doppa än ha en seriös relation men ibland hamnar du av outgrundlig anledning ändå i en seriös relation, mot din vilja eller på ett bananskal?

Ja, jag är så snygg och vältränad så kvinnor vill ha mig för sig själva. Kvinnor vill tygla hingsten och binda fast honom i sitt stall. Där tappar dom långsamt respekten för honom och slutar ta hand om honom. Men jag har blivit immun mot deras manipulationer och spel nu så det är liten risk att jag hamnar i en seriös relation igen tack och lov.
Citera
2026-08-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
De sämsta och mest kriminella och misogyna männen har alltid unga vackra kvinnor. Hur förklarar du det? Kvinnor har även i övrigt tydligt bevisat att de inte klarar av personlig frihet, och måste kontrolleras till viss grad för allas bästa. Muslimerna har rätt i sak där, men inte till grad. Även för kvinnornas eget bästa, eftersom de bedriver ett självskadebeteende på både personlig och nationell nivå. Feminismen har för övrigt tagit över kyrkans gamla roll gällande sexuellt förtryck. Såvida du inte är kvinna eller bög.

Jag förklarar det med att världen består av 4 miljarder kvinnor, och om en mans enda kriterium för kvinnor är att de ska vara unga och snygga och finnas i flertal just för honom, vilket jag skulle hävda är ett fett tecken på att vi har med en misogyn idiot att göra.., så finns det flera sätt att uppnå detta på, ex sexslaveri, sextrafficking, tvång, hot, våld etc etc. Tate bröderna ju utmärkta exemplar på detta.

Och verkligen? kvinnor skulle vara det kön som mest visat att de inte klarar av personlig frihet?
Detta sagt i en värld där det kön som mest sysslar med destruktiva aktiviteter som inte bara skadar dem själva utan hela omgivningar, ibland hela samhällen just utgörs av så gott som 100% män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in