2026-08-30, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Bilda familj har jag aldrig påstått, alla typer av relationer avses, men det vore ju toppen om du plockade fram den statistik du hävdade fanns...
Kvinnor föredrar inte tungt kriminella män vare sig det kommer till sex eller familjeliv.
Idéerna att det skulle förhålla sig så är manosfär-teorier inte värt vatten.
Citera
2026-08-30, 15:12
Medlem
Citat:
Bilda familj har jag aldrig påstått, alla typer av relationer avses, men det vore ju toppen om du plockade fram den statistik du hävdade fanns...

Har jag gjort. Däremot har jag inte sett skiten av bevis eller källor från din sida mer än ditt sedvanliga raljerande och kvinnohatiska hitte-på.

Alltså kan vi vara tämligen överens om att de kvinnor du raljerar om är en minoritet.
Citera
2026-08-30, 15:31
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kvinnor föredrar inte tungt kriminella män vare sig det kommer till sex eller familjeliv.
Idéerna att det skulle förhålla sig så är manosfär-teorier inte värt vatten.

Det stämmer inte. Det finns tonvis skrivet om ämnet hybristofili:
https://www.yourtango.com/self/psychological-why-normal-women-murderers-serial-killers
Citera
2026-08-30, 15:34
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Har jag gjort. Däremot har jag inte sett skiten av bevis eller källor från din sida mer än ditt sedvanliga raljerande och kvinnohatiska hitte-på.

Alltså kan vi vara tämligen överens om att de kvinnor du raljerar om är en minoritet.

De kvinnor som avslöjas med att realisera denna fantasi är en minoritet, men vad gäller för alla som flyger under radarn med denna fetish? Troligtvis en klar majoritet. Grottkvinnan lever i högsta grad.
Citera
2026-08-30, 15:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Har jag gjort.

Jag har inte sett någon länk. Var är den då?
Citera
2026-08-30, 15:47
Medlem
Citat:
Det stämmer inte. Det finns tonvis skrivet om ämnet hybristofili:
https://www.yourtango.com/self/psychological-why-normal-women-murderers-serial-killers

Förstår du att "Even 'Normal' Women Love Talking To" inte står för en majoritet av kvinnor.....?
Och förstår du att "talking to" inte är samma som ha sex med?

Majoriteten av kvinnor letar INTE efter "tungt kriminella" för sex eller familjeliv.
Citera
2026-08-30, 15:49
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Förstår du att "Even 'Normal' Women Love Talking To" inte står för en majoritet av kvinnor.....?
Och förstår du att "talking to" inte är samma som ha sex med?

Majoriteten av kvinnor letar INTE efter "tungt kriminella" för sex eller familjeliv.

Alla kvinnor gillar badboys. Det vet du själv.
Citera
2026-08-30, 15:53
Medlem
Citat:
Kan inte tänka mig ett mer effektivt sätt att försvåra mitt liv än att bli ihop med en kriminell person.
Citera
2026-08-30, 15:58
Medlem
Citat:

nej kvinnor gillar i regel snygga, självsäkra, intelligenta och socialt kapabla män med manliga attribut som längd och fysik.

Vissa av den skaran är kriminella..precis som vissa även är soppåkare, kan lova dig att det varken är soppåkandet eller kriminaliteten som drog.
Citera
2026-08-30, 15:58
Medlem
Du förklarar inte varför dom ses som bara sex objekt

För att allt annat är dom inget vidare att ha.

Icke lojal, uppkäftig, tänker på de mest idiotiska värdelösa saker man kan göra, man får aldrig vara sig själv, dyra, lagar inte mat, samarbete är att förslava, gnäller över allt

Ju äldre man blir desto klarare blir det när man är yngre så kompromissar man och knyter näven i byxfickan egentligen hatar vi varandra för att vi är så olika om man klipper bort sex delen.
Citera
2026-08-30, 16:03
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
nej kvinnor gillar i regel snygga, självsäkra, intelligenta och socialt kapabla män med manliga attribut som längd och fysik.

Vissa av den skaran är kriminella..precis som vissa även är soppåkare, kan lova dig att det varken är soppåkandet eller kriminaliteten som drog.

De sämsta och mest kriminella och misogyna männen har alltid unga vackra kvinnor. Hur förklarar du det? Kvinnor har även i övrigt tydligt bevisat att de inte klarar av personlig frihet, och måste kontrolleras till viss grad för allas bästa. Muslimerna har rätt i sak där, men inte till grad. Även för kvinnornas eget bästa, eftersom de bedriver ett självskadebeteende på både personlig och nationell nivå. Feminismen har för övrigt tagit över kyrkans gamla roll gällande sexuellt förtryck. Såvida du inte är kvinna eller bög.
Citera
2026-08-30, 16:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kan inte tänka mig ett mer effektivt sätt att försvåra mitt liv än att bli ihop med en kriminell person.

Ditt tåg har dessvärre gått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in