2026-08-30, 17:38
Medlem
Någon som vet vilka MGM är? Eller BO?
Citera
2026-08-30, 17:54
Medlem
Vad har 2 unga grabbar gemensamt med en 50 åring ?

Raggade han på fel brud ?
Citera
2026-08-30, 17:55
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haimmler
Vad har 2 unga grabbar gemensamt med en 50 åring ?

Raggade han på fel brud ?

Han kanske betedde sig jävligt svinigt mot en av 20-åringarna och bråk uppstod.
Citera
2026-08-30, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-tanten
Fast nu vet jag inte hur vi resonerar? Ja, folk har dött i slagsmål i alla tider, men vad menar du med helvita platserna? Och white trash folk skulle vara endera offret eller MGM då? Sorry, men jag hängde inte med. Tar gärna en kompletterande förklaring, men det är inte nödvändigt alls.

Frågan är ju vad som hänt, vem det har hänt och vem som utförde händelsen.

Var nån som skrev att det inte gick att gå ut idag för att man riskerade att bli ihjälslagen men jag sa att det har hänt i alla tider, inte bara idag med alla invandrare i farten.
Vet inte om gärningsmännen i detta fall var invanrare eller inte men ändå.
Citera
2026-08-30, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Sådana här saker uppstår inte varje dag hela tiden överallt. Det är extremt sällan i exempelvis Karlstad. Jag känner mig inte otrygg alls. Trist om du upplever det motsatta.
När sånt här händer så känner jag nog en oro. Men det återstår att se vad som hänt och varför.
Citera
2026-08-30, 18:03
Medlem
VelvetReds avatar
Gissar att händelseförloppet är något i stil med att 50 åringen står i kö och ska handla fyllekäk inne på BK, 20 åringarna tränger sig före honom i kön varpå 50 åringen säger ifrån. 20 åringarna blir då kränkta och väntar på 50 åringen utanför restaurangen där de sedemera slår ihjäl honom när han kommer ut.
Citera
2026-08-30, 18:05
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-tanten
När sånt här händer så känner jag nog en oro. Men det återstår att se vad som hänt och varför.

Ja, för de allra flesta människor händer det ingenting när de är ute på stan en sen afton. Möjligen tjafs i toakön men inte mer än så. Med tanke på hur många som går ut en lördag runt om i Sverige och hur otroligt få brott som sker, är jag i alla fall lugn.
Citera
2026-08-30, 18:06
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalsonPaTaket
Karlstad är Karlstad, tycker du inte om ett så får du flytta till Filipstad eller något. Finns inte så mycket att göra åt

Tror du citerade fel eller missförstod vad jag skrev. Jag sa ingenting om att jag inte gillar Kd eller att jag är bekymrad? Tvärtom. Dessutom vet du väl inte var jag bor?
Citera
2026-08-30, 18:08
Medlem
Citat:
Förvisso. Men vi vet ju inte vad som hänt eller vad 50-åringen gjorde. Han kanske började mucka eller misshandla en av de två 20-åringarna, varpå kompisen försökte försvara vännen och så slutade det så jäkla illa att 50-åringen dog. Vem vet?
Svårt att tro de. Sen övervåld har ju skett oavsett.
Citera
2026-08-30, 18:08
Medlem
Citat:
Tror du citerade fel eller missförstod vad jag skrev. Jag sa ingenting om att jag inte gillar Kd eller att jag är bekymrad? Tvärtom. Dessutom vet du väl inte var jag bor?
Japp, skulle citera anti tanken blev något fel antar jag
Citera
2026-08-30, 18:10
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffebryggaren94
Svårt att tro de. Sen övervåld har ju skett oavsett.

Absolut. Jag tror inte folk fattar hur lätt det är att ett slag eller två kan leda till att någon dör. 50-åringen kan ju även ha slagit i huvudet i asfalten om han blev puttad. Vi får se.
Citera
2026-08-30, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalsonPaTaket
Japp, skulle citera anti tanken blev något fel antar jag
Japp. Och jag kanske redan bor där, det är ju inte omöjligt, det vet ju ingen mer än jag. Oavsett är det åt helvete att bli dödad på stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in